Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-11, 23:53
Medlem
Känner inte någon John Guidetti. Däremot hans far Mike som jag haft som idrottslärare. Han är ett känt namn inom svensk rugby (vilket inte säger så mycket med tanke på den sportens utbredning här) och om hans son valt fotboll istället så är han antagligen besviken.
Citera
2011-08-12, 01:11
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrOlsson
Kan meddela att han checkade in hos mig på Formula 1 Malmö igår efter matchen blev väldigt chockad då vi är det billigaste hotellet du kan hitta i Europa! Trodde att grabben hade lite stil, men tydligen inte...
Väldigt märkligt att folk checkar in hos dig på Formula 1, när det heter Formule 1, hur kommer det sig att inte ens du som jobbar på hotellet vet om det?
Citera
2011-08-12, 01:18
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garv-Per
Han har utvecklats på senaste åren. Jag gick skola med killen och det var ingen stjärna i mina ögon. Han var teknisk men en jävla grinolle. Han kom aldrig förbi mig när han trodde sig leka zlatan och jag är mindre i size än vad John är. Han hade dessutom den där äckliga attityden och trodde att han var ett jävla fotbolls-geni. Kul att grabben har kommit ut i Europa, och hoppas att han lyckas. Men i mina ögon så är han bara en gniden liten snorunge som hade bra kontakter. Men vad vet jag? Bajenfan och Wolverhampton fantast. Inga av mina klubbar gör ju vidare bra ifrån sig

Det är just den där mentaliteten som har tagit honom ut i europa. Han blir bara bättre och bättre...blir han en stjärna i framtiden så handlar det mycket om att han har den där egoinställningen. Jag tycker John har en skön stil och han har en jävla vinnarskalle, så det bådar gott för framtiden.
Citera
2011-08-12, 01:20
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Det är just den där mentaliteten som har tagit honom ut i europa. Han blir bara bättre och bättre...blir han en stjärna i framtiden så handlar det mycket om att han har den där egoinställningen. Jag tycker John har en skön stil och han har en jävla vinnarskalle, så det bådar gott för framtiden.
Håller med, bra attityd på den pöjken.
Citera
2011-08-12, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Väldigt märkligt att folk checkar in hos dig på Formula 1, när det heter Formule 1, hur kommer det sig att inte ens du som jobbar på hotellet vet om det?

Blir lätt så när man är i slutet av sitt skift! Tack för att du rättade mig, ska aldrig upprepa samma misstag igen! Hotellet kan ju förväxlas med ett annat!
Citera
2011-08-12, 01:49
Medlem
Maniks avatar
Inte minst i allsvenskan visade han att han verkligen är en talang att räkna med. Jag gillar honom som fotbollspelare och unnar honom framgång. Jag tycker dock att han borde ha släppt City och gått vidare till Twente då han är i en ganska kritisk ålder och behöver all speltid han kan få i en högstaliga.

I övrigt anser jag att han är fullständigt obegriplig är han pratar. Kanske beror det på att han pratar snabbast i världen.
Citera
2011-08-12, 09:44
Bannlyst
Vill han bli nästa Zlatan så får han nog ta och byta klubb. För i nuvarande kommer han aldrig bli ordinarie. Han måste nog gå och tänka ''Vafan köper dom Aguero för sjukt dyra summor när dom har mig? ''
Citera
2011-08-30, 21:57
Medlem
Mr.Junkyards avatar
Han är väl i princip klar för Feyenoord nu?! Ska bli roligt att se hur det går för honom i Holland.
Citera
2011-09-17, 22:59
Medlem
kirrem4ns avatar
Verkar ha fått en bra start i nya klubben iaf, 2 straffmål på lika många matcher.
Går att läsa mer här: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/holland/article13640259.ab
Citera
2011-09-18, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Verkar ha fått en bra start i nya klubben iaf, 2 straffmål på lika många matcher.
Går att läsa mer här: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/holland/article13640259.ab

Väldigt säker från elva meter är snubben. Skulle dock inte skada om han började leverera lite spelmål också.
Citera
2011-11-06, 20:08
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/holland/article13894440.ab

Vilken lirare
Citera
2012-01-31, 06:30
Medlem
14 mål på 13 matcher, rätt hyfsat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in