2014-02-19, 09:07
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaaaazi
Har tidigare kört en anadrol only kur 50/58 och är nu intresserad av att köra turinabol 80/50 dianabol 20/50 tror ni detta blir en bra kur i jämförelse med min tidigare kur, tänker att jag kör dianabol för att få lite mer "massa" och turinabol för att jag vill behålla mer efter kuren eller är det onödigt med dianabol också.. läst att dessa två prepp skulle funka bra tillsammans om man nu ska köra oral only kur!
Mvh

Alltså jag förstår inte.. Om man är villig att ta dbol (som är typ 3ggr så effektivt) varför lägga pengar på OT? Risken är även väldigt hög att du inte ens får OT..

"OT för att behålla mer" va?? Om dbol bara är temporär massa varför ens köra det? (Stämmer självklart inte)

Och slutligen, varför ens fundera på att ligga på så mycket orala?

Läs på, gör om gör rätt.
Citera
2014-02-19, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Alltså jag förstår inte.. Om man är villig att ta dbol (som är typ 3ggr så effektivt) varför lägga pengar på OT? Risken är även väldigt hög att du inte ens får OT..

"OT för att behålla mer" va?? Om dbol bara är temporär massa varför ens köra det? (Stämmer självklart inte)

Läs på, gör om gör rätt.
Lägger jag pengar på ot varför skulle jag inte få ot? Känner mig inte redo för att köra inject än, och jag vet då borde jag inte preppa överhuvudtaget men kommer göra det oavsett.
Citera
2014-02-19, 13:26
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Lägger jag pengar på ot varför skulle jag inte få ot? Känner mig inte redo för att köra inject än, och jag vet då borde jag inte preppa överhuvudtaget men kommer göra det oavsett.

För att någon vill tjäna mer pengar.
Citera
2014-02-19, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod

Läs på, gör om gör rätt.

Jag har i princip bestämt mig för en kur med OT, men just det här...att få tag ibra grejer är viktigt för mig!
Tänker inte panikköpa något skräp. Så...om nån vet...PM
Citera
2014-02-19, 23:44
Medlem
Citat:

Dum fråga. Kan ställa om frågan till dig. Varför blandar folk ut kokain?
Citera
2014-02-20, 06:41
Medlem
Medical OT från SM.
Någon som provat?
Citera
2014-02-21, 00:26
Medlem
Ni som kurat på OT innan, är detta en bra massbyggare?
Det är inte i samma höjd som dbol, det har jag förstått, men blir man "nöjd" med OT eller är det egentligen något man tar i annat syfte än massa?
Har fått för mycket förslag från folk som inte kört ot...
Citera
2014-02-21, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-bgRape
Ni som kurat på OT innan, är detta en bra massbyggare?
Det är inte i samma höjd som dbol, det har jag förstått, men blir man "nöjd" med OT eller är det egentligen något man tar i annat syfte än massa?
Har fått för mycket förslag från folk som inte kört ot...

Jag blev då nöjd när jag körde OT, kört det två ggr.
Fast att bli nöjd är väl vad man själv förväntar sig osv...

Sköter du kosten och träningen så kommer du att bli nöjd skulle jag tro! Men som sagt beroende på förväntningarna...

Mvh
Citera
2014-02-21, 13:12
Medlem
Letar som en galning efter 20mg Tbol. Någon som vet vart jag hittar det? PM tack.
Citera
2014-03-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-bgRape
Är det ett måste med proviron till OT?
Hur många här har upplevt gynokänningar på ot-only runt 40-60 mg i 40-50 dagar?

Tänkte nån gång själv prova på OT för att känna på detta med AAS.

Om man inte fått känningar, duger denna pct då?
Nolva 40mg 1v
Nolva 20mg 2-3v?

Nolva ökar väl gyno?
Citera
2014-03-06, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studentkris2011
Nolva ökar väl gyno?

Nej
Citera
2014-03-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Letar som en galning efter 20mg Tbol. Någon som vet vart jag hittar det? PM tack.

Vet att serietexx har 10mg tabs. Dom funkade bra!
Bamse lab har också 10mg, vet inte kvalitén på det märket men är nyfiken på att testa dom..

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in