Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 02:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dtud
1. Nej, han skrev det förmodligen som ett skämt.
2. Vad snackar du om?
3. Förmodad info om Sean, inte om Keon. Sluta anta att det är samma person.
4. Det där är en bild som någon annan har tagit och har inget med Gabriel att göra utöver att den visar platsen han dog på.
5. Ja och?

Är självklart medveten om att det är en förhastad slutsats men fortfarande mer troligt än att keon heter Jean och är en mördare. Och nej, du gör ingen som helst nytta. Tror du att du genom att sitta och granska foton ifrån andra tillfällen och dra slutsatser av vad som skrivits av folk magiskt kommer kunna knäcka fallet? Om du är så jävla duktig detektiv kan du väl ta reda på vem som dödade Palme också?

Du är ju mer än blåst.

1. "En kille skriver så här i en flogg" - "Sean, varför gjorde du så ?" (Wtf?)

Jag försöker o leta så gott jag kan, vafan gör du förutom att klaga. Stick till amatörporrtråden eller gå och sov.

/Hits
Citera
Medlem
Risans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priosfei
Skall man anta att "Keon" är något pubertalt nickname?
Det är hans signatur inom graffitin
Citera
Medlem
fragaintevarfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Det är jag som är Dana, det är jag som har tillgång till fotologen, det är jag som är hans närmsta vän, säger det för att inte skapa förvirring för det här är ett mycket känslig händelse

Jag kan säga redan nu att dra bort alla misstankar från Keon eftersom Gabriel berättade ju att Sean var en helt annan person. Gabriel hade träffat Sean 1 vecka innan olyckan och Keon runt 2-4 veckor innan.

OBS: Såg nu att denna Sean hade skrivit på Gabriels fotolog efter att jag uppdaterad den med ett foto på Gabriel

http://www.fotolog.com/v_tunaflogg/26017924

Ditt uttalande låter ologiskt. Förstår inte varför vi ska dra bort misstankar från Keon bara för att Gabriel träffade Keon 2-4veckor innan olyckan och Sean 1 vecka innan.

Ge oss ett konkret svar istället, om denna Sean inte har träffat Gabriel dagen han dog, vem var då med Gabriel?

Citat:
Enligt sean som vill vara anonym och därför skriver från en bekants flogg, så var det inte alls såhär, Sean hade träffat gabriel en gång innan olyckan skedde och det var ca 1 vecka innan. Dom bytte nummer när dom av ren slump möttes vid UE vid Mustangen. Gabriel smsade sedan sean några dagar senare och frågade om han ville hänga med ut på lite UE, sean tackade nej och sedan dess hade han inte hört något mer av honom. Det som står att sean ska ha tagit betalt för att visa honom runt stämmer inte enligt sean, Gabriel ska ha vetat mer om UE än sean.

RIP Gabriel, Sean beklagar djupt denna sorg och hoppas att folk ska förstå att Sean inte var på plats när olyckan skedde.

Vill förälder eller dylikt ta kontakt så skicka telefon nummer i en privat kommentar till denna fotolog.

REST IN PEACE GABRIEL /SEAN
Citera
2010-03-05, 02:42
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priosfei
Skall man anta att "Keon" är något pubertalt nickname?
Tror att det är en tag, faktiskt.
Citera
2010-03-05, 02:42
Bannlyst
Risan, kan du hjälpa oss och reda ut lite saker här? Vet du vem Mrmono är? Känner du Keon? Är det hans nickname? osv. Vi behöver din hjälp.

Sen, beklagar sorgen. Förlåt om jag och många andra var lite hårda mot dig igår kväll, menar det verkligen.
Citera
2010-03-05, 02:44
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragaintevarfor
Ditt uttalande låter ologiskt. Förstår inte varför vi ska dra bort misstankar från Keon bara för att Gabriel träffade Keon 2-4veckor innan olyckan och Sean 1 vecka innan.

Ge oss ett konkret svar istället, om denna Sean inte har träffat Gabriel dagen han dog, vem var då med Gabriel?

Du lyssnar ju inte ens när hans närmsta polare förklarar hur det ligger till.
Citera
2010-03-05, 02:44
Medlem
Risans avatar
Asså det är ju det här att ingen vet ju med vem Gabriel umgicks med den kvällen... men Comviq har ska kolla igenom trafikloggarna sen
Citera
2010-03-05, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Nej, så vad vill du ha sagt?

Att du ändrar dig hela tiden. Ena sekunden är han och hans vänner dina vänner, Sen är du bara bekant med honom, Sen har känner du bara hans kompisar, Sen frågar du mig om jag kallar mina bekanta för ovänner. Fattar nada hur din anknytning med den avlidne och hans vänner/dina vänner var/är? Kan du vara snäll och berätta det?
Citera
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
Läst igenom alla 6 sidor nu, det finns endast en Jean född 94 och hör och häpna - han bor i Vallentuna (eller är skriven där). Däremot finns det ingen "Keon" skriven född mellan 93-97 någonstans i landet, jag antar att det är något alias, inte för att jag är så insatt men - vem taggar sitt egna förnamn?

Mycket möjligt att Sean = Keon, men det där han skrev om att han var sugen på att putta ner någon tror jag personligen inte man ska se så allvarligt på, tror inte han var så allvarlig med det.

Ska bli kul att se var detta leder.

Vila i Frid, Gabriel.

Jag har kommit till en annan slutsats vem som är den "riktiga" Sean!
Oavsett om han var med eller inte, eller bara utpekades.

Han dementerar från en grafittikompis fotolog i Nacka:
http://www.fotolog.com/eqaone
På Gabriels fotolog: http://www.fotolog.com/v_tunaflogg/26017924

En tjej som verkar veta vem Sean är finns här; "idiot som inte berättar vad som hände.. Fuck Sean!" ;
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=337323002636

Hon har en i sin kompislista som heter Sean som troligvis bor i Nackaområdet när man kollar hans grupper.

Jag inte kan släppa detta innan vi vänt ut och in på möjligheten att det kan vara HAN.
Citera
Medlem
urbex123s avatar
Okej nu vet jag att de inte var G's bilder på SVTplay
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Tror att det är en tag, faktiskt.

Kriminell aktivitet månne!

Nåväl, what goes around comes around. Höll själv på med tags och graffiti under högstadiet och början av gymnasiet. Tragisk händelse, vila i frid "Gabriel".

/Jenssen
Citera
2010-03-05, 02:46
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saveee
Att du ändrar dig hela tiden. Ena sekunden är han och hans vänner dina vänner, Sen är du bara bekant med honom, Sen har känner du bara hans kompisar, Sen frågar du mig om jag kallar mina bekanta för ovänner. Fattar nada hur din anknytning med den avlidne och hans vänner/dina vänner var/är? Kan du vara snäll och berätta det?
Jag känner inte Gabriel, vilket jag inte har sagt att jag gjort. Jag "känner" keon. Vi brukar snacka osv (bekanta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in