2010-01-22, 15:25
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExPociia
Jag ar en av arrangorerna till 20km hofman.
Ville bara bekrafta det som nagon namnde tidigare i traden att vi for tillfallet har stangt inbjudningarna pa facebook.

Vi har for narvarande 550 anmalda, 750 maybe. Totalt ar ca 3000 personer inbjudna.
Nar vi ordnade det forra aret var vi knappt 200 som gick och polisen var inte jattenojda med oss. Vi har pratat med dem i ar men vill garna stamma av igen nu nar det ar sa pass stort intresse.
Vi kommer att oppna inbjudningsmojligheten igen.

De flesta av arrangorerna (inklusive jag) ar i Malaysia nu sa vi har inte mojlighet att styra nagot med det nu. (darav inga prickar pa vissa bokstaver, sorry)

Nagon undrade om man ska ta med sig egen ol och det ska man.
Systembolaget i Varberg vet om hur manga som kommer och bestaller in extra hof sa att det finns till alla. De staller fram en pall vid kassorna som man enkelt kan ta av.

Det ar fullt mojligt att ga de 20km och dricka alla ol. Dock ar det manga som inte klarar det och da helt enkelt slutar dricka och bara gar resten. Nar rekordet pa 3 timmar och 15 minuter sattes sprang han de sista kilometrarna och hade redan druckigt upp alla ol. Det ar ingen benhard kontroll pa att man ska dricka alla sina ol. Det ar mer ett festligt event an en tavling aven om man givetvis satsar pa att klara det.

Alla ar varmt valkomna att deltaga.
Om ni undrar nagot mer kan ni garna posta har eller skriva i facebook-eventet.

Relevanta lankar:
Hemsida: http://www.20kmhofman.se/
facebok: http://www.facebook.com/event.php?eid=264662596391

Tack så hemskt mycket för infon! Jag är inte med i facebook-gruppen men jag anmäler mig kanske imorgon, alltså jag skickar in 100 spänn.

Btw, hur hittade du tråden?
Citera
2010-01-22, 17:43
Medlem
saak07s avatar
Tack för riktig Info
Förstod inte riktigt om alla får delta eller om ni invitar ?
och kan man anmäla sig nu?

Detta blir awsome!
Citera
2010-01-23, 09:30
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Najas, vi har inte kört en tävling ännu så vitt jag vet. När kommeru till skåneland?

He, he, jag hör av mig.

OnT, synd att det verkar bli överfullt på loppet. Jag har lyckats få några kompisar sugna.
Citera
2010-01-23, 09:35
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
He, he, jag hör av mig.

OnT, synd att det verkar bli överfullt på loppet. Jag har lyckats få några kompisar sugna.

Jag är annars lite sugen på att dra igång ett lopp i Malmö.
Citera
2010-01-23, 09:45
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Då hade jag lätt varit med kan jag säga!
Citera
2010-01-23, 09:57
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Menar du arrangera hela grejjen?
Citera
2010-01-23, 10:03
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Menar du arrangera hela grejjen?

Japp, något liknande. Men inte som någon offentlig tillställning utan med inbjudningar.
Citera
2010-01-23, 12:02
Medlem
Melestors avatar
Helt UDNERBAR idé!

Dags att fråga polarna vad dem tycker, och sen kanske arrangera något eget till sommarn
Citera
2010-01-23, 12:24
Medlem
ubersantas avatar
ädit
Senast redigerad av ubersanta 2010-01-23 kl. 12:27.
Citera
2010-01-23, 13:39
Medlem
existentialisms avatar
Fyfan va man lär garva de sista kilometerna... Massa fulla gubbs helt dödströtta och vilsna hahah..Fyfan va kul.
Citera
2010-01-23, 13:49
Medlem
SpacetribeCAKs avatar
Kan man vinna något? Får man gratis öl?

Edit: såg nu att det var nära GBG, finns det någon sånt här i Stockholm?
Senast redigerad av SpacetribeCAK 2010-01-23 kl. 13:53.
Citera
2010-01-23, 15:38
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
He, he, jag hör av mig.

Nu kan jag inte siffrorna i huvudet men som arrangören skrev så var det cirka 200 som gick förra året, och säkert 600 som hade anmält sig på facebookgruppen, så det där ska man ta med en stor nypa salt. Bättre isf att hålla koll på deras hemsida där du ju faktiskt ser rätt antal människor som tänker gå (sen faller det säkert bort någon även ifrån dessa människor).

Men om det nu skulle bli överfullt så får de väl släppa iväg två startgrupper eller liknande, eller så kan ni andra som inte kommer ifrån RiksSveriges huvudstad start en egen marsch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in