2015-06-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Exakt.

Helt ärligt så skiter jag i om jag hade flax eller inte på ett iqtest.
Men ganska lågt inlägg du gjorde här tycker jag.
2015-06-24, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MurrayHewitt
Nivån i den här tråden har ju passerat all anständig gräns.
anständig gräns? På Flashback? Tror du hamnat en aning fel ...
2015-06-24, 18:35
Medlem
Vadan nu då, har försökt sätta Bajsmannen på ignoreralistan 5 gånger nu, han kommer bara tillbaka som en jävla Freedy Kruger
2015-06-24, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Vadan nu då, har försökt sätta Bajsmannen på ignoreralistan 5 gånger nu, han kommer bara tillbaka som en jävla Freedy Kruger
Hade varit en vinstlott FÖR MIG om du får mig på ignorlistan

Men som du som bolånetorsk med låg inkomst så tycker jag faktiskt att det är kul att läsa dina desperata nödrop
2015-06-24, 19:09
Medlem
Citat:

Måste tillägga :

Du som lyckats som ung att leva på dina inkomster från bostadsaffärer och redan slutat att jobba måste vara ganska unik.. så all lärdom jag kan få från dig tackar jag och bugar för

Så snälla "ignorera" inte mig
2015-06-24, 19:31
Medlem
Citat:
Tycker du verkar vara en Bajsnödig kille. Själv är jag ekonomisk oberoende tre gånger om tack vara lägenhetsspekulationer i Stockholm, skull dock aldrig köpa hyreshus, det gjorde man på morfars tid, idag får man netto 3-4% avkastning i Storstad. Och hus i Thailand är ju hur patetiskt som helst, du äger ju 49% och din "partner" 51%. Dessutom bara bonläppar som åker till Thailand, vi mer sofistikerade övervintrar på Aruba.

Ooh titta på mej jag äger ett hyreshus i en bonnhåla och hus i Thailand med min fula bonnläppsthaibrud.

Om du vore så framgångsrik och sofistikerad skulle du inte sitta och hävda dig på flashback...
2015-06-24, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Konstastera vad du vill... men ställ dig frågan hur Du skulle få det ekonomiskt om du får 10 000:- mer i utgifter var månad.. fundera även på hur du tror att de i din närhet (kompisar, släkt) skulle klara sig ekonomiskt med 10 000:- mer i månadskostnad.
Med tanke att vi har 65000 ut per månad och idagsläget har 3290 kr i månaden i räntekostnad skulle vi inte behöva sälja, nej.
2015-06-24, 19:52
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highbanker
Om du vore så framgångsrik och sofistikerad skulle du inte sitta och hävda dig på flashback...

Varför tror du inte att vi som är rika också kan gilla att hänga på flashback? Varför skulle det intresset vara beroende av inkomst och förmögenhet?
2015-06-24, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Med tanke att vi har 65000 ut per månad och idagsläget har 3290 kr i månaden i räntekostnad skulle vi inte behöva sälja, nej.

Nu är ju varken din månadsinkomst eller belåningsgrad representativ för genomsnittsbostadsköparen i sthlm.

Sedan är det lustigt hur folk känner ett behov av att hävda sig
2015-06-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Varför tror du inte att vi som är rika också kan gilla att hänga på flashback? Varför skulle det intresset vara beroende av inkomst och förmögenhet?

Behovet av att hävda sig brukar stå i direkt relation till hur osäker man är.
2015-06-24, 20:04
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highbanker
Behovet av att hävda sig brukar stå i direkt relation till hur osäker man är.

Och hur tror du korrelationen mellan hur väl man har lyckats och hur behovet av att hävda sig ser ut?
2015-06-24, 20:05
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
har en thaibrud och är stolt över det!!!
Bäst citatet idag och även den enda babbel-användare jag faktiskt tror är "rik" här inne.

Men du är utmärkande dålig på att argumentera för att vi inte har byggt en bubbla på bostadsmarknaden. Du spär ju bara på motsatsen hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in