2010-01-20, 20:29
Medlem
dannywtfs avatar
Jamen, är inte den hår tråden gammal nu? Folk klagar och tycker det var omoget och resten tycker det var festligt för att så många gick på det. Lägg ned nu. Det var roligt igår..
Citera
2010-01-20, 20:29
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle E
börjar bli enormt tjatigt vad jag försöker få ut i denna tråd men kan kortfatta mig med att säga att jag inte tycker själva "skämtet" var roligt någonstans. Och att det luter åt någon slags störning när man garvar åt sånt här när det handlar om döda/döende människor.
Och då återkommer vi till min huvudpunkt som jag sagt hela tiden.
Vad ÄR tillåten humor då??

Att den här gruppen fick den här inriktningen har några orsaker.
1. Den skapades innan fejjan fick begränsningen på max 5000 medlemmar för att byta namn.
2. Hur ska man kunna få uppmärksamhet utan att göra något brutalt. Om gruppens beskrivning vilket kan bytas blivit " Sänd betablockerare till människorna i Haiti, det hjälper mot skakningar" hur många skulle ens se det i sina uppdateringar av status?
3. Om du nu är så känslig tycker jag inte att du ska testa familjeliv.se, dom är mycket mer osympatiska än vad vi politiskt korrekta är!
Citera
2010-01-20, 20:33
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Och då återkommer vi till min huvudpunkt som jag sagt hela tiden.
Vad ÄR tillåten humor då??

Att den här gruppen fick den här inriktningen har några orsaker.
1. Den skapades innan fejjan fick begränsningen på max 5000 medlemmar för att byta namn.
2. Hur ska man kunna få uppmärksamhet utan att göra något brutalt. Om gruppens beskrivning vilket kan bytas blivit " Sänd betablockerare till människorna i Haiti, det hjälper mot skakningar" hur många skulle ens se det i sina uppdateringar av status?
3. Om du nu är så känslig tycker jag inte att du ska testa familjeliv.se, dom är mycket mer osympatiska än vad vi politiskt korrekta är!

Någonstans inom dig måste det väl ändå kännas fel att skämta om döda/döende människor så här kort efter det hänt? Sen sätte in pedofil/nekrofil skit för att shocka. Jävligt osmakligt måste man ju tycka.

Vad godkänt humor är är ovisentligt just nu faktiskt.
Citera
2010-01-20, 20:45
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Någonstans inom dig måste det väl ändå kännas fel att skämta om döda/döende människor så här kort efter det hänt? Sen sätte in pedofil/nekrofil skit för att shocka. Jävligt osmakligt måste man ju tycka.

Vad godkänt humor är är ovisentligt just nu faktiskt.
Jepp det känns osmakligt!
Och eftersom du säger att jag har gjort det antar jag att du kan citera ett inlägg där jag gjort det med?
Om du kan hitta något sådant inlägg av mig sedan jag skapade mitt konto är du jävligt skicklig! Snacka inte skit om något du inte ens vet något om din jävla n**b!
Citera
2010-01-20, 20:53
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69

1. Gör för fel när jag har roligt åt detta!

jadu.. Haha noob? Säkert att du är 40+?
Citera
2010-01-20, 20:53
Bannlyst
Jag tyckte jag kände lukten av moralknutte ända nere från Psykologi avdelningen.

Sen tittar man in här och hittar Kalle E.

Väx upp, världen är inte uppbyggd av blommor och gröna ängar.
Citera
2010-01-20, 20:57
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jolmy
Känns som att det är precis tvärtom. Att du kommer med den här kommentaren visar dock att du inte förstått något av det folk har försökt förklara för dig i 20+ sidor.

Nä jag har inte förstått hur folk kan tycka sånt här är skrattbart. Men den sista idioten är inte född tyvärr. Lägger ner här igen, vett finnes någon annan stans.
Citera
2010-01-20, 20:58
Medlem
allearss avatar
Ja det var ju ett jättefestligt trollande...NOT!
Jävla tomtar, bäst vore om ni helt trollade bort er själva.
Jättekul att driva med människors empati, oj så skoj...
Finns det inte någon bebisavdelning där ni kan fjanta er?
Citera
2010-01-20, 21:00
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Nä jag har inte förstått hur folk kan tycka sånt här är skrattbart. Men den sista idioten är inte född tyvärr. Lägger ner här igen, vett finnes någon annan stans.

Om man verkligen inte ser humorn i att 200.000 korkade svenskar gick på 2010-års bus...då känns det som jag tappat tron på att nån verkligen har humor.

Det säger väl lite om vilket klientel som sitter just på Facebook, eller hur?
Citera
2010-01-20, 21:00
Medlem
dempa69s avatar
Nu orkar jag inte ens kommentera Kalle E:s oneliner som inte har med saken att göra om min ålder.

Jag blev imponerad av doktor DRE när han drog 180.000 jänkare vid näsan, men det här är ännu större.
200.000 svenskar är lite drygt 2% av befolkningen och det är jävligt stort!
Kudos macks!
Citera
2010-01-20, 21:04
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allears
Ja det var ju ett jättefestligt trollande...NOT!
Jävla tomtar, bäst vore om ni helt trollade bort er själva.
Jättekul att driva med människors empati, oj så skoj...
Finns det inte någon bebisavdelning där ni kan fjanta er?
Är empati likvärdigt med ett ynkligt intetsägande klick din clown. Tror det var jobbigare när du insåg du var dum i huvudet eller hur?
Citera
2010-01-20, 21:05
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Om man verkligen inte ser humorn i att 200.000 korkade svenskar gick på 2010-års bus...då känns det som jag tappat tron på att nån verkligen har humor.

Det säger väl lite om vilket klientel som sitter just på Facebook, eller hur?

Var rätt sak att "busa" om va? Döda barn, nekrofili, pedofili och katastrofa saker i det hela. Ja, men det är nog humor jo... Eller nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in