2015-03-30, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronstein
Är 55 och funderar på att köra 40/60 som första någonsin för att se vad det kan ge för ökningar då det ju inte alltid är helt lätt att öka i denna åldern. Köra 5/3/1 BBB eller 5/3/1 first set last multiple set.
Är det något speciellt att tänka på som äldre?
Är den blodförtunnande effekten så extrem som den framstår i ovanstående inlägg?

Kör testo e/c istället, garanterar att du inte kommer ångra dig. Inject är lindrigare mot kroppen och med tanke på din ålder lär du känna dig x antal år yngre!
Citera
2015-03-30, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Kör testo e/c istället, garanterar att du inte kommer ångra dig. Inject är lindrigare mot kroppen och med tanke på din ålder lär du känna dig x antal år yngre!

Jo jag har allt funderat på detta också... men det är så att jag har ot och tillbehören till denna kur redan liggande och väntande på att användas.
Citera
2015-03-30, 14:41
Medlem
Citat:
Jo jag har allt funderat på detta också... men det är så att jag har ot och tillbehören till denna kur redan liggande och väntande på att användas.

Då är det bara köra på, va försiktig bara så du inte går sönder!

Men ska du köra en till kur så kör inject, så lan du ligga på längre
Citera
2015-03-30, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Då är det bara köra på, va försiktig bara så du inte går sönder!

Men ska du köra en till kur så kör inject, så lan du ligga på längre

Ja det låter onekligen lockande med testo sedan...
Citera
2015-03-31, 09:57
Medlem
jag kan dock inte bestämma mig för om jag skall köra en lätt deff samtidigt eller äta på under kuren för att växa så mycket som möjligt. Vet inte hur mycket man kan förvänta sig att växa med överskott?
Citera
2015-03-31, 23:33
Medlem
spelar det någon roll om man tar ot på tom mage på morgonen? tränar alltid på tom mage
Citera
2015-03-31, 23:51
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortapojken
spelar det någon roll om man tar ot på tom mage på morgonen? tränar alltid på tom mage

Finns risk att du blir risig i magen.
Citera
2015-04-01, 06:15
Medlem
Citat:

Funkar det inte lika bra att ta dom på kvällen när du har något i magen?
Citera
2015-04-02, 08:14
Medlem
Är lämpligt att lägga av med alla pwo, kreatin OC sådant under OT - kuren för att ha något att slänga in sedan under pct:n sedan? Och minska den totala påverkan på blodtryck mm...
Citera
2015-04-02, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Finns risk att du blir risig i magen.
Är det väldigt starkt för magen? Tänker på om det hjälper att ta lite omega 3 samtidigt om man är fastande?
Citera
2015-04-02, 08:59
Medlem
Citat:
Är lämpligt att lägga av med alla pwo, kreatin OC sådant under OT - kuren för att ha något att slänga in sedan under pct:n sedan? Och minska den totala påverkan på blodtryck mm...

Kan vara smart ja, för att underlätta PCT. Då kommer pwo och kreatin ge dig en liten skjuts i träningen och kanske höja motivationen lite, vilket kan behövas under pct.

ang det med magen, orala sterioder på tom mage kan röra till det i kistan för vissa personer eller vad man ska säga. Jag själv har inte haft de problemen, har annars ganska känslig mage men vet flera bekanta som får lite problem med magen. Fast äter dom något innan så är det lugnt..

Mvh
Citera
2015-04-02, 13:22
Medlem
Citat:

Någon som vet om man märker någon skillnad på att ta dom på kvällen innan man tränar på morgonen jämfört med att ta de alldeles innan man tränar på morgonen (på tom mage)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in