2011-06-29, 11:21
Medlem
Pansarmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Nigeria är Afrikas folkrikaste land.

Alltså, hur många gånger måste jag inse att jag aldrig kommer att sluta förvånas.

Misären som negrerna lever i är som vanligt deras egen förtjänst.

Jag blev förfärad när jag i dagens Sydsvenskan läste om nigerianernas nya påhitt. Ett kristet samfund vid namn Liberty Gospel Church har samlat tusentals anhängare i något slags djävulsutdrivning av barn. Man kedjar fast barn som man tror är besatta av demoner och låter de svälta ihjäl. Eller så slår man bara ihjäl dem.

Kombinationen svarta gener (vidskeplighet, våld, empatistörningar) och västerländska (el. Främre Asien) bronsålderssagor (kristendom) visar sig vara sällsynt dålig. Detta skrämmer mig väldigt och leder återigen till frågan om vi verkligen borde låta afrikaner leva bland oss i Europa?

Kanske inte heller islam är så bra för Afrika. Christopher Hitchens berättar i sin bok God is not great om ett stort projekt i Nigeria gällande poliovaccinationer av barn. Muslimska imamer i landet skyndade sig att förbjuda sina anhängare att ge barnen vaccinet, då det uppenbarligen rörde sig om en västerländsk/vit konspiration i syfte att sterilisera muslimer och på så vis utrota dem.... Man lade också till att man kunde bli impotent, vilket var en psykologisk finess från imamerna då detta, om något, skrämde vettet ur negrerna. Nåja, följden har blivit att polio börjat spridas igen i hela västafrika och ända bort till Jemen och den arabiska stöveln. Bra jobbat.
2011-06-29, 19:24
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarmeyer
Jag blev förfärad när jag i dagens Sydsvenskan läste om nigerianernas nya påhitt. Ett kristet samfund vid namn Liberty Gospel Church har samlat tusentals anhängare i något slags djävulsutdrivning av barn. Man kedjar fast barn som man tror är besatta av demoner och låter de svälta ihjäl. Eller så slår man bara ihjäl dem.

Kombinationen svarta gener (vidskeplighet, våld, empatistörningar) och västerländska (el. Främre Asien) bronsålderssagor (kristendom) visar sig vara sällsynt dålig. Detta skrämmer mig väldigt och leder återigen till frågan om vi verkligen borde låta afrikaner leva bland oss i Europa?

Kanske inte heller islam är så bra för Afrika. Christopher Hitchens berättar i sin bok God is not great om ett stort projekt i Nigeria gällande poliovaccinationer av barn. Muslimska imamer i landet skyndade sig att förbjuda sina anhängare att ge barnen vaccinet, då det uppenbarligen rörde sig om en västerländsk/vit konspiration i syfte att sterilisera muslimer och på så vis utrota dem.... Man lade också till att man kunde bli impotent, vilket var en psykologisk finess från imamerna då detta, om något, skrämde vettet ur negrerna. Nåja, följden har blivit att polio börjat spridas igen i hela västafrika och ända bort till Jemen och den arabiska stöveln. Bra jobbat.

Barnamördandet i Nigeria har pågått ett tag. Vidskepligheten bland negrerna är överlag ett enormt problem. Tex så tror 70% av alla Sydafrikaner att människodelar i "muti-medicin" stärker dess effekt. Allt ifrån "penis snatching" till rånar-getter är något som sägs förekomma. Negerns förkärlek för sådan överdriven vidskepelse måste ha att göra med deras låga intelligens. Det är känt att lågintelligenta människor är vidskepligare. Om det inte vore för att de vandrar på våra gator hade man kunnat skratta åt eländet.

