Sitter på bussen till Boden nu. Vad ska man fördriva 5 timmar med? Hade gärna fördrivit tiden med att röka men jag får nöja mig med att sitta på fb.
Hur som helst så rökte jag tills jag slocknade igår.. som vanligt. Ordet lagom har aldrig funnits i min värld. Frän att jag tar min första ryk så fortsätter jag blossa på. Ligger i princip i soffan med bongen i min hand när jag slocknar.
Man tycker ju att jag borde ha extra svårt att ta mig upp i tid..
men så är det inte! Steg upp kl 6 för att hinna me bussen.. visst.. jag kände mig död. Men det skulle jag Vara även fast jag inte hade rökt JG. Det är så otroligt jävla skönt!

Men då fuskar ju jag lite genom att dra upp lite av min damp- medicin Metamina i snoken.. tala om mirakel-medicin dagar då man är trött!
Kan nästan tycka lite synd om er som inte är dampisar.. bara för att ni missar den förmånen. För övrigt missar ni popcorn och dygnet-runt-disco i skallen.
Nu ska jag sluta flamsa på.. ska förbereda mig för en riktig party-helg.. helt utan röka. Men det funkar så länge jag ändå ska supa. Kanske går det att hitta där oxå..? Någon som vet?