2010-01-20, 21:07
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allears
Ja det var ju ett jättefestligt trollande...NOT!
Jävla tomtar, bäst vore om ni helt trollade bort er själva.
Jättekul att driva med människors empati, oj så skoj...
Finns det inte någon bebisavdelning där ni kan fjanta er?
Tyvärr inte alla moraltanter som är reggade under senare delen av -09 tar upp alla platserna för oss. Vi äldre personer försöker komma in för hjärtinfarkt och blödande magsår men allting är upptaget av personer som har slagit näven i väggen för att facebook-grupper bytt namn!
Citera
2010-01-20, 21:10
Medlem
allearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheZoo
Är empati likvärdigt med ett ynkligt intetsägande klick din clown. Tror det var jobbigare när du insåg du var dum i huvudet eller hur?
Moron...läste väl trolltråden och det var ju ingen raketforskning direkt att förstå vad som skulle hända.
Goes around comes around, remember that
Citera
2010-01-20, 21:10
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle E
Var rätt sak att "busa" om va? Döda barn, nekrofili, pedofili och katastrofa saker i det hela. Ja, men det är nog humor jo... Eller nej
Okey oo stora GURU.
Vad är humor?
Länka nu eller för evigt tig stilla.

Du säger att vi inte har humor, VAD är humor då?
Citera
2010-01-20, 21:12
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Var rätt sak att "busa" om va? Döda barn, nekrofili, pedofili och katastrofa saker i det hela. Ja, men det är nog humor jo... Eller nej

Så du menar på fullaste allvar att du sitter och tror att allt som står på Facebook, eller Internet över huvudtaget..det är på riktigt?!

Psst...så är INTE fallet!

Det fanns en grupp som skrev nånting om att "Gå med oss så skänker vi x-antal 1000-liter vatten till nått land som är utan"

Visst faan gick folk med där;
- Nämen åå..vilken jättebra ide!!

Bara för att det finns en grupp som kanske heter;
"Vi som tar på oss höger strumpa först, vi är bäst"
...så betyder inte det att dom skulle vara...bäst
Citera
2010-01-20, 21:13
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Okey oo stora GURU.
Vad är humor?
Länka nu eller för evigt tig stilla.

Du säger att vi inte har humor, VAD är humor då?

Det är fortfarande skitsamma vad jag tycker humor är. Frågan är vad ni får ut av att skämta om just döda barn, pedofili, nekrofili m.m.

Annars är parlamentet jäkla skoj
Citera
2010-01-20, 21:14
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa69
Nu orkar jag inte ens kommentera Kalle E:s oneliner som inte har med saken att göra om min ålder.

Jag blev imponerad av doktor DRE när han drog 180.000 jänkare vid näsan, men det här är ännu större.
200.000 svenskar är lite drygt 2% av befolkningen och det är jävligt stort!
Kudos macks!

Klart värt 2010 års Humor-Bragdguld. 200.000 inbilska och självgoda mongos fick var sin välförtjänt virtuell örfil - och komiken var i all sin magnifika morbiditet överjävligt drabbande.
Citera
2010-01-20, 21:15
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allears
Moron...läste väl trolltråden och det var ju ingen raketforskning direkt att förstå vad som skulle hända.
Goes around comes around, remember that
På din nivå blev det säkert raketforskning trots du läst trolltråden, men vad har det med empati att göra, jag vill inte prata om mer idioter.
Citera
2010-01-20, 21:16
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Så du menar på fullaste allvar att du sitter och tror att allt som står på Facebook, eller Internet över huvudtaget..det är på riktigt?!

Psst...så är INTE fallet!

Det fanns en grupp som skrev nånting om att "Gå med oss så skänker vi x-antal 1000-liter vatten till nått land som är utan"

Visst faan gick folk med där;
- Nämen åå..vilken jättebra ide!!

Bara för att det finns en grupp som kanske heter;
"Vi som tar på oss höger strumpa först, vi är bäst"
...så betyder inte det att dom skulle vara...bäst

har svarat 372617 ggr på liknande frågor innan
Citera
2010-01-20, 21:18
Medlem
dfghj123s avatar
Citat:
Med största sannolikhet är det småpojkar som sitter hemma och tycker de är tuffa när de kan blåsa godtrogna människor som faktiskt åstakommer något här i världen.

Och VAD åstadkommer de genom att trycka på en länk på Facebook? De matar sitt eget ego.
Vilken bra människa jag är, jag tryckte faktiskt på en jävligt suspekt länk där man skänkte pengar till något jag egentligen skiter i. Jag orkar inte ägna en minut av mitt liv för att undersöka detta lite närmre och inse att allting bara är bluff och båg. Skitsamma, jag hjälpte ju till, nu kan jag sova gott i natt och döma andra personer för att de är egoistiska som inte stödjer sånt här. Hyckleri. De som verkligen bryr sig skänker inte pengar genom en jävla facebookgrupp.

Pengar styr världen. Om kampanjen hade varit på riktigt hade den först och främst legat på företaget i frågas hemsida så att de samtidigt tjänar pengar. Gratis reklam, mer träffar på sidan etcetera etcetera. Detta var en rätt uppenbar bluff och om man inte är helt efterbliven anade man ugglor i mossen redan vid första anblicken av gruppen.
Citera
2010-01-20, 21:20
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfghj123
Och VAD åstadkommer de genom att trycka på en länk på Facebook? De matar sitt eget ego.
Vilken bra människa jag är, jag tryckte faktiskt på en jävligt suspekt länk där man skänkte pengar till något jag egentligen skiter i. Jag orkar inte ägna en minut av mitt liv för att undersöka detta lite närmre och inse att allting bara är bluff och båg. Skitsamma, jag hjälpte ju till, nu kan jag sova gott i natt och döma andra personer för att de är egoistiska som inte stödjer sånt här. Hyckleri. De som verkligen bryr sig skänker inte pengar genom en jävla facebookgrupp.

Pengar styr världen. Om kampanjen hade varit på riktigt hade den först och främst legat på företaget i frågas hemsida så att de samtidigt tjänar pengar. Gratis reklam, mer träffar på sidan etcetera etcetera. Detta var en rätt uppenbar bluff och om man inte är helt efterbliven anade man ugglor i mossen redan vid första anblicken av gruppen.

Som sagt har svarat på detta åtskilliga gånger
Citera
2010-01-20, 21:20
Medlem
Antts avatar
Citat:
Först och främst, ALLT är humor. Allt är inte allas humor, men allt är humor.

Jag anser själv att det var lite overkill att lägga upp bilderna (mådde illa ett bra tag efter att ha sett dem...), men skämtet är på de extremt lata och godtrogna svenskarnas bekostnad.

Nej, tror man att man kan förändra världen med en muskelryckning i pekfingret så förtjänar man att luras, även på ett sådant brutalt sätt.

F.ö TACK till skaparna av gruppen, bortsett från bilderna har det gett mig många goda skratt, inte minst från alla svar till gruppen.
Citera
2010-01-20, 21:26
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Det är fortfarande skitsamma vad jag tycker humor är. Frågan är vad ni får ut av att skämta om just döda barn, pedofili, nekrofili m.m.

Annars är parlamentet jäkla skoj
Hej jag heter Mona Sahlin, jag tycker Sverigedemokraterna är hemska. Varför kan jag inte tala om men dom tycker inte som jag så dom är hemska tycker jag.
Röstar ni på mig så ska jag tala om varför efter nästa val.

VI ska tala om varför vi gillar ordentlig galghumor. Rättelse vi MÅSTE det. Men vi ska skita i varför du tycker det stinker och du behöver inte tala om varför????

SNIFF, är det någon som känner doften av Eau de Stalin här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in