Citat:
Ursprungligen postat av
Strasburg
Nä nu orkar jag inte diskutera med imbeciller längre. Jag skriver alltså att jag är ekonomisk oberoende tre gånger om, slutat lönejobba för 5 år sen, det betyder alltså för imbecillen Mr Bajs som att jag är en överbelånad bolånetorsk och tvungen att jobba resten av livet???? Intelligenskvot 60?
Grattis
Personligen har jag fortfarande en del lån men det kommer att avbetalas inom 7 år, kommer även inom 7 år ha en mille på aktiekontot, detta är mina mål, har alltid lyckats med mina mål men naturligtvis kan nåt hända på vägen, tex sjukdom, arbetslöshet osv..men då får man ta nya tag och mål då.
Jag tror faktiskt att jag hade kunnat sluta jobba nu om jag flyttat in i en minilägenhet och sålt allt jag äger, men eftersom jag bara jobbar ca 20 veckor om året så föredrar jag att jobba och få en helt ok lön var månad, samtidigt som jag får anledning till att tänka till det lite när jag är på jobb och mest av allt uppskatta de lediga veckor jag har..
För övrigt gjorde jag en iqtest från lundsuniversitet för typ 10 år sedan och hade flax så blev bland de 5% smartaste på planeten.