Jag skrev ett inlägg i tråden om vidskeplighet i Neger-Afrika för ett tag sedan:
https://www.flashback.org/sp28082789
https://www.flashback.org/sp28082805
Senast redigerad av servus 2011-06-29 kl. 19:32.
2011-07-02, 12:17
Bannlyst
Det är slående hur negrer som förespråkar black pride och talar om vit mans skuld inte kan hålla tassarna bort från vita kvinnor. De ratar sina egna kvinnor samtidigt som de hävdar black is beautiful.
2011-07-02, 12:25
Moderator
skunkensunes avatar
//Vill påminna om att Flashback är ett diskussionsforum. Att enbart komma med ett videoklipp eller liknande "oneliners" är inte OnT och dessa inlägg kommer att raderas och i viss mån även ges en tillsägelse. Om ni nödvändigtvis vill dela med er av den typen av videoklipp finns det ett särskilt forum dedikerat för det, Länktips: Videoklipp.

mod
2011-07-02, 13:03
Bannlyst
Frågan är alltså hur man kan förklara detta självemotsägande negerbeteende?
2011-07-03, 01:03
Bannlyst
Negern visar än en gång vilken underbart empatisk och filantropisk varelse han är. Det känns tryggt att veta att sådana här negrer numer okontrollerat strövar omkring fritt på de svenska gatorna.
Känsliga tittare varnas.
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fworldstarhiphop.com%2Fvid eos%2Fvideo800.php%3Fv%3Dwshh1bU75xMHdx3Qwriz%26am p%3Bset_size%3D1
2011-07-03, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Negern visar än en gång vilken underbart empatisk och filantropisk varelse han är. Det känns tryggt att veta att sådana här negrer numer okontrollerat strövar omkring fritt på de svenska gatorna.
Känsliga tittare varnas.
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fworldstarhiphop.com%2Fvid eos%2Fvideo800.php%3Fv%3Dwshh1bU75xMHdx3Qwriz%26am p%3Bset_size%3D1
Fyfan.. Började först skratta först när dom tände på negern och han tjöt. Men efter att ha kollat mer, fyfan riktigt obehagligt, vidriga varlelser.
2011-07-03, 22:00
Bannlyst
Skulle gärna vilja att vi tog upp lite kring negerns sexualitet. För här har vi en del saker att reda ut.
2011-07-03, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av essens
Skulle gärna vilja att vi tog upp lite kring negerns sexualitet. För här har vi en del saker att reda ut.

Negerkvinnan eller negerhanens sexualitet? Den skilljer sig ju en aning skulle jag tro.
Negerhanen gör det enbart för sin egen njutning.
Negerkvinnan tar bara imot och gör det garanterat för att hon inte vill bli ihjälslagen, och vet att hennes enda uppgift är att ligga, laga mat och handla varor
2011-07-04, 21:00
Medlem
-Johan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Negerkvinnan eller negerhanens sexualitet? Den skilljer sig ju en aning skulle jag tro.
Negerkvinnan tar bara imot och gör det garanterat för att hon inte vill bli ihjälslagen, och vet att hennes enda uppgift är att ligga, laga mat och handla varor

Har du några belägg för detta?

Skulle gärna vilja se belägg i form av videoklipp.
2011-07-11, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth

Nej, negrer (oavsett kön) är väldigt aggressiva och påflugna när de vill ha sex. Negresser är mycket på och tafsar, mer än andra kvinnoraser/arter, negerhanarna är ju ännu värre och där ingår ju våld och våldtäkt. Negrer är väldigt sexfixerade varelser som inte drar sig för något.
2011-07-15, 00:44
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essens
Nej, negrer (oavsett kön) är väldigt aggressiva och påflugna när de vill ha sex. Negresser är mycket på och tafsar, mer än andra kvinnoraser/arter, negerhanarna är ju ännu värre och där ingår ju våld och våldtäkt. Negrer är väldigt sexfixerade varelser som inte drar sig för något.

Precis som mongoloider då, de har oxå ungefär samma IQ-nivå. Alla som sett en rasande mongoloid vet att man inte gärna går fram till den då det kan vara mycket riskabelt för hälsan.

Negrer är alltså att jämföra med utvecklingsstörda individer. Någon som förvånas?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in