blev lite sugen på att testa på detta. Har en yta som är 2m x 1,5m.. ser ut såhär :
http://imageshack.us/photo/my-images/232/img0431ac.jpg/
Hur mycket kan jag odla på den här ytan egentligen, bor i ett jävligt lungt område, har inte haft en enda oväntad besökare under de tre åren jag har bott här. enda som händer är att fastighetsvärden slänger in en lapp 1 vecka innan de kommer och hälsar på, på den veckan hinner jag flytta allt till förrådet för förvaring under tiden de är inne i min lägenhet och snokar. Hur stor chans är det att man knasar egentligen? Det är inte så att jag har tänkt att fylla hela lägenheten med plantor, bara det utrymmet jag har visat på bild och jag är lite nyfiken på vad för kapacitet den ytan har.
Jag har inga som helst planer på att bli skitrik eller stor, vill bara få in lite extra pengar och har jag förstått det rätt så kan det bli en del pengar på den ytan va?
Ska man köra i tält eller ska man köra SOG eller vad är bäst för mig? Så som jag har förstått det så går det att köpa frön som är honor direkt eller är jag ute och cyklar?
Tacksam för svar, känner på mig att fler frågor kommer dyka upp.