Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Varför ens kommentera dig, men men. Jag är ingen grabb, snarare gubbe. Jag har aldrig testat LSD, men det har kanske du? Min uppfattning är att LSD ger framförallt visuella "hallisar" medan jag talar om emotionella, förstår du?
Jag har testat benzo och den typen av substans (samt liknande) klassar jag mer som medicin än som drog. Inget som jag uppskattar för övrigt. Däremot är ju cannabis mycket intresant både sett som drog och som medicin. Något mer du ville veta?

Hej Vasteras!
Om jag förstår dig rätt? Så förstår jag exakt vad du menar med ementionella - visualiseringar. Jag har inte läst alla inlägg här och vet inte varför elac137 påstår att du påstår att du haft en sjuhelvetes tripp.
Spelar heller i mitt tycke inte heller någon roll i fall du haft en LSD tripp eller inte. Dina upplevelser är ju just dina upplevelser och det är inte så konstigt att du jämför med mer kända hallucinogener för att beskriva dina upplevelser av utflykter på denna syntetiserade drog som är en ny för männinskan.
Och ny erfarenhet för dig.
Jag har nyttjat LSD ett par gånger, allt från skiten till rena himmels färderna. Man har inte testat LSD om man inte testat BRA LSD! Utöver det ett par svampresor där min inre värld blev liktydlig med den yttre, stadier av medvetande där det inte hjälper med att nypa sig armen för att komma tillbaka till verklighetens trygghet.
Jag har också haft några sjuka upplevelser på dessa rökmixar, allt från... till... och en gång en hallis. Detta skrev jag i ett inlägg i JRUS- tråden, där skrev jag att detta märkliga rus kom till mig när jag blandade
-Black Widow-Ja Rush-Atomic Blast-Bonzai Winter Boost-Jamaican Gold-Jah Rush ultra Strong-
Skakade väl och drog sedan i mig en nypa på 0.2g i en bong. Jag var därefter sjukt hög och sedan så såg jag en hallis i form av ett stort eldklot som svävade runt i rummet en stund. I det inlägget så skrev jag att jag kände likheter, sammantaget med hur jag upplevt och minns mina hallucinogena upplevelser. Och nämnde då som exempel några jag redan nämnt tidigare här.
Min uppfattning om dessa rökmixar som innehåller? Cannabinoider, analoger av cannabinoider eller analoger av något annat är: Som drog är den väldigt ostabil, svårdoserad för förstagångs användare. En drog som inte funnits så länge.
En drog som genomgår sin testning just nu och vissa av de som är testpersoner skriver om det här på flashback.
Drogen i sin begynnelse påminde om cannabis men pågrund av etc. Drogen har formulerats om lika så dess rus.
Jag kan inte sätta fingret på vad det egenligen är jag känner när jag intar denna drog. förutom just det att drogen påverkar alla fruktansvärt olika, fast bra. Något jag vill göra om igen.
Därav har jag också min uppfattning att du likväl kan ha "rätt" i din uppfattning av vad du känner dig ha erfarit med denna drog. Däremot så kanske du ska överväga att införskaffa LSD, så får du mer kött på benen hundarna kan tugga på.
Jag vet i alla fall vad jag har varit med om fast andra inte vill tro det och börjar rabbla om sitt milslånga drog cv och om att jag har "fel" i min uppfattning om vad det var jag kände, för att en annan drog (Research Chemical) typ, 4-ho-met. En drog jag aldrig testat, eller nämt som enligt den skribenten i höga doser gör en paj men som inte ger hallisar?

jaha?
Men vem bryr sig? Jag har varit med om sjuka grejjer på HASH och Marijuana där också erfarit hallisar och likheter med andra hallucinogener, det dock efter konstant rökande i marroco i 2 veckor.
Jag hade fått för mig att man skulle dela med sig av sina erfarenheter, åsikter om droger här på flashback i en stonervänlig miljö där intressanta diskussioner befriade från ointressanta, dryga inlägg skrivna för att bevisa hur jävla häftiga dessa skribenter är, som vet allt, testat allt och lider brist av något i livet, varför är man annars uncool

- så att säga?
Men lite gullit är det allt med människor som tilltalar folk som öppnar sig själva and dont give a fuck med
grabben
Nä! dags att återgå till tavlan och invänta soluppgången
Mvh