Citat:
Ursprungligen postat av
Strasburg
Tycker du verkar vara en Bajsnödig kille. Själv är jag ekonomisk oberoende tre gånger om tack vara lägenhetsspekulationer i Stockholm, skull dock aldrig köpa hyreshus, det gjorde man på morfars tid, idag får man netto 3-4% avkastning i Storstad. Och hus i Thailand är ju hur patetiskt som helst, du äger ju 49% och din "partner" 51%. Dessutom bara bonläppar som åker till Thailand, vi mer sofistikerade övervintrar på Aruba.
Ooh titta på mej jag äger ett hyreshus i en bonnhåla och hus i Thailand med min fula bonnläppsthaibrud.
Jo köpte hyreshuset på impuls.. mest en kul grej.
Grattis att du lyckats ekonomsikt med dina bostadsaffärer, trodde inte det eftersom du hela tiden försvarat höga bolån.
Nja jag äger egentligen inget av huset på Phuket men har iofs inte betalat en krona heller

Men jag njuter av det 3-4 månader om året oavsett och till slut blir det mina barn som kommer att äga det.
Min fru är varken ful eller bonnläpp, Phuket är den näst rikaste provinsen i Thailand så de inhemska där har det väldigt gott ställt hon är dessutom utbildad ingenjör.
Känner mig verkligen som en bonnläpp 3-4 månader om året när jag sitter i värmen och du sitter i din överbelånade lägenhet, grattis.. vill jag byta? Näääääää