Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Men om armeringsjärnen tar slut efter några meter förstår jag ingenting längre. Om fallet är 30 meter och armeringsjärnen tar slut efter cirka 5 meter. Gör man ett frivilligt hopp de sista 25 meterna för att landa någon annanstans som man inte vet något om?
Nu får jag definitivt inte ihop bitarna längre. Eller det kanske är så att man klättrar ned 5 meter och sedan upp igen? Då förstår jag inte vad det skulle ge för glädje...
Någon som kan förklara hur ni UE:are tänker och varför dessa armeringsjärn är så spännande?

Jag begriper faktiskt inte heller.
"Det är som sagt riktigt jävla dumt att dom inte fixat dörren dit, det går en "plattform" på ca 1 meter bakom dörren sedan kommer stupet,
det finns dock en liten väg att gå på längst väggen som kanske är 30 cm. Kanske värt att nämna att allt där bakom lutar och täckt med damm, alltså är det lätt att halka. Stupet är uppdelat i två delar, ett stort och ett mindre.
Troligtvis försökte han klättra ner för armeringsjärnen och märkte inte att dom slutade efter ett par meter."
Så bilden visar alltså när killarna upptäckte att armeringsjärnen tog slut? För om det finns en liten väg att gå på längst väggen bör ju killarna på bilden rimligtvis gå där?