2010-02-15, 13:30
Medlem
Provoceros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Ultimatebet. Men det var ingen rigg. Några som arbetade på UB hade superuser konton som dom spelade på. De såg alltså motståndarens hålkort.
Citera
2010-02-15, 13:32
Medlem
Provoceros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
Det handlar val framst om att nogrannt analysera sitt spel i efterhand med hjalp av t.ex. PT.
Anvand Pokerstove, posta handerna pa forumet som twoplustwo, forsok att lasa mycket bocker och ga med i en videosajt som deucescracked.
Men det är ju jobbigt jö
Citera
2010-02-15, 13:42
Medlem
För att svara rakt av på frågan, så är det så att vi inte hoppade av grundskolan för att vi vann 10 kronor i en freeroll 2002. Dante, du är och förblir ett stort jäkla praktfiasko i det mesta du kommer ta dig för, lägg ner poker, lägg ner studier, satsa på att få anställning på den lokala donkan.
Citera
2010-02-15, 13:44
Medlem
Lite småroligt med de här dubbla "dantekontorna" btw, whats the deal?
Citera
2010-02-15, 13:45
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svea123
Lite småroligt med de här dubbla "dantekontorna" btw, whats the deal?

Jag vet inte varför __Dante__ valde just det nicket. Jag valde såklart mitt efter Dante Alighieri. Men detta är ju OT och hör inte till tråden.
Citera
2010-02-15, 13:54
Medlem
Rompahs avatar
Man minns det negativa mer än det positiva.. Låt oss säga att du sitter vid ett NL50 bord med $50, du vinner en pot på $40.. Du är glad i ca 30 sekunder, men sen är det bara att fokusera på nästa hand och fortsätta köra.. Men om du däremot förlorar en pot på $40 så är du nere vid $10 och på väg att åka ut, du grinar i kanske 30 minuter, drar till flashback och klagar och har dig..

Sedan känner jag också att du inte vågar gå in med semi-usla händer, det är inte ALLTID sannolikt att folk träffat något på floppen, och du borde kanske ta och våga lattja lite?

Vill också ba säga att det osannolika måste ske lite då och då, och du kommer få kuk lite då och då. Det är ju osannolikt att det osannolika inte händer. Rigg finns bara i ditt huve o när du börjar hamnar i dom tankarna så kommer det bara gå dåligt för dig
Citera
2010-02-15, 13:59
Medlem
Aimberts avatar
Precis som Rompah säger handlar det om selektivt minne. T.e.x Stormorfar är expert på detta. Man minns de tråkiga utsugningarna, men vinner man en 10 60/40-situationer är det lätt att tänka: "Bra, jag ska vinna den handen, jag hade edge", men förlorar man ett par minns man hur man blev "utdragen".
Citera
2010-02-15, 14:24
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malik
Asså jag plussar ju ibland så jag antar att det är riggat till min fördel liksom.

Har du kontakter på saiten där du spelar?

Att man plussar betyder inte per automatik att man har riggarna med sig.....Jag själv plussar (trots motriggar) som jag nämde tidigare..Fast inte i den utsträckningen mitt spel förtjänar.....

Har du haft tur så tillhör du den lilla klick skickliga spelare som tillåts klättra utan en massa motriggar eftersom det även måste finnas förebilder för den stora massan att se upp till...(hålla populariteten för spelet uppe s.a.s)
Citera
2010-02-15, 14:36
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Skicka din statistik till mig, visar den att du har rätt så ska jag ge dig rätt och eftersom du har så säkra siffror borde du ha statsen.

Statistik på handhistorik säger inte så mycket......Det är hur pengarna blir fördelade utslaget i längden som spelar roll....Om du ständigt blir av med din djupa stack (p.g.a fula riggar )som du på rena skills grindat ihop .....Spelar det ingen roll hur många skitpotter du vunnit dessförinnan...

Självklart riggas det så att statistiken ska hålla för en granskning...
Citera
2010-02-15, 14:38
Medlem
Om en sajt har många usla spelare blir man utdragen desto oftare per automatik.
Bra spelare kan enkelt lägga en hand som fisken tror är duglig och han är i ledningen med.

Svenska spel och pacific poker har mängder med fisk, antingen plussar man något helt sjukt bra,
eller så fylls kvällen av tilt som aldrig förr och cirkusmusiken i skallen slutar aldrig.

Med all statistik som förs skulle dessutom fusk upptäckas fort precis som i fallet med Unibet.

Rigg är något barn tror på innan de lärt sig ta en förlust som en man/kvinna.
Citera
2010-02-15, 14:42
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svea123
För att svara rakt av på frågan, så är det så att vi inte hoppade av grundskolan för att vi vann 10 kronor i en freeroll 2002. Dante, du är och förblir ett stort jäkla praktfiasko i det mesta du kommer ta dig för, lägg ner poker, lägg ner studier, satsa på att få anställning på den lokala donkan.

Hörru dina lilla "vanliga" människa! Säg åt din assistent att du vill gå ut ett tag i det friska vädret.... Här kan du inte sitta och häckla "bättre" folk hela dagen...

Som sagt.....Vinner.....fast inte tillräckligt...
Citera
2010-02-15, 14:59
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Har du kontakter på saiten där du spelar?

Att man plussar betyder inte per automatik att man har riggarna med sig.....Jag själv plussar (trots motriggar) som jag nämde tidigare..Fast inte i den utsträckningen mitt spel förtjänar.....

Har du haft tur så tillhör du den lilla klick skickliga spelare som tillåts klättra utan en massa motriggar eftersom det även måste finnas förebilder för den stora massan att se upp till...(hålla populariteten för spelet uppe s.a.s)

vilket jävla mega system du tror siterna sitter med...

och varför skulle detta system priotera bort just dig? ´

OT:
Tror du på gud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in