Citat:
Ursprungligen postat av Anvand
Jag ska!

Brukar ni ha aktiviteter på vägen? Klart vi har tur med vädret!
Vi har tidigare år inte haft några uppstyrda aktiviteter, men det har löst sig ganska bra själv. Det brukar alltid vara med ett gäng vagnar med rejäla musikanläggningar som spelar musik som brukar stanna till i tunnlar och liknande där folk dansar.
I år har vi styrt upp matserveringen bättre och har ett stort område där vi även kommer ha PA-system och en DJ som spelar musik.
Vi kommer även ha målfoto och lite överraskningar.
Vi har pratat mycket om vad man kan göra utmed vägen, men vi vill inte stanna upp folket för mycket utan hela grejen är att man ska gå och festa!
Alla väderprognoser visar positivt =)