Ett längre test:
Köpte en påse i början av månaden och provade mig fram.
En viss känslighet gör att det inte behövs stor dos för mig att berusa mig till en grönsak.
Omständigheterna kring och omkring rökandet är i stort avgörande för hur det kommer te sig under ruset, nojjar annars över diverse saker.
Det bästa har vart att ta en promenad med husdjuret, det har blivit långa promenader och långa seanser under stjärnorna.
Inte nån större tolerans ökning har noterats under denna tid. Däremot så verkar alkohol göra att jag kan röka mer, förmodligen beroende på att jag slappnar av mer och låter saker ha sin gång utan att nojja förmycket och känna efter för mycket.
En del bieffekter har noterats, har vart väldigt seg efter de första dagarna jag rökte, tankarna gick inte riktigt fram och en viss förvirring innföll men det släppte ganska snart. Har börjat lyssna på gammal rökar musik från tidigare vilket irriterar min sambo
Har inte kännt mig flummig alls i offsmoke läge, ingen bong-kreativitet eller liknande.
Det som noterats är att en långvarig depression jag haft sen en större livsvändning har helt släppt, sover bättre om nätterna i offsmoke, allmänt bara mer balanserad helt enkelt, mitt hetsiga humör har blivit den balanserade killen som diskuterar eftertänksamt och lugnt utan att hetsa upp sig över småsaker.
Satte mig ned i går kväll med en öl efter att ha packat för en fjällresa då jag fick en återupplevelse utan att ha rökt på flera dagar, det kändes väldigt obehagligt, tog luft ute på balkongen i flera minuter innan det släppte.
Påsen jag köpte har räckt och det finns fortfarande kvar en 1/3:del.
Har även provat BC med lika goda effekter men jag gillade inte ruset, too much.
Nu kommer jag göra helt stopp då jag känner att det inte tillför mig något längre att röka.
Fridens.