2010-03-10, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Precis. Nuvarande situation suger hårt. Chaten har inte ersatt diskussionstrådarna. Hur tänkte man egentligen?

Man tänkte som så att Flashback Forum inte är ett klotterplank. Skriv ert skit i chatten och låt bli att besudla forumet med en massa prat om hur kul det var på er senaste böglyftarfest.
2010-03-10, 02:03
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Man tänkte som så att Flashback Forum inte är ett klotterplank. Skriv ert skit i chatten och låt bli att besudla forumet med en massa prat om hur kul det var på er senaste böglyftarfest.

Äh. Klotterplank my ass. Det handlade om en enda tråd, sover alla, i ett enda forum, laidback. Det fungerade hur bra som helst.
2010-03-10, 02:04
Medlem
Black&Whites avatar
Är det fortfarande bara för mig det ser ut såhär där det står "Aktiva rum och kontakter"?

http://i43.tinypic.com/30wat7d.jpg

Har inte förstått om det är fel eller ej men jag antar att det inte ska se ut såhär. Kan tilläggas att det spelar ingen roll när jag loggar in. Det är alltid såhär.
2010-03-10, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black&White
Är det fortfarande bara för mig det ser ut såhär där det står "Aktiva rum och kontakter"?

http://i43.tinypic.com/30wat7d.jpg

Har inte förstått om det är fel eller ej men jag antar att det inte ska se ut såhär. Kan tilläggas att det spelar ingen roll när jag loggar in. Det är alltid såhär.

Samma problem med andra webbläsare?
2010-03-10, 02:15
Medlem
Black&Whites avatar
Citat:
Samma problem med andra webbläsare?

Fan vad dum jag var som inte testade det, är så van vid Safari då jag har tweakat flashback exakt som jag vill ha den där.

Med google chrome funkade det utmärkt! Tack!
2010-03-10, 11:31
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Det handlade om fyra trådar som uppfyllde sitt avslappnade syfte,
Det handlade om fyra trådar i en avdelning fylld med liknande trådar som fortfarande står kvar och är aktiva.
Sen handlar det om att en chatt kan omöjligt ersätta "klotterplanket" som så många hade roligt med.
Blev det en ändring i reglerna som säger att man inte längre får ha roligt i laidback och man måste hålla en neutral pokerface konstant?
2010-03-10, 23:08
Bannlyst
Är det bara för mig som chatten inte fungerar? Försökte komma in för kanske en timme sen, stod bara "ansluter..." i flera minuter utan att nåt hände. Försökte igen för kanske 20 minuter sen, gick och ströp några negrer för att mötas av samma "ansluter..." när jag nu kom tillbaka. Vafan?

EDIT: funkar nu
Senast redigerad av Talibankocken 2010-03-10 kl. 23:40.
2010-03-11, 07:07
Medlem
Slingshots avatar
Tillbaka med fylletråden och dom andra tråderna, massa andra trådar är ju ändå kvar som chat-trådar. Kom igen.
2010-03-11, 16:49
Medlem
Bluebeast72s avatar
Ger upp chatten, Återfinnes endast på vanliga forumsdelen.

Logg 213,753

Stardate 210-03-11
2010-03-11, 19:35
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tillbaka med fylletråden och dom andra tråderna, massa andra trådar är ju ändå kvar som chat-trådar. Kom igen.

Jag som är så full och glad och subbad, har ingen att dela det med bara den där jävla chatten som inte ger ett skit.... Snälla, Snälla, öppna "vilka kör på" trådarna!!
2010-03-11, 23:08
Medlem
kissen_mjaus avatar
Jag vill givetvis ha trådarna tillbaks ...
Men om nu chatten ska kvarstå så får man väl spara loggar från öppna chatten ?
Chatten ska väl ersätta trådarna och i trådarna kan man blicka år tillbaka om man känner för det.
2010-03-13, 14:36
Medlem
10mgs avatar
Får inte chaten att fungera. Har testat i både IE och FF. Någon som vet vad som kan vara fel?

Har Ad-Block och Greasemonkey i FF om nu det skulle spela någon roll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in