Citat:
Ursprungligen postat av twiceaman
repost?
Enligt sean som vill vara anonym och därför skriver från en bekants flogg, så var det inte alls såhär, Sean hade träffat gabriel en gång innan olyckan skedde och det var ca 1 vecka innan. Dom bytte nummer när dom av ren slump möttes vid UE vid Mustangen. Gabriel smsade sedan sean några dagar senare och frågade om han ville hänga med ut på lite UE, sean tackade nej och sedan dess hade han inte hört något mer av honom. Det som står att sean ska ha tagit betalt för att visa honom runt stämmer inte enligt sean, Gabriel ska ha vetat mer om UE än sean.
RIP Gabriel, Sean beklagar djupt denna sorg och hoppas att folk ska förstå att Sean inte var på plats när olyckan skedde.
Vill förälder eller dylikt ta kontakt så skicka telefon nummer i en privat kommentar till denna fotolog.
REST IN PEACE GABRIEL /SEAN
En gång? Det var inte vad som stod på hans Sean's fotolog iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Fotolog
R.I.P. GABRIEL!
2010-03-04
Gabriel jag hade bara träffat dig några gånger men fan vad trevligt vi hade det!Vi gick på UE och jag hade alltid sagt åt honom att hålla sig borta från det där hålet. Men nu är du borta....Jag sörger för Gabriels familj!
Samtidigt skriver någon en kommentar:
brainpepper skrev 2010-03-04 04:13
fan va synd asså, o ni som ville att ja skulle ner där
Twiceaman, om du har någon kontakt, huruvida du är vän med Sean eller nått, så har Sean träffat Gabriel mer än 1 gång, det har han ju själv skrivit, och om han har sagt till dig att han bara träffat honom en gång till dig så är ju frågan varför han ljuger?
Även det Brainpepper skrev i kommentar på hans fotolog, Sean ville att Brainpepper skulle ner, men inte Gabriel? Eller är det bara för att de ska låta bra? Kanske var det så att Sean var mer bekant med Brainpepper, Sean ville undersöka platsen och Gabriel som han bara träffat några gånger skulle vara ett utmärkt offer för att testa platsen.
Skulle jag bott omkring Stockholm så skulle jag leta reda på den dära Sean...