Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Förut var det roligt och intressant att hänga i ircen, snacka, diskutera och umgås. Nu är det bara jobbigt. För mycket troll och idioter.
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Jag verkar vara den första, men: det som admin skrev låter idiotiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Ircen är helt förstörd.
Jag skrev ett förslag i chatten tidigare. Varför gör inte ni cirka 70 pers som använde förra chatten ett eget irc-chattrum där ni kan prata med varandra så kan den nya chatten fungera för alla användare?
Meningen är ju att göra flashback till ett bättre forum, inte för att ni 70 st ska ha en egen liten klubb.
Istället för att bara klaga på något som definitivt inte kommer att ändras så kan man ju försöka lösa problemet med något konstruktivt istället tycker jag...
Jag undrar även varför mitt nick inte skrivs ut utan det blir bara
uid_209400?
Sen så kan jag inte se de olika chattrummen, det ser ut såhär till höger där jag fick höra att man skulle se de olika rummen:
http://i50.tinypic.com/15zh1de.jpg
Är det någon som kan hjälpa mig med mina problem samt har synpunkter på mitt förslag om vad alla ni som är så missnöjda med nya chatten kan göra?
Sen får man ju ha i åtanke det som har skrivits tidigare i tråden, att nu i början är det väldigt hårt tryck och det kommer säkert bli bättre när "hypen" har lagt sig.
Tack för mig!