2010-04-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rqtqr
Jo man tycker det borde vara så enkelt. Men en läkare får enligt lag inte vara bidragande till ett potensiellt drogberoende så dom skriver ta mig inte ofta ut något med centralstimulerande pga att dom ofta gör bedömningen att det kan leda till ett beroende efter som sjukdomen är livs lång. Dom fastnar i ett moralisk moment 22 fett jobbigt. Men jag kan ju handla det i alla fall Mot fibron så är det som att trycka på en knapp känner minimalt efter en bong/pipa.

Fan vad surt då hörde att man skulle få ut det om man har ADHD eller stark migrän... Vet inte riktigt vad dom går efter där. Vet heller ingen som fått ut det, men har en polare med ADHD som skulle prova

Lagt en beställning på JG än? Om inte, gör det! Det är bra grejer Jag la en beställning på Bonzai Citrus igår kväll så jag borde få hem den på fredag. Ska tydligen också vara bra grejer det. Kommer en rapport när jag har provat
Citera
2010-04-29, 03:06
Medlem
Komyteas avatar
Man äter helt sjuka mängder på JG, oO
Har svårt att somna, även fast att jag är trött.

Citera
2010-04-29, 10:31
Medlem
Håller med om att man äter som fan. Jag slutade träna för någon månad sedan och har använt JG i stort sett hela tiden sen dess och jag har gått upp i vikt som fan
Citera
2010-04-29, 14:50
Medlem
FinnKrakens avatar
Blandar ni tobak så det blir lite fyr, eller suger ni bara i er?
Citera
2010-04-29, 16:09
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinnKraken

Man tar det rent. Mycket bättre tycker jag.
Citera
2010-04-29, 16:41
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
röker rent (=
Citera
2010-04-29, 17:14
Medlem
Garfi3lds avatar
Hoppas på snabb leverans så man har till helgen!
Citera
2010-04-29, 20:39
Medlem
Grim_Reapers avatar
Citat:

Jag har fått för mig att det är lite slösaktigt när man röker saker rent så det säkraste för min del är att alltid mecka med lite tobak. Om du ska röka det i spliff så lär det dessutom behövas med tanke på hur små mängder som behövs.
Citera
2010-04-29, 21:48
Medlem
Citat:

Jag kör alltid 50/50 även i spliff. Brukar oftast röka pipa och då tar jag alltid 50/50 men rent i sista...
Citera
2010-04-29, 22:27
Medlem
Rökte alltid rent förut, men upptäckte att jag allt blev god utav en 50/50 blandning ändå, så ser ingen anledning till att röka massa rent.
Citera
2010-04-30, 18:25
Medlem
Garfi3lds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers
Rökte alltid rent förut, men upptäckte att jag allt blev god utav en 50/50 blandning ändå, så ser ingen anledning till att röka massa rent.

Jag älskar spicenordic och smoketower, tack för jävligt snabb leverans på bong, pipa och jamaica gold!
Citera
2010-04-30, 20:46
Medlem
FinnKrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim_Reaper
Jag har fått för mig att det är lite slösaktigt när man röker saker rent så det säkraste för min del är att alltid mecka med lite tobak. Om du ska röka det i spliff så lär det dessutom behövas med tanke på hur små mängder som behövs.

Håller med dig. Lite tobak måste man ha i för att få "fart" på grejena. Röker dock alltid pipa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in