Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Det är jag som är Dana, det är jag som har tillgång till fotologen, det är jag som är hans närmsta vän, säger det för att inte skapa förvirring för det här är ett mycket känslig händelse
Jag kan säga redan nu att dra bort alla misstankar från Keon eftersom Gabriel berättade ju att Sean var en helt annan person. Gabriel hade träffat Sean 1 vecka innan olyckan och Keon runt 2-4 veckor innan.
OBS: Såg nu att denna Sean hade skrivit på Gabriels fotolog efter att jag uppdaterad den med ett foto på Gabriel
http://www.fotolog.com/v_tunaflogg/26017924
Ditt uttalande låter ologiskt. Förstår inte varför vi ska dra bort misstankar från Keon bara för att Gabriel träffade Keon 2-4veckor innan olyckan och Sean 1 vecka innan.
Ge oss ett konkret svar istället, om denna Sean inte har träffat Gabriel dagen han dog, vem var då med Gabriel?
Citat:
Enligt sean som vill vara anonym och därför skriver från en bekants flogg, så var det inte alls såhär, Sean hade träffat gabriel en gång innan olyckan skedde och det var ca 1 vecka innan. Dom bytte nummer när dom av ren slump möttes vid UE vid Mustangen. Gabriel smsade sedan sean några dagar senare och frågade om han ville hänga med ut på lite UE, sean tackade nej och sedan dess hade han inte hört något mer av honom. Det som står att sean ska ha tagit betalt för att visa honom runt stämmer inte enligt sean, Gabriel ska ha vetat mer om UE än sean.
RIP Gabriel, Sean beklagar djupt denna sorg och hoppas att folk ska förstå att Sean inte var på plats när olyckan skedde.
Vill förälder eller dylikt ta kontakt så skicka telefon nummer i en privat kommentar till denna fotolog.
REST IN PEACE GABRIEL /SEAN