2013-12-28, 20:18
Medlem
Hmm... Rätt länge varit inne på att köra en oral only anavar-kur för att få lite extra styrka och pump.
Men nu börjat kika på OT+Proviron och eventuella upplägg.
Icke aromatiserande så mindre risker för gyno, och om de väl kommer så kör jag letro + nolva och proviron.
OT känns även bra eftersom jag lärt att det bygger även lite massa i motsats till anavar.

Kurar för första gången så tänkte mig 50/50. Lagom dos för en färsking? Även ligga på 50 ed proviron kuren igenom för välmåendet och måhända minska risken för gyno.
Kör en pct på nolva, front på 60mg och därefter 20 mg ed i 30 dagar.
Kör leverskydd en månad innan kur och samma efter, sen kuruppehåll i minst 90 dagar.

Spontana tankar, hur toxic är OT mot levern? Värre än dboll eller mildare?
Citera
2013-12-31, 21:09
Medlem
Bra frågor, sitter på samma funderingar som dig fast det enda jag inte har som du har är provironet. Tänkte sätta igång i februari då jag ska dieta januari ut och få mer julmagen lite innan bulk på ot
Citera
2013-12-31, 21:32
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkblaster
Hmm... Rätt länge varit inne på att köra en oral only anavar-kur för att få lite extra styrka och pump.
Icke aromatiserande så mindre risker för gyno, och om de väl kommer så kör jag letro + nolva och proviron.
OT känns även bra eftersom jag lärt att det bygger även lite massa i motsats till anavar.

Kurar för första gången så tänkte mig 50/50. Lagom dos för en färsking? Även ligga på 50 ed proviron kuren igenom för välmåendet och måhända minska risken för gyno.
Kör leverskydd en månad innan kur och samma efter, sen kuruppehåll i minst 90 dagar.

Varför kör du inte inject som första kur?
Citera
2014-01-01, 21:16
Medlem
MrInzanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkblaster

Spontant skulle jag rekommendera 40/40. Vi reagerar alla på olika sätt, även fast OT är en mildare aas. Bättre att se hur du reagerar och ta den kunskapen för andra kuren. Vad gäller proviron så skulle jag försöka undvika att stoppa i mig piller i onödan. Börja med det efter halvkuren eller vid behov.
Citera
2014-01-01, 21:53
Medlem
Spårtid på OT? Någon som vet med säkerhet?
Citera
2014-01-02, 22:22
Medlem
Någon som har erfarenhet att stacka OT med Anavar?
Tänkte köra 60mg av varje i 100dagar ihop med 700mg test p, 700mg mast p, 1050 tren a, 25mcg T3 samt clen
Citera
2014-01-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigboiii
Någon som har erfarenhet att stacka OT med Anavar?
Tänkte köra 60mg av varje i 100dagar ihop med 700mg test p, 700mg mast p, 1050 tren a, 25mcg T3 samt clen

En såkallad Turinavar, har kört en sådan 60mg var och 40mg ot (50dar) tycker de är en härlig kombo med fina resultat med en skvätt testo!

Dock att bomba på med 120mg orala i 100 dar är inget jag skulle göra, men går du på hälsokontroller så levern och övrigt innehåll är OK så visst
Citera
2014-01-08, 17:46
Medlem
Är det ett måste med proviron till OT?
Hur många här har upplevt gynokänningar på ot-only runt 40-60 mg i 40-50 dagar?

Tänkte nån gång själv prova på OT för att känna på detta med AAS.

Om man inte fått känningar, duger denna pct då?
Nolva 40mg 1v
Nolva 20mg 2-3v?
Citera
2014-01-08, 18:06
Medlem
Kuk3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-bgRape
Är det ett måste med proviron till OT?
Hur många här har upplevt gynokänningar på ot-only runt 40-60 mg i 40-50 dagar?

Tänkte nån gång själv prova på OT för att känna på detta med AAS.

Om man inte fått känningar, duger denna pct då?
Nolva 40mg 1v
Nolva 20mg 2-3v?
tänkte samma som du, men med tanke på vad jag läst på senare tid skulle jag skippa nolvan OM inte gyno framkommer. fanns nån som fick en hjärtattack ,dessutom är de cancermedicin med så...
clomid kanske?
välj hur du vill;
Citera
2014-01-08, 18:07
Medlem
Kuk3s avatar
själv undrar jag hur ot påverkar magen o levern. vet ju att levern påverkas en del men är det mer eller mindre än dboll?
om man redan har/haft magrpoblem/tarmproblem, kan man fortfarande köra ot eller vad säger ni?
mvhH
Citera
2014-01-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk3
själv undrar jag hur ot påverkar magen o levern. vet ju att levern påverkas en del men är det mer eller mindre än dboll?
om man redan har/haft magrpoblem/tarmproblem, kan man fortfarande köra ot eller vad säger ni?
mvhH

Citerar inte ditt tidigare inlägg utan tar detta då jag har ett litet svar på magfrågan

Jo, att det är cancermedicin för kvinnor vet jag. Men att köra utan pct vet jag inte om jag vågar om inte någon/några som gjort detta kan intyga att det är safe på OT.

Vet att folk kan få någon magreaktion på dbollar, men tror inte det är någon fara såvida du inte redan har problem. Angående OT har jag nog inte läst något om magproblem... än..
Citera
2014-01-08, 18:16
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk3
tänkte samma som du, men med tanke på vad jag läst på senare tid skulle jag skippa nolvan OM inte gyno framkommer. fanns nån som fick en hjärtattack ,dessutom är de cancermedicin med så...
clomid kanske?
välj hur du vill;

Och clomid används för infertilitet hos kvinnor, nog inte så bra heller.

Att skippa nolvan i PCT för att man är rädd för en hjärtattack är nog ingen bra idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in