2010-01-20, 16:09
Medlem
feed-mes avatar
Jag varnade alla mina vänner för detta men nej nej, dem vägrade lyssna! Vem tror ni fick stå med segerns sötma i munnen igår?
Citera
2010-01-20, 16:10
Medlem
(卐)s avatar
Att bara beffata sig med ett sådant loser komunity som facebook är humor och sen vissa dumdjävlar erkänner att dom är där i seriöst syfte gör gör ju humorn annu större..
Citera
2010-01-20, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle E
Nä det är ju upp till dig såklart, har inte tvingat någon att bidra heller.

Du skulle nog va glad om någon bidrog något om nån/några av dina kära var med i något liknande.

Javisst, det jag däremot inte förstår är varför man ska skicka pengar (varav 90% av summan åker ner i någons ficka) till otacksamma negrer som just nu springer runt med stora machetes och mördar/våldtar barn.
Citera
Bannlyst
Ja inte fan skulle jag börja sätta in pengar på konton där 90% försvinner...tror du att jag är dum i huvudet?
Citera
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Man ska nog va jävligt nöjd med att det finns folk som ställer upp på att försöka hjälpa andra.

Ni som nu tycker detta är roligt att skämta om är med otroligt stor sannolikhet småpojkar som inte förstår bättre helt enkelt. Man kan ju hoppas att även de växer upp och skäms vad de gjorde som små.

De Facebookskämtare som nu drivit med dumsvennekäringar i samband med Haitijordbävningens efterverkningar är fan i mig geniala satiriker, som på ett lysande sätt blottlagt den kristligt hycklande förslappade mentaliteten hos alltför många i detta land. Förbannat kul, i sann Flashbackanda!
Citera
2010-01-20, 16:16
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.
Javisst, det jag däremot inte förstår är varför man ska skicka pengar (varav 90% av summan åker ner i någons ficka) till otacksamma negrer som just nu springer runt med stora machetes och mördar/våldtar barn.

Så du tror på fullaste allvar att pengarna går till dessa individer?
Citera
2010-01-20, 16:18
Bannlyst
Citat:
Så du tror på fullaste allvar att pengarna går till dessa individer?

Var ska då pengarna gå till om inte till att hjälpa lokalbefolkningen?
Citera
2010-01-20, 16:20
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Var ska då pengarna gå till om inte till att hjälpa lokalbefolkningen?

Herrejävlar, vart ska man börja... Nä jag orkar inte svara. Håll i dina pengar du om du har dessa tankar.
Citera
2010-01-20, 16:22
Bannlyst
Enl RÖDA KORSET går just 10% till de behövande resten är "administration"
Samma gäller nog 75% av alla "hjälporganisationer"..trust me baby...det är dom själva som är i behov av megahöga löner
Citera
2010-01-20, 16:22
Bannlyst
Citat:
Herrejävlar, vart ska man börja... Nä jag orkar inte svara. Håll i dina pengar du om du har dessa tankar.

Förklara nu, skänker man dem till något oljeriggsbygge ute i havet på andra sidan ön eller?
Citera
2010-01-20, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoi!
Enl RÖDA KORSET går just 10% till de behövande resten är "administration"
Samma gäller nog 75% av alla "hjälporganisationer"..trust me baby...det är dom själva som är i behov av megahöga löner

Japp, sådana här händelser är guldgruvor för företag som röda korset. Jävlar vad de lär tjäna pengar på detta. Big Business.
Citera
2010-01-20, 16:25
Medlem
Kalle Es avatar
Citat:
Förklara nu, skänker man dem till något oljeriggsbygge ute i havet på andra sidan ön eller?

Förlåt, men det är så otroligt jävla korkat att tro att de pengarna som kommer fram till haiti ska hamna i fickan på en mördare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in