Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-11, 11:56
  #13
Medlem
Dalailamas avatar
Ledsen, men han bryr sig inte om dig men är för snäll för att såga dig utmed fotknölarna.
Citera
2010-02-11, 13:19
  #14
Medlem
XeKaazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedMile
Hr dejtat en kille nu några gånger.
Efter den senaste gången har det varit ganska tyst från hans sida.(varit tyst ca 1 vecka)
Frågade han lite och sa att jag skulle uppskatta om han var ärlig och sa som det var ifall han inte ville träffa mej mera mest så man skulle veta hur "allt" låg till.

Visst ville han träffa mej igen och självklart skulle han vara ärlig och säga ifall han inte ville träffa mej mera för han ville inte såra någon.

Skrev till han på msn och fick ett svar att han skulle precis gå och vi kanske kunde höras en annan dag,"detta skrev jag igår" Inget svar idag från han.

Alltså vad fan händer?


Om jag skulle bete mig så, så skulle det innebära att jag inte var intresserad utav dig. Ta det som det är, ditcha honom.
Citera
2010-02-11, 13:22
  #15
Medlem
Gibbledygooks avatar
bara o gå vidare..
Det är korkat att slösa tid på såna velpellar.
Citera
2010-02-11, 14:06
  #16
Medlem
Jo jag har väll insett att det bara är att gå vidare.
Mest blir man väll besviken då han verkligen var perfekt.
Men va fan,jag är ung,snygg och det blir inga problem att få till något med någon annan.
Hans förlust,inte min.
Lovar att jag ska uppdatera ifall han får infallet att höra av sej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback