Citat:
Ursprungligen postat av TheInsane
Stor i orden liten på jorden kanske? En person satt tex här på flashback istället och skrev info. Alltså gav info här innan han ringde till polisen.
Det är precis det jag reagerar över!
Jag begriper mej inte på denna tafatthet eller vad man ska kalla det?
Naturligtvis borde de i kompisgänget som visste någonting om någonting anslutit direkt?
Eller kanske de inte trodde det var så allvarligt de heller första kvällen?
De kanske trodde att Gabriel skulle dyka upp?
Men då är det förvånande att de redan då avslöjade för hans föräldrar vad han höll på med?
Keon, moggelback (eller vad han hette...) o Sean borde omedelbart tala med sina föräldrar o sedan med polisen om vad de vet eller inte vet om den där kvällen!!!!!
Även denna: S****d K***r o som verkar veta vem Sean är borde höra av sig till polisen om det tycker jag! (dennes kommentar på Facebook: "Jävla idiot som inte berättar vad som hände.. Fuck Sean!")
En ny kommentar på Facebook:
" För att hjälpa de som Gabriel så tragiskt lämnat efter sig så hjälp till med information, det är många som undrar hur det har gått till och troligen så vet denna "Sean" om vad som hänt. Det fanns en ryggsäck och ett par handskar i samma schakt som Gabriel hittades i, bredvid honom (enligt Expressen). Vet ni något så meddela 114114 det går att ringa anonymt. "