2010-11-21, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Fransk polis försöker gripa en våldtäktsneger i nåt negerghetto i Marseille. Det går inte så bra och polisen tvingas batika sig ur den hotfulla negersituationen.

http://www.liveleak.com/view?i=a75_1290194817

Observera att poliserna visar god vilja och går därifrån i rask takt och att negrerna ÄNDÅ följer efter, kastar sten och kommer beväpnade. Först när han visar att han tänker dra tjänstevapnet så backar de undan. Fy fan vad ett sjukt land Frankrike är.
2010-11-21, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Hiv-man i Norge.

"Den 31-årige mannen med opprinnelse fra Afrika, ble i mars siktet for å ha smittet tre kvinner med HIV. I april ble siktelsen utvidet til å også gjelde en fjerde kvinne. Bergen tingrett tok torsdag politiets begjæring om fire nye uker i fengsel til følge."

"Siktelsen mot mannen dreier seg om ubeskyttet samleie, selv om han skal ha visst at han selv var bærer av HIV-viruset."

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--HIV-smittet-kvinner-1196690.html?xtor=RSS-2

Ja packet skall avlivas
2010-11-21, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Fransk polis försöker gripa en våldtäktsneger i nåt negerghetto i Marseille. Det går inte så bra och polisen tvingas batika sig ur den hotfulla negersituationen.

http://www.liveleak.com/view?i=a75_1290194817
Fy fan vad jag hade fyllt negerjäveln med bly om jag varit i polismannens sits. Apjävlar.
2010-11-21, 17:35
Medlem
rex144s avatar
är det inte nån skillnad mellan de storväxta negrer från västkusten Ghana..Elfenbenskusten
jämfört med Somalinegern? eller kristna etiopier?

och sen hur är inlandsnegern från Tchad eller Niger ?
2010-11-21, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
är det inte nån skillnad mellan de storväxta negrer från västkusten Ghana..Elfenbenskusten

Jag hade också gärna sett en analys över dem olika negrerna och dess skillnader.
2010-11-21, 19:44
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144

Vad då storväxta.
De flesta västafrikanska negrer jag har sett är rätt korta och satta.
2010-11-21, 20:59
Medlem
Kondensators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Vad då storväxta.
De flesta västafrikanska negrer jag har sett är rätt korta och satta.
Han kanske tänker på Hollywoodnegern?
2010-11-21, 21:06
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le7xusan
Ja packet skall avlivas

Kvinnorna då?
2010-11-21, 23:00
Medlem
kakburks avatar
Nu har, efter 20 års vistelse i Belgien, en neger fått nog. Han stämmer seriefiguren Tintin för rasismen i albumet "Tintin i Kongo".

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8159411.ab
Citat:
I albumet illustreras kongoleser som helt svarta med stora röda munnar och uppspärrade ögon.
Citat:
I Sverige har ”Tintin i Kongo” JK-anmälts för hets mot folkgrupp, men JK avskrev ärendet med motiveringen att eventuellt brott är preskriberat.

Vad tycker ni? Ska negern fördärva vår världsbild av Kongo?
Han har till och med mage att kräva att Belgien ber Kongo om ursäkt för Hergés kreation.
2010-11-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Nu har, efter 20 års vistelse i Belgien, en neger fått nog. Han stämmer seriefiguren Tintin för rasismen i albumet "Tintin i Kongo".

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8159411.ab

Vad tycker ni? Ska negern fördärva vår världsbild av Kongo?
Han har till och med mage att kräva att Belgien ber Kongo om ursäkt för Hergés kreation.
Löjligt av negern att hetsa upp sig över en så gammal tidning.
Albumet framställer snarare negern som en snäll men dum varelse tillskillnad från hur det ser ut i verklighetens Kongo med kannibalism, gruppvåldtäkter mm.
2010-11-22, 00:22
Medlem
rex144s avatar
just västkustnegrer är välgödda...storväxta, kraftigt benstomme, det är ett faktum
titta på Elfenbeskustens fotbollsspelare...Drogba, Yaya Toure, etc.
liksom Ghana, men också Nigerias negrer är övervägande storväxta,

och titta sen på långdistanslöpare..., då är det bara östkusten, tunna, i snitt 20 kilo lättare,
Etiopien,Somalia, Kenya

ps

Belgiens kung och hans soldater + (svenska legoknektar) har betett sig som riktiga vilddjur,
de skar av händer, öron, näsor på löpande band
2010-11-22, 00:27
Medlem
EliasAlucards avatar
Jag var på väg hem häromdagen från en restaurang med mina arbetskollegor (företaget bjöd på stans dyraste syrianrestaurang, haha), och väl på väg till bussen kör en polisbil förbi mig och stannar precis bredvid mig, trodde först att snuten var efter mig men jag var inte orolig så sett då jag inte hade något att oroa mig för, sekunden därefter hoppar snutarna ut ur bilen och hoppar på en pårökt neger som de plockar in i snutbilen medan han försökte tända en cigg (eller joint, såg inte riktigt). Hela händelsen såg mycket roligt och komiskt ut när jag observerade det hela. Sedan fortsatte jag hemåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in