Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-11, 00:11
  #1
Medlem
Hr dejtat en kille nu några gånger.
Efter den senaste gången har det varit ganska tyst från hans sida.(varit tyst ca 1 vecka)
Frågade han lite och sa att jag skulle uppskatta om han var ärlig och sa som det var ifall han inte ville träffa mej mera mest så man skulle veta hur "allt" låg till.

Visst ville han träffa mej igen och självklart skulle han vara ärlig och säga ifall han inte ville träffa mej mera för han ville inte såra någon.

Skrev till han på msn och fick ett svar att han skulle precis gå och vi kanske kunde höras en annan dag,"detta skrev jag igår" Inget svar idag från han.

Alltså vad fan händer?
Citera
2010-02-11, 00:25
  #2
Medlem
blotarns avatar
Låter nästan som att du måste sätta ett ultimatum. Säg bara som det är; att du vill veta nu. Inte nästa vecka.
Ingen orkar sitta och vänta en vecka på ett svar när det egentligen är så lätt att bara säga det rakt ut.
Citera
2010-02-11, 00:28
  #3
Medlem
Ja precis,men jag har ju frågat,då lät det ju så bra att han skulle vara ärlig och säga om saker och ting. Ska jag fråga igen? Känns som jag pressar han ytterligare en gång då med samma fråga.
Citera
2010-02-11, 00:55
  #4
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Ja precis,men jag har ju frågat,då lät det ju så bra att han skulle vara ärlig och säga om saker och ting. Ska jag fråga igen? Känns som jag pressar han ytterligare en gång då med samma fråga.

Ja, du kan ju riskera att låta lite gnällig, men om man ser det hela från ett sunt perspektiv så är två frågor i veckan gällande samma anledning INTE att tjata.
Om han tycker det är jobbigt att prata om, så får du antingen slita det ur honom eller helt enkelt skita i honom, om han nu tycker det är så jobbigt att svara.
Citera
2010-02-11, 02:10
  #5
Medlem
bnegoXXXs avatar
Jag har samma problem ,,vet inte hur jag ska tackla det ,men jag är den tysta typen så jag kommer inte att krypa till korset först ,det är ju egentligen bara att sätta förhoppningarna på 0 och vänta på domen. Men jag vet hur det känns det är typ de drygaste i världen när det är så där
Citera
2010-02-11, 02:19
  #6
Medlem
Mr.Drakes avatar
Jag tycker att du ska ge tillbaka med samma mynt.

Hitta nåt att göra, håll dig sysselsatt och tänk på annat och låt tiden gå. När han väl tar kontakt, så pratar du med honom när du vill.
På så sätt har du tid att tänka igenom dina svar och inte låter helt desperat i samma stund.
Citera
2010-02-11, 03:27
  #7
Medlem
DenimDemons avatar
Du ödslar bara tid. Skit i honom helt enkelt. Antingen vill han inte träffas mer eller så är han bara dum.
Citera
2010-02-11, 03:28
  #8
Medlem
jud3ns avatar
Låt han komma till dig , det låter som du hundar dig
Citera
2010-02-11, 10:22
  #9
Medlem
Har varit i exakt samma sits. Jag frågade om han VERKLIGEN fortfarande ville ses och han sa absolut gång på gång... tiden gick och till slut blev jag upprörd och då kröp det fram att han egentligen velat vara ensam hela tiden...

Det kan ju såklart vara annorlunda med detta, men min erfarenhet efter dessa turer är att han inte är tillräckligt intresserad. Om man är intresserad så märks det (du ska dock vara sparsam med dina känslor i början av en relation annars kan det gå på tok även om intresset finns från honom).

Jag ville inte tro på det som folk sa till mig... Om det är på riktigt så är det inte svårt i början och det känns ömsesidigt självklart. Jag tror mer på det nu även om det säkert finns undantagsfall.

Offtopic: Jag är just nu sårad och upprörd för att han återigen hört av sig efter två månaders tystnad bara för att visa hur oseriös han ställer sig till en relation med mig. Så bad honom igår att hålla sig borta. Vi har nu brutit för tredje (och förhoppningsvis sista) gången!

Lycka till och låt honom inte manipulera dig.
Citera
2010-02-11, 10:33
  #10
Medlem
Bajslocks avatar
Kan ni inte träffas på "riktigt" istället för Msn?
Citera
2010-02-11, 10:42
  #11
Medlem
Mr.Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslock
Kan ni inte träffas på "riktigt" istället för Msn?

Om dom har dejtat? Är det då inte IRL eller behöver det nödvändigtvis bara förehålla sig inom internet ramarna? Jag fick känslan av att dom träffats på riktigt, och sedan även snackat på msn.
Citera
2010-02-11, 11:54
  #12
Medlem
VeganJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Hr dejtat en kille nu några gånger.
Efter den senaste gången har det varit ganska tyst från hans sida.(varit tyst ca 1 vecka)
Frågade han lite och sa att jag skulle uppskatta om han var ärlig och sa som det var ifall han inte ville träffa mej mera mest så man skulle veta hur "allt" låg till.

Visst ville han träffa mej igen och självklart skulle han vara ärlig och säga ifall han inte ville träffa mej mera för han ville inte såra någon.

Skrev till han på msn och fick ett svar att han skulle precis gå och vi kanske kunde höras en annan dag,"detta skrev jag igår" Inget svar idag från han.

Alltså vad fan händer?

Jag tycker man kan få vela lite i början om man behöver det, men det här låter rätt mycket som den "snälla", konflikträdda mestypen. En tönt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback