Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-03, 18:26
  #1
Medlem
purity666s avatar
Jag tänkte börja träna muskulaturen under midjan lite så jag införskaffade ett par smartballs från Fun Factory. De är ju till för träning och är inte direkt sexleksaker.

hur som helst. Det är 2 silikonbollar som sitter ihop. De är 3.5 cm i diameter. Mitt problem är att jag får inte in dom. Jag får in den ena o sen tar det stopp. Skiten viker sig och det gör ont. Att sen dra ut kula nummer ett är inte heller skönt.
Ja jag har överdoserat glidmedel på dom.
Jag har legat på rygg, suttit på huk, haft ena benet upplyft osv. Men nej, det går inte. En kula kan jag få in med våld, sen går det bara inte.

Jag misstänker att jag är för ovig och det blir fel vinkel på det hela. När jag gör det jälv så blir ju införandet lite snett uppifrån och neråt, men jag tror jag är byggd så att de borde in underifrån o uppåt. Men så jävla vig är jag ju inte.

Jag funderade tom på att köra upp ett jävla skohorn för att underlätta..men la ner den idén

Så någon snäll flicka därute som hade samma problem tills du kom på det ultimata tricket?

Hur ni pojkar trycker in dom åt er partner hjälper mig inte. Jag vill veta hur faen man får in dom på sig själv.
Jag borde inte vara för trång eller så, jag kan ha samlag utan att det tar stopp.. visst jag är trång men de där kulorna är ju inte större än en average penis är.

Så det ultimata knepet tack!
O ska man verkligen behöva slita för att få ut dom igen? Fast dom är insmorda med massa glidmedel?

Jag har förvisso inte varit kåt när jag försökt få in dom. Men det ska man ju inte behöva vara.
Citera
2010-02-03, 19:29
  #2
Medlem
Redladys avatar
Ligg på rygg och tänj ut musen med fingrarna glidmedelshala. Om du vill så går det givetvis att använda en vibrator/dildo istället, men fingrarna duger gott. Lite kåt måste du vara för att musen skall vidga sig och det inte skall bli som en gynundersökning av det hela!
När du vidgat dig tillräckligt så för du försiktigt in kulorna och trycker in dem så långt det går. Snöret skall hänga utanför.

Försök att knipa med musmusklerna så du känner att kulorna flyttar sig lite. Även om du inte kniper, så kramar slidmusklerna runt kulorna och får på så sätt lite träning. I början räcker 10 minuter liggande på rygg för du kan annars få träningsvärk där nere. Känns som mensvärk, så det är inte alls roligt.

När du känner för det, så kan du resa dig upp. Sitta eller gå omkring och samtidigt försöka hålla kulorna kvar där inne. Trosor rekommenderas för att slippa att de trillar på golvet!

har du väl övat upp dig så går det att använda kulorna en hel dag, men max 20 minutersintervaller i början.
Citera
2010-02-03, 21:22
  #3
Medlem
Det här ska bli intressant att följa, jag lyckas inte ens få in en tampong jag.
Citera
2010-02-03, 22:45
  #4
Medlem
purity666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilligan
Det här ska bli intressant att följa, jag lyckas inte ens få in en tampong jag.

Verkar inte finnas nåt universalknep här
Citera
2010-02-03, 23:12
  #5
Medlem
purity666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Ligg på rygg och tänj ut musen med fingrarna glidmedelshala. Om du vill så går det givetvis att använda en vibrator/dildo istället, men fingrarna duger gott. Lite kåt måste du vara för att musen skall vidga sig och det inte skall bli som en gynundersökning av det hela!
När du vidgat dig tillräckligt så för du försiktigt in kulorna och trycker in dem så långt det går. Snöret skall hänga utanför.

.

Det är det där jag testat + överdosera glidmedel på kulorna, men det funkar ändå inte. Det viker sig på mitten o tar stopp.

O ramla ur? Jag får slita för att få ur kulan så här ramlar nog inget ur.
Citera
2010-02-03, 23:16
  #6
Medlem
Blueslave1s avatar
Om det nu är så svårt att få in dom så kanske du inte behöver dom...
Citera
2010-02-03, 23:24
  #7
Medlem
MissBloodyMarys avatar
Det kan helt enkelt vara så att de inte är något för dej. Jag upplever samma problem, och ramla ut finns inte på världskartan. Jag får visserligen in dem men det är inte helt enkelt.

Däremot finns andra grejor för bäckenbottenträning, för även om just smartballs inte passar så kan det hända att du behöver träna ändå. Fråga på apoteket, de har ett set om tre kulor med olika storlek och vikt, där man ska öka vikten på kulan och minska storleken efter en tids träning.
Citera
2010-02-03, 23:31
  #8
Medlem
purity666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueslave1
Om det nu är så svårt att få in dom så kanske du inte behöver dom...

Njae men det kan vara bra att börja träna innan man behöver dom. hellre förebygga än komma sen när det är kört liksom
Citera
2010-02-03, 23:32
  #9
Medlem
Bellossoms avatar
Oelastiska slemhinnor? Ovesterin är ett fint litet knep som dom inte lär ut på Harvard Business School.
Receptfri kräm på apoteket, smörj enliten klick i slidöppningen varje dag i en vecka, sedan någon gång per vecka. Alltså inte doseringssprutan, den är till för högre doser i samband med klimakteriet.

Alltså knipkulor är ju inte nödvändigt för att träna bäckenbotten. Dom är ju mer för att man ska ska få kvitto på att man kniper rätt. Om det redan är så trångt i slidöppningen kommer den kvittensen så att säga att utebli.
Man kan be barnmorska eller gyndoktor att kolla om man kniper rätt och sen fortsätta på samma sätt. 100 per dag.
__________________
Senast redigerad av Bellossom 2010-02-03 kl. 23:38.
Citera
2010-02-03, 23:33
  #10
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purity666
Jag tänkte börja träna muskulaturen under midjan lite så jag införskaffade ett par smartballs från Fun Factory. De är ju till för träning och är inte direkt sexleksaker.

hur som helst. Det är 2 silikonbollar som sitter ihop. De är 3.5 cm i diameter. Mitt problem är att jag får inte in dom. Jag får in den ena o sen tar det stopp. Skiten viker sig och det gör ont. Att sen dra ut kula nummer ett är inte heller skönt.
Ja jag har överdoserat glidmedel på dom.
Jag har legat på rygg, suttit på huk, haft ena benet upplyft osv. Men nej, det går inte. En kula kan jag få in med våld, sen går det bara inte.

Jag misstänker att jag är för ovig och det blir fel vinkel på det hela. När jag gör det jälv så blir ju införandet lite snett uppifrån och neråt, men jag tror jag är byggd så att de borde in underifrån o uppåt. Men så jävla vig är jag ju inte.

Jag funderade tom på att köra upp ett jävla skohorn för att underlätta..men la ner den idén

Så någon snäll flicka därute som hade samma problem tills du kom på det ultimata tricket?

Hur ni pojkar trycker in dom åt er partner hjälper mig inte. Jag vill veta hur faen man får in dom på sig själv.
Jag borde inte vara för trång eller så, jag kan ha samlag utan att det tar stopp.. visst jag är trång men de där kulorna är ju inte större än en average penis är.

Så det ultimata knepet tack!
O ska man verkligen behöva slita för att få ut dom igen? Fast dom är insmorda med massa glidmedel?

Jag har förvisso inte varit kåt när jag försökt få in dom. Men det ska man ju inte behöva vara.


Jag fick ont bara jag läste 3.5 cm. Ska de vara så stora?
Citera
2010-02-03, 23:33
  #11
Medlem
purity666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBloodyMary
Det kan helt enkelt vara så att de inte är något för dej. Jag upplever samma problem, och ramla ut finns inte på världskartan. Jag får visserligen in dem men det är inte helt enkelt.

Däremot finns andra grejor för bäckenbottenträning, för även om just smartballs inte passar så kan det hända att du behöver träna ändå. Fråga på apoteket, de har ett set om tre kulor med olika storlek och vikt, där man ska öka vikten på kulan och minska storleken efter en tids träning.

Ja de sitter där de sitter, eller ja den jag får in då. Kan sitta på huk o det är inget på väg ut.

Hmm, ja jag får försöka lite till. Be om assistens kanske så jag vet om det överhuvudtaget är någon idé att försöka trycka in båda.

Tack för tipset om de andra, ska absolut kolla in dom!
Citera
2010-02-03, 23:35
  #12
Medlem
purity666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
Oelastiska slemhinnor? Ovesterin är ett fint litet knep som dom inte lär ut på Harvard Business School.
Receptfri kräm på apoteket, smörj enliten klick i slidöppningen varje dag i en vecka, sedan någon gång per vecka. Alltså inte doseringssprutan, den är till för högre doser i samband med klimakteriet.

Njae det har varit större grejer därinne än så. Fast då har någon annan fört in föremålet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback