2010-08-25, 14:03
Medlem
F.D.Ls avatar
Varför är negrer så otrevliga?

Jag har länge försökt att inte hata negrer men det har varit jävligt svårt. Inte nog med att de är jävligt inkompetenta och är kriminella, utan de är jävligt otrevliga också! Nu kanske ni tycker att jag låter efterbliven men förut hände det inte så ofta att jag pratade med negrer, och de jag känner är schyssta.

På mitt jobb träffar jag på alla typer av människor men ingen har fan i mig varit lika otrevlig som en neger.
För ett tag sedan på jobbet kom det fram två negrer till mig i kassan, jag kände igen en kille eftersom att han brukar handla på mitt jobb ganska ofta (jag hälsar alltid på honom med ett smile men det enda man brukar få tillbaka är en sur blick), han tar fram pengar och jag tittar på han fundersamt och då viskar idiotjäveln till sin tjejkompis "säg till han i kassan vad jag vill ha, jag pallar inte snacka med honom" då blev både jag och hon chockade men till slut fick han det han ville ha och gick därifrån med en sur blick.

Av kanske 20 negrer som kommer in så är kanske 2 trevliga medan de andra beter sig som idioter.

Så nu till själva saken, vad fan är hela jävla grejen med negrer?! Vad fan är de alltså så jävla otrevliga för?! Vad är deras tankar egentligen när de pratar med andra människor? Har ni också någon likadan erfarenhet?
2010-08-25, 14:11
Bannlyst
Det ligger i negerns natur att vara otrevlig, våldsam, korkad, ful, illaluktande och att våldta. Negern kan inte och kommer aldrig kunna förstå sig på ett socialt beteende. Sedan människan satt sin fot på denna jord har negern cirkulerat runt som den dummaste och svagaste av alla människor på denna jord, detta är förstås inget de flesta människor vill erkänna (exempel: svenskar) utan man skyller hellre på den vita mannen och koloniseringen av Afrika för flera hundra år sedan, vilket är mycket märkligt då det är negern själv som åter och återigen bevisar detta för alla människor.
2010-08-25, 14:17
Medlem
burfogels avatar
De kanske är otrevliga för att du kallar dem "negrer".
2010-08-25, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Som jag sa är negrerna dom absolut dummaste och svagaste människorna som cirkulerar på våran planet.

http://www.phawker.com/wp-content/uploads/2008/02/nasniggershirt2.jpg

Negrerna kallar sig själva för negrer, nigga, nigger osv. Men så fort en icke-neger säger neger så är man plötsligt dödsnazist, rasist, vill-gasa-ihjäl-alla-judar och allt som hör därtill.

Som sagt är negerns korkade och märkliga beteende mycket roligt att skåda ibland

Negrerna bidrar inte särskilt mycket till att stoppa denna "rasism" mot svarta människor genom att flitigt använda ordet "nigger", speciellt inte till sig själva. Dom är i allafall bra på att hyckla.
Senast redigerad av i69FatChicks 2010-08-25 kl. 14:23.
2010-08-25, 14:22
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel

Jag har aldrig kallat en neger för neger i verkligheten.
2010-08-25, 14:24
Bannlyst
Jag har aldrig stött på en svart man som varit otrevlig i det vardagliga livet.
Dock har jag varit i bråk med några svarta killar på helgerna när man varit hyfsad berusad och likaså dom.
Och nej jag bor inte på landet så att det är så att vi bara har ett hundratal svarta här,jag bor i en större stad.
2010-08-25, 14:43
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Finns trevligare negrer än blattar, eller?

Det finns så klart trevliga negrer men de flesta är så jävla otrevliga. Spelar ingen vilken ålder det är, typ 95% är otrevliga. Jag undrar om de inte tänker att "jag är rasse"...
2010-08-25, 15:05
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Det finns så klart trevliga negrer men de flesta är så jävla otrevliga. Spelar ingen vilken ålder det är, typ 95% är otrevliga. Jag undrar om de inte tänker att "jag är rasse"...

Jävlar vilken tur jag haft som träffat många trevliga negrer, när 95 % är otrevliga... snacka om att ha dragit vinstlotten!
2010-08-25, 15:16
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Jag har länge försökt att inte hata negrer men det har varit jävligt svårt. Inte nog med att de är jävligt inkompetenta och är kriminella, utan de är jävligt otrevliga också! Nu kanske ni tycker att jag låter efterbliven men förut hände det inte så ofta att jag pratade med negrer, och de jag känner är schyssta.

På mitt jobb träffar jag på alla typer av människor men ingen har fan i mig varit lika otrevlig som en neger.
För ett tag sedan på jobbet kom det fram två negrer till mig i kassan, jag kände igen en kille eftersom att han brukar handla på mitt jobb ganska ofta (jag hälsar alltid på honom med ett smile men det enda man brukar få tillbaka är en sur blick), han tar fram pengar och jag tittar på han fundersamt och då viskar idiotjäveln till sin tjejkompis "säg till han i kassan vad jag vill ha, jag pallar inte snacka med honom" då blev både jag och hon chockade men till slut fick han det han ville ha och gick därifrån med en sur blick.

Av kanske 20 negrer som kommer in så är kanske 2 trevliga medan de andra beter sig som idioter.

Så nu till själva saken, vad fan är hela jävla grejen med negrer?! Vad fan är de alltså så jävla otrevliga för?! Vad är deras tankar egentligen när de pratar med andra människor? Har ni också någon likadan erfarenhet?

Det finns många negertrådar på flashback. Själv tycker jag att negrer oftast kan vara mycket trevliga, framför allt om de är utbytesstudenter. Däremot, då det kommer till många andra bitar finns det en del att önska. Negerkvinnor är brukligen också mycket trevliga och gästfria, oftast bättre än männen. Detta gäller naturligtvis kristna negrer. Muslimska negrer är alltid otrevliga och problematiska - detta gäller oavsett om de är kvinnor eller män.

Jag gillar negrer! Kvinnorna är snygga!
2010-08-25, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan
Det finns många negertrådar på flashback. Själv tycker jag att negrer oftast kan vara mycket trevliga, framför allt om de är utbytesstudenter. Däremot, då det kommer till många andra bitar finns det en del att önska. Negerkvinnor är brukligen också mycket trevliga och gästfria, oftast bättre än männen. Detta gäller naturligtvis kristna negrer. Muslimska negrer är alltid otrevliga och problematiska - detta gäller oavsett om de är kvinnor eller män.

Så det du mer eller mindre menar är att muslimerna alltid är otrevliga oavsett om det gäller kvinnor eller män?
Eller är det just kombinationen av svart hy + islam som gör dom otrevliga?
Visst jag har stött på otrevliga muslimer,men dom består fortfarande av en väldigt liten % av alla muslimer jag har pratat med o dylikt så att säga dom alltid är otrevliga pga det får ju dig själv att framstå som lite efterbliven?
Senast redigerad av ryskspion 2010-08-25 kl. 15:30.
2010-08-25, 15:24
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogdylan

Visa mig en snygg niggerhona. Försökte en gång för 10år sen t.o.m. knulla en en gång men det gick inte. De är vidrigt äckliga. Speciellt på mitten.

Niggrer kan vara trevliga om de tror de ska få nåt eller ska lura dig på pengar, råna dig eller våldta dig. De är för lata för något annat. Man kan t.ex. inte betala negern lön för flera dagar för då kommer han inte till jobbet dagen därpå. Han har ju pengar så han klarar sig ett par dar.
2010-08-25, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KalGustfXVI
Visa mig en snygg niggerhona. Försökte en gång för 10år sen t.o.m. knulla en en gång men det gick inte. De är vidrigt äckliga. Speciellt på mitten.

Niggrer kan vara trevliga om de tror de ska få nåt eller ska lura dig på pengar, råna dig eller våldta dig. De är för lata för något annat. Man kan t.ex. inte betala negern lön för flera dagar för då kommer han inte till jobbet dagen därpå. Han har ju pengar så han klarar sig ett par dar.

Har aldrig fått knulla på en riktig negress,närmsta jag kommit va en tjej som va 50/50 afrikan/finne
men det kändes inte som äkta vara du vet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in