Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 03:01
Medlem
absentiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Synd att vi kom fram till detta för 1 timme sen men jobba på.

/Hits

Ahh, har väl inte varit allt för uppmärksam. Självklart ska det stå 60 sidor och inte 6 sidor, förresten. Skummat igenom en del sidor också, men där ser man.
Citera
2010-03-05, 03:02
Medlem
Kamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frooshie
Någon mer än jag som har märkt att skaparen av den här gruppen: http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=337323002636#!/group.php?v=wall&ref=mf&gid=337323002636 är följande person: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000715807028 ?

Det tror jag inte har undgått många.
Citera
2010-03-05, 03:02
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Keon sa att om polisen inte skulle hitta honom så skulle vi ta oss ner o kolla, utegångsförbud?...

efter allt ni har sagt så blir jag misstänksam på om han skulle verkligen leta eller putta ner mig

man vetefan , känner inte killen, han verkar ju va helt bäng med att säga "woo mina tags e på TV!!!"

Han har utegångsförbud pga klotter.
Han är jävligt uppmärksamhetskåt, jag tror han är jävligt chockad för att någon i hans närhet dött.
Citera
2010-03-05, 03:03
Medlem
frooshies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamne
Det tror jag inte har undgått många.

Okej, just checking.
Citera
2010-03-05, 03:04
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Kan du leta upp det meddelandet där jag har skrivit att Gabriel är min vän?

Mina "bevis" är de som jag skrivit. Enligt keon var hans mamma ledig dessa dagar under lovet.
Anledningen till att jag skrivit så mycket på denna tråd, är att jag blev förbannad på att alla skyllde på Keon, med skäl som att namnen rimmar, att han skämtat om att han vill putta ner en kille från en kant (hur ofta säger inte du "jag ska döda dig" till någon av dina polare?)
Och så vidare. Det är helt enkelt dåliga bevis. Mina bevis är kanske inte bra, men jag försöker inte vara Keons advokat, jag säger bara det jag ser från min synvinkel.
Risan: Du kan väl snacka med keon.

Citat:
Kallar du dina bekanta för Ovänner?

DU påstår i det inlägget att dina bekanta är dina vänner, enligt dig (tolkas) att du var bekant med Gabbe eftersom ni pratade via nätet. Därför vad du säger en vän till dig.

Jag brukar faktiskt inte säga att "jag ska döda någon av mina polare" förutom när vi spelar tv-spel, men det är väl lite hur man nu pratar med varandra. Varför att folk skyller på Keon är för att...Ja Keon KAN tolkas som Seon.

Men jag tycker du ska utviga din synvinkel och se det som vi ser som du inte gör. Har du pratat med Keon på den senaste tiden och fått berättat om vad han gjorde dagen då han försvann? Du som har träffat honom och pratat ect borde väl kunna fråga för att ren-tvätta hans namn.
Citera
Medlem
Risans avatar
Citat:
Han är jävligt uppmärksamhetskåt, jag tror han är jävligt chockad för att någon i hans närhet dött.

kompis, han bryr sig knappt det lovar jag dig, han vill bara ha uppmärksamheten som du nu säger att han är en jävla kåtis i det
Citera
Medlem
fragaintevarfors avatar
Citat:

Dels så har du redan sagt att dem bara träffats en gång och dessutom så verkar han inte chockad för fem öre. Du ändrar dig hejvilt.
Citera
2010-03-05, 03:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av urbex123
Sean Andersson -95 Huddinge AIS ligger 24
http://www.friidrott.stockholm.se/arkivet/svealandslag.html
Kan de vara Sean andersson från facebook?

Kan ni backa upp detta på något sätt? Vi vet att killen heter Sean/Jean/.. - var fan har ni fått Andersson ifrån? Keon heter något med Andersson, men han heter defintivt inte Sean i förnamn. Så var får ni Sean Andersson ifrån?
Citera
2010-03-05, 03:05
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twiceaman
repost?
Enligt sean som vill vara anonym och därför skriver från en bekants flogg, så var det inte alls såhär, Sean hade träffat gabriel en gång innan olyckan skedde och det var ca 1 vecka innan. Dom bytte nummer när dom av ren slump möttes vid UE vid Mustangen. Gabriel smsade sedan sean några dagar senare och frågade om han ville hänga med ut på lite UE, sean tackade nej och sedan dess hade han inte hört något mer av honom. Det som står att sean ska ha tagit betalt för att visa honom runt stämmer inte enligt sean, Gabriel ska ha vetat mer om UE än sean.

RIP Gabriel, Sean beklagar djupt denna sorg och hoppas att folk ska förstå att Sean inte var på plats när olyckan skedde.

Vill förälder eller dylikt ta kontakt så skicka telefon nummer i en privat kommentar till denna fotolog.

REST IN PEACE GABRIEL /SEAN
En gång? Det var inte vad som stod på hans Sean's fotolog iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Fotolog
R.I.P. GABRIEL!
2010-03-04
Gabriel jag hade bara träffat dig några gånger men fan vad trevligt vi hade det!Vi gick på UE och jag hade alltid sagt åt honom att hålla sig borta från det där hålet. Men nu är du borta....Jag sörger för Gabriels familj!

Samtidigt skriver någon en kommentar:

brainpepper skrev 2010-03-04 04:13

fan va synd asså, o ni som ville att ja skulle ner där

Twiceaman, om du har någon kontakt, huruvida du är vän med Sean eller nått, så har Sean träffat Gabriel mer än 1 gång, det har han ju själv skrivit, och om han har sagt till dig att han bara träffat honom en gång till dig så är ju frågan varför han ljuger?

Även det Brainpepper skrev i kommentar på hans fotolog, Sean ville att Brainpepper skulle ner, men inte Gabriel? Eller är det bara för att de ska låta bra? Kanske var det så att Sean var mer bekant med Brainpepper, Sean ville undersöka platsen och Gabriel som han bara träffat några gånger skulle vara ett utmärkt offer för att testa platsen.

Skulle jag bott omkring Stockholm så skulle jag leta reda på den dära Sean...
Senast redigerad av Robs 2010-03-05 kl. 03:10.
Citera
2010-03-05, 03:07
Medlem
frooshies avatar
Ursäkta att jag är aningen klumpig med mitt inlägg, men jag vill bara se så att jag är med ordentligt.

Gabriel - pojken som omkommit
Sean - pojken som sägs ha puttat ner honom?
Keon - ?

MrMono - någon som säger sig känna Gabriel och/eller Sean?
Citera
Medlem
fragaintevarfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgligt
Kan ni backa upp detta på något sätt? Vi vet att killen heter Sean/Jean/.. - var fan har ni fått Andersson ifrån? Keon heter något med Andersson, men han heter defintivt inte Sean i förnamn. Så var får ni Sean Andersson ifrån?

De har blandat ihop Sean Andersson med Erik Andersson aka Keon.
Citera
Medlem
MrMonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragaintevarfor
Dels så har du redan sagt att dem bara träffats en gång och dessutom så verkar han inte chockad för fem öre. Du ändrar dig hejvilt.
Jaha? och vad har det med saken att göra? Det varierar väl från person till person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in