2010-03-31, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Kan det vara så att du jämför Vasteras upplevelser med dina egna? Med tanke på att Vasteras inte vad jag förstått har erfarenhet av t.ex. hallucinogena droger så är det viktigt att tänka på att det är utifrån en helt egen referensmall han beskriver sina rus.

Mycket av det han skriver kan jag känna igen, fast jag lägger inte så stor vikt vid dem. Jag läser själv sällan Vasteras rusrapporter eftersom att jag vet att de inte är relevanta för hur jag själv skulle reagera. Däremot förstår jag om många tycker de är intressanta eftersom det tillför ett unikt perspektiv på ruset. Men tror man att man kan applicera hans beskrivningar på din egen uppfattning så är det nog inte konstigt om man kan störa sig lite.

Det är nog så.Klok!
Citera
2010-03-31, 22:22
Medlem
Någon som upplevt stora pupiller pga JG?

Jag hade riktigt stora.
Citera
2010-04-01, 00:19
Medlem
HellionZeros avatar
JG har de skönaste rus enligt mig . Bc är mer åt mindfuck. Har rökt JG i 4 dagar och har inte märkt nån större tolerans
Citera
2010-04-01, 10:53
Medlem
sunflower_s avatar
Den här liknar väldigt mycket vanlig cannabis. Very nice.
Citera
2010-04-02, 12:39
Medlem
gloooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunflower_
Den här liknar väldigt mycket vanlig cannabis. Very nice.

Jag tycker det är ett bra substitut.

Nog potent i styrka samt att dom har löst det med tiden.
Citera
2010-04-02, 15:32
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag testade det igår. Och jag tycker att det var jättebra. Man fick ett skönt rus.
Citera
2010-04-02, 21:30
Medlem
Jag beställde 2 JG påsar från spicenordic. Betalningen var inne hos dom den 30 mars och dom har fortfarande inte skickat!

Mitt råd är att man ska beställa postförskott, 50 kr dyrare men dom skyndar då fortare med att skicka grejerna för att få sina pengar.
Senast redigerad av kakan6 2010-04-02 kl. 21:33.
Citera
2010-04-03, 08:42
Medlem
gloooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakan6
Jag beställde 2 JG påsar från spicenordic. Betalningen var inne hos dom den 30 mars och dom har fortfarande inte skickat!

Mitt råd är att man ska beställa postförskott, 50 kr dyrare men dom skyndar då fortare med att skicka grejerna för att få sina pengar.

Reggade du dej för att skriva om det?
Citera
2010-04-03, 15:22
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Så brukar jag också göra.
Citera
2010-04-04, 11:07
Medlem
gloooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag testade det igår. Och jag tycker att det var jättebra. Man fick ett skönt rus.

Har du testat BWB eller BC ?

Dom är minst lika bra tycke jag
Citera
2010-04-04, 11:19
Medlem
TheVoids avatar
Citat:

Du läste inte texten på samma sida som du skrev in din info på?

"Leveranstid c:a 3 dagar (detta då det tar 1-2 dagar innan överföringen syns på vårt bankgiro). "
Citera
2010-04-04, 15:39
Medlem
spyder123s avatar
Hämtar man på posten eller dimper det ner i en brevlåda? Hade tänkt Herbal Chill.

EDIT: Vill lägga till att jag hade tänkt handla med kontokort. Det skall ha betydelse antar jag. Om någon har gjort detta, hur syns beställningen på kontoutdraget?
Senast redigerad av spyder123 2010-04-04 kl. 15:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in