2010-01-24, 18:32
  #121
Medlem
trisslottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aodimp
får man bonuspoäng om man vinner loppet, och sedan kör hem till göteborg?

Definitivt! Fan vad jag blev sugen på att ställa upp nu, synd att det är så långt bort bara....
Citera
2010-01-25, 00:22
  #122
Medlem
royahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gMeister
Klart du ska testa!
Hade jag haft 20öl hade jag gjort det på direkten.

har två flak hemma, bjuder på 20 om jag får filma din framfart bor du i sthlm och är du taggad redan nu i kylan eller ska vi vänta tills kylan kmr?
Citera
2010-01-25, 00:34
  #123
Medlem
Grovblygens avatar
Lät som en riktigt rolig tävling, blir nog ganska slitsamt att ta sig i mål men tycker du ska försöka
Citera
2010-01-26, 19:49
  #124
Medlem
SvetlaPowers avatar
Hoff är bra det brukar jag ta när jag är för full på krogen och egentligen bör dricka