2015-06-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Bara en idiot som inte maxbelånar sig i dagsläget då man kan göra abritragevinster på 1-2% över låneräntan i princip riskfritt. Bara jubelidioter är skuldfria och dessutom skryter om det.

Inget hindrar dig från att maxbelåna dig, kör på och lycka till men jag väljer att äga mycket, ha lite i lån, leva som en kung

Sådan jubelidot är jag
2015-06-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Inget hindrar dig från att maxbelåna dig, kör på och lycka till men jag väljer att äga mycket, ha lite i lån, leva som en kung

Sådan jubelidot är jag
Leva som en kung? Du har ju inte ens råd att sluta jobba din fattiga jävla bajsbonnläpp
2015-06-24, 17:28
Medlem
Citat:
Så du är en ful fet gammal gubbe som inte jan fixa kvinna hemma i Sverige? Och du är stolt över det, Mr Bajs?

Nej är faktiskt ganska snygg, vare sig speciellt fet eller gammal, kvinnor har alltid jagat mig men jag är lite gammaldags så efter att levt med ett par svenska kvinnor valde jag bort det

Alla väljer det som passar dem bäst
2015-06-24, 17:29
Medlem
Citat:
Leva som en kung? Du har ju inte ens råd att sluta jobba din fattiga jävla bajsbonnläpp

Har du råd att sluta jobba Mr Bolånetorsk?

Nej tror nog du får jobba tills dör, sedan dör du med skuld och dina efterlevande kommer skämmas som hundar över dig och snabbt som ögat glömma bort dig
2015-06-24, 17:35
Medlem
MurrayHewitts avatar
Nivån i den här tråden har ju passerat all anständig gräns.
2015-06-24, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MurrayHewitt
Nivån i den här tråden har ju passerat all anständig gräns.

hahaha jo men kan va lite kul det oxå

Bostadsbubblan har förvandlats till varför man skaffar sig fru och hus på Phuket
2015-06-24, 17:43
Medlem
Nä nu orkar jag inte diskutera med imbeciller längre. Jag skriver alltså att jag är ekonomisk oberoende tre gånger om, slutat lönejobba för 5 år sen, det betyder alltså för imbecillen Mr Bajs som att jag är en överbelånad bolånetorsk och tvungen att jobba resten av livet???? Intelligenskvot 60?

Se på mej jag är snygg ung o vältränad, så intelligent att jag spontanköper en hyresfastighet, och har en thaibrud och är stolt över det!!!
Senast redigerad av Strasburg 2015-06-24 kl. 17:47.
2015-06-24, 17:50
Medlem
Citat:
Nä nu orkar jag inte diskutera med imbeciller längre. Jag skriver alltså att jag är ekonomisk oberoende tre gånger om, slutat lönejobba för 5 år sen, det betyder alltså för imbecillen Mr Bajs som att jag är en överbelånad bolånetorsk och tvungen att jobba resten av livet???? Intelligenskvot 60?

Grattis

Personligen har jag fortfarande en del lån men det kommer att avbetalas inom 7 år, kommer även inom 7 år ha en mille på aktiekontot, detta är mina mål, har alltid lyckats med mina mål men naturligtvis kan nåt hända på vägen, tex sjukdom, arbetslöshet osv..men då får man ta nya tag och mål då.

Jag tror faktiskt att jag hade kunnat sluta jobba nu om jag flyttat in i en minilägenhet och sålt allt jag äger, men eftersom jag bara jobbar ca 20 veckor om året så föredrar jag att jobba och få en helt ok lön var månad, samtidigt som jag får anledning till att tänka till det lite när jag är på jobb och mest av allt uppskatta de lediga veckor jag har..

För övrigt gjorde jag en iqtest från lundsuniversitet för typ 10 år sedan och hade flax så blev bland de 5% smartaste på planeten.
2015-06-24, 17:53
Avslutad
Citat:
Egentligen så bryr jag mig inte så mycket om den ena eller andra undersökningen. Jag jobbar på en plats där vi har ganska mycket högre löner än genomsnittet och vad jag kan se bland mina kolleger är att de har det inte "fett" ställt, de är inte fattiga, men eftersom det krävs en viss standard när man är medelklass så skall det va relativt nya bilar, resor, nya kök osv.. Så självklart (enligt mig då) så blir det tufft om de i framtiden måste betala 5000-13000:- mer var månad i räntor. Du får gärna tro annat men mig övertygar du inte om motsatsen.
Då konstaterar vi att du har noll faktaunderlag för dina påståenden, och att de inte är värda ett dugg.

Så jävla tröttsamt att många av skribenterna i denna tråd ställer noll krav på sig själva när det gäller att stödja sina teorier på en faktagrund. Riktig bajsnivå.
2015-06-24, 17:54
Medlem
Citat:
Se på mej jag är snygg ung o vältränad, så intelligent att jag spontanköper en hyresfastighet, och har en thaibrud och är stolt över det!!!

Så du är ung men redan tjänat så mycket på bostadsaffärer så du har slutat jobba

Att du skulle kunna köpa en hyresfastighet på impuls har jag svårt att tro.

Angånde vilket land fruar eller flickvänner kommer från betyder inget för mig, så länge jag slipper överviktiga svenska tjejer med fett hår är jag nöjd
2015-06-24, 17:55
Avslutad
Citat:
Grattis

Personligen har jag fortfarande en del lån men det kommer att avbetalas inom 7 år, kommer även inom 7 år ha en mille på aktiekontot, detta är mina mål, har alltid lyckats med mina mål men naturligtvis kan nåt hända på vägen, tex sjukdom, arbetslöshet osv..men då får man ta nya tag och mål då.

Jag tror faktiskt att jag hade kunnat sluta jobba nu om jag flyttat in i en minilägenhet och sålt allt jag äger, men eftersom jag bara jobbar ca 20 veckor om året så föredrar jag att jobba och få en helt ok lön var månad, samtidigt som jag får anledning till att tänka till det lite när jag är på jobb och mest av allt uppskatta de lediga veckor jag har..

För övrigt gjorde jag en iqtest från lundsuniversitet för typ 10 år sedan och hade flax så blev bland de 5% smartaste på planeten.
Exakt.
2015-06-24, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Då konstaterar vi att du har noll faktaunderlag för dina påståenden, och att de inte är värda ett dugg.

Så jävla tröttsamt att många av skribenterna i denna tråd ställer noll krav på sig själva när det gäller att stödja sina teorier på en faktagrund. Riktig bajsnivå.

Konstastera vad du vill... men ställ dig frågan hur Du skulle få det ekonomiskt om du får 10 000:- mer i utgifter var månad.. fundera även på hur du tror att de i din närhet (kompisar, släkt) skulle klara sig ekonomiskt med 10 000:- mer i månadskostnad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in