Citat:
Kan man vinna något? Får man gratis öl?
Man vinner en tatuering av 20km hofman loggan.
Detta ar lite frivilligt att genomfora.
Citat:
Tack så hemskt mycket för infon! Jag är inte med i facebook-gruppen men jag anmäler mig kanske imorgon, alltså jag skickar in 100 spänn.
Btw, hur hittade du tråden?
En annan arrangor som hittade den. Men vi misstankte att det skulle bli en trad sa vi letade bara upp den.
Citat:
Tack för riktig Info
Förstod inte riktigt om alla får delta eller om ni invitar ?
och kan man anmäla sig nu?
Detta blir awsome!
Japp, alla far deltaga.
Citat:
Nu kan jag inte siffrorna i huvudet men som arrangören skrev så var det cirka 200 som gick förra året, och säkert 600 som hade anmält sig på facebookgruppen, så det där ska man ta med en stor nypa salt. Bättre isf att hålla koll på deras hemsida där du ju faktiskt ser rätt antal människor som tänker gå (sen faller det säkert bort någon även ifrån dessa människor).
Sidan stammer inte heller riktigt eftersom nastan alla arrangorer ar i thailand nu.
Det ar cirka 50 som har betalt in. Vi raknar inte med att folk betalar in innan de sista dagarna, folk brukar vara sena med sant. En rimlig gissning ar att vi kommer vara ungefar 500 som gar tillslut.
Citat:
Du dricker en öl/km, eller snabbare. Du måste alltså ha druckit minst en öl varje kilometer.
Alltså fungerar inte din taktik.
Detta ar korrekt, man ska dricka minst en ol varje kilometer, man far ej ligga efter om man ska folja reglerna.
Citat:
Så om man inte får plats/anmäler sig, what's the deal?
Även om man inte har något nummer och inte egentligen är med i tävlingen får man väl gå var man vill, eller kommer polisen och arrangörerna att kissa på en då?
Precis, man far ga vart man vill. Polisen har egentligen inte sa mycket att saga till om men vi vill inte riskera att de sabbar det pa nagot satt. Forra aret blev vi kontaktade av polisen for de hade sett gruppen pa facebook. Var forhoppning ar att alla som vill ska kunna fa vara med.