Citat:
Ursprungligen postat av Fieldcov
Go 4 it! Vart anmäler man sig?
Såg ett event på facebook för ett litet tag sedan, ska leta upp det om ett tag.
Det jag vet (tror) om det är att man börjar i utkanten av Varberg för att sedan gå in mot stadens torg. Ska nog vara den 15:de Maj.
Jag tror att det har hållt på i några år innan, typ 5 år. Rekordet låg enligt någon runt 3 timmar.