Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-03, 23:37
  #13
Medlem
purity666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Jag fick ont bara jag läste 3.5 cm. Ska de vara så stora?

Ja, fanns bara en storlek. Blir 11 cm i omkrets och en penis väl inte mindre än så.. o de får ju plats.
Men jo jag tyckte de var gigantiska när jag såg dom och om man har problem med att de ramlar ur så är det nog inte roligt.
Citera
2010-02-04, 00:00
  #14
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purity666
Ja, fanns bara en storlek. Blir 11 cm i omkrets och en penis väl inte mindre än så.. o de får ju plats.
Men jo jag tyckte de var gigantiska när jag såg dom och om man har problem med att de ramlar ur så är det nog inte roligt.


Jag orkar inte hämta måttbandet det kanske inte är så stort som det låter. Men.. blir det inte mer träning om de är mindre? Att man får ta i mer för att hålla fast?
Citera
2010-02-04, 00:07
  #15
Medlem
purity666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Jag orkar inte hämta måttbandet det kanske inte är så stort som det låter. Men.. blir det inte mer träning om de är mindre? Att man får ta i mer för att hålla fast?

Det är tyngder i kulorna som rör på sig när man rör på kroppen. Om jag fattat det rätt så stimulerar den rörelsen musklerna att dra ihop sig.
Sen kan man göra olika övningar. Knipövningar med de inne, man kan försöka få ut dom men hjälp av bara musklerna.

Med såna som ramlar ur så måste man ju knipa precis hela tiden, kan ju inte vara bra i längden. de här kan du ha inne en hel dag om du vill och då när du rör dig så påminns du om att knipa.

Men man ska få in dom också.. vilket ju inte är det lättaste.
Citera
2010-02-04, 00:44
  #16
Avstängd
Bulletpr00fs avatar
Jag misstänker att det är en fördel om du är upphetsad om du ska trycka in något i den storleken mellan benen.
Citera
2010-02-04, 02:21
  #17
Medlem
Bellossoms avatar
Har testat lite olika och apotekets knipgrunkor, med en tyngd som är droppformad med spetsen nedåt är det enda som ger en viss utmaning. Den tyngsta och smalaste ramlar helt klart ut om man inte håller emot.

Dom där bollformade lägger sig liksom bara på insidan av bäckenbottenmusklerna och skramlar runt. Att det skulle bli spontana kontraktioner är en sån där typisk försäljarlögn. Låter lite för bra för att vara sant, eller hur?
Kan möjligen tjäna till viss påminnelse, men det finns det andra knep för. Mitt bästa är ett speciellt klistermärke som jag sätter upp här och där.

Är inte heller trakterad av att gå omkring länge med ett främmande föremål inne, men det brukar man inte rekommendera heller. Svamp tex, växer mycket gärna till på icke kroppsegna materiel.

Nej, för en bra bäckenbotten är det hård träning som gäller. 100 per dag!
Citera
2010-02-04, 03:57
  #18
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purity666
Ja, fanns bara en storlek. Blir 11 cm i omkrets och en penis väl inte mindre än så.. o de får ju plats.
Men jo jag tyckte de var gigantiska när jag såg dom och om man har problem med att de ramlar ur så är det nog inte roligt.
De där kulorna på 11 cm i omkrets är ju typ 1.5 cm mindre än medelomkretsen. Och om du tom har svårt att få in de där kulorna så är du nog inte i behov av den där träningen. Om du skulle ha turen att råka på en fet kuk (som kan ge dig vaginalorgasm!) så får ni nog ha ett väääldigt långt förspel. Fast tjejer brukar ju gilla långa förspel, så det borde inte vara något som hindrar dig

Och du skrev ju att du fick pressa in kulan "med våld", så du verkar ju vara riktigt tajt. Du behöver alltså inte träna
Citera
2010-02-04, 10:33
  #19
Medlem
Du är kanske trång i själva slidöppningen och måste vara ordentligt igång för att få in saker i kukstorlek?

I vilket fall, jag hade testa små tunga (geisha) kulor, speciellt om du har problem med storleken med de större. Men som andra sagt, trosor på så de inte faller i golvet om/när du tappar dem.

Edit: "jag hade testat" blir ju lite fel, men du förstår vad jag menar.
Citera
2010-02-04, 11:06
  #20
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purity666
Ja, fanns bara en storlek. Blir 11 cm i omkrets och en penis väl inte mindre än så.. o de får ju plats.
Men jo jag tyckte de var gigantiska när jag såg dom och om man har problem med att de ramlar ur så är det nog inte roligt.

Finns både större och mindre kulor. Även med mer vikt (20 till 100 g) för variation på träningen. De mindre som kallas Geishakulor är bara 1,5 cm och har inget snöre, så kanske du skall börja med dessa?

Stygga bakterier är inga problem om man sköter kulorna rätt. Tvätta kulorna i ljummet vatten och någon antiseptisk, bakteriedödande lösning (tex tvättsprit).
Citera
2010-02-04, 15:36
  #21
Medlem
Dan Da Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purity666
Ja, fanns bara en storlek. Blir 11 cm i omkrets och en penis väl inte mindre än så.. o de får ju plats.
Men jo jag tyckte de var gigantiska när jag såg dom och om man har problem med att de ramlar ur så är det nog inte roligt.
Inte får du in en kuk när du inte är upphetsad? Inte en 11cms iaf... Kan ju vara en avgörande faktor.
Citera
2010-06-23, 14:56
  #22
Medlem
Har ett par inne just nu för första gången. Behövde inget glidmedel, men jag stoppade in dem efter en orgasm. Dock är jag tveksam till hur detta ska träna musklerna, det står ju att man bara ska gå omkring med dem så sker det automatiskt. Men iallafall, jag tror inte att jag hade fått in kulorna utan uppvärmning, så testa det! Klart att en oupphetsad slida inte vill få okända gummigrejer upptryckta (en upphetsad slida blir däremot glad)
Citera
2010-06-23, 15:25
  #23
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Stygga bakterier är inga problem om man sköter kulorna rätt. Tvätta kulorna i ljummet vatten och någon antiseptisk, bakteriedödande lösning (tex tvättsprit).

eller som vi killar gör, tvål o vatten, höhö
Citera
2010-06-23, 15:25
  #24
Avstängd
NikitA86s avatar
Använder du glidemedel?
Det måste du eller om du själv är väldigt våt.

Slappna av hjälper med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback