2011-05-07, 23:09
  #157
Medlem
Vi övade lite ikväll. Det blev knappt 20km och det enda problemet var ölen.. Efter tio hof så fick man fan kämpa. Tror inte jag fick i mig mer än max 15.. Taktiken var då att börja hårt men efter tio öl så började det gå segt... Själva promenaden var inga problem, särskilt inte i detta vädret Hoppas på ännu finare väder och särskilt mer värme!
Citera
2011-05-07, 23:40
  #158
Medlem
Germanofils avatar
Kul initiativ. Men inget för mig, har alldeles för dålig tolerans för att klara en sådan uppgift.
Citera
2011-05-20, 18:06
  #159
Medlem
ExPociias avatar
Är det någon från Flashback som ska gå?

Vi blev strax över 900 som har anmält sig och betalat in.
Inte riktigt 1000 som vi hoppades på, men nästan.

Vi har fått lite bättre budget i år och kommer försöka satsa rätt mycket på att hitta mer grejer under vägen. Hoppas bara vi har lite tur med väderet =)
Citera
2011-05-24, 16:42
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExPociia
Är det någon från Flashback som ska gå?

Vi blev strax över 900 som har anmält sig och betalat in.
Inte riktigt 1000 som vi hoppades på, men nästan.

Vi har fått lite bättre budget i år och kommer försöka satsa rätt mycket på att hitta mer grejer under vägen. Hoppas bara vi har lite tur med väderet =)

Jag ska! Brukar ni ha aktiviteter på vägen? Klart vi har tur med vädret!
Citera
2011-05-27, 14:39
  #161
Medlem
ExPociias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvand
Jag ska! Brukar ni ha aktiviteter på vägen? Klart vi har tur med vädret!

Vi har tidigare år inte haft några uppstyrda aktiviteter, men det har löst sig ganska bra själv. Det brukar alltid vara med ett gäng vagnar med rejäla musikanläggningar som spelar musik som brukar stanna till i tunnlar och liknande där folk dansar.

I år har vi styrt upp matserveringen bättre och har ett stort område där vi även kommer ha PA-system och en DJ som spelar musik.

Vi kommer även ha målfoto och lite överraskningar.

Vi har pratat mycket om vad man kan göra utmed vägen, men vi vill inte stanna upp folket för mycket utan hela grejen är att man ska gå och festa!

Alla väderprognoser visar positivt =)
Citera
2011-06-06, 16:15
  #162
Medlem
Tack för ett grymt Hofman! Det var längesen man var så mör dagen efter men lätt värt att Konstigt att polisen inte lägger sig i men jag såg varken någon däckad person, spyor eller bråk!
Citera
2012-03-13, 20:13
  #163
Medlem
ExPociias avatar
Hej på er igen,
Tänkte bara låta er veta att vi nu spikat datum och börjat med inbjudningarna för 20km Hofman.

Hemsida finns här:
http://www.20kmhofman.se

Facebookeventet finns här (I skrivande stund 1 091 attending):
http://www.facebook.com/events/251867058226281/

En film om 20km hofman från förra året:
http://player.vimeo.com/video/25004540?byline=0&portrait=0

In och anmäl er flashbackare!
Citera
2012-03-13, 21:56
  #164
Medlem
lugna ner digs avatar
Ja men hallå igen.
Jag har ju sagt två år i rad att jag planerat att vara med utan att det hänt något så i år säger jag att jag inte ska vara med. Jo jag är med om massa sköna flashbackare ska dit.. kanske. För övrigt var mitt förra inlägg i tråden otroligt skämmigt, ber om ursäkt för den posten.
Citera
2012-03-14, 15:24
  #165
Medlem
Prollus avatar
Är detta lagligt o göra?, tänker mer på arrangörerna, eller dom kanske har fixat något speciellt tillstånd.

Iaf en skitrolig grej o göra men är tyvär en bit bort : (
Citera
2012-03-14, 18:29
  #166
Medlem
Skinballes avatar
Värdelöst att man bara är 19 år gammal när detta går av stapeln, låter sinnessjukt roligt.

Kör igen nästa år så ska jag försöka ta mig ner, props till arrangörerna som gör nåt annorlunda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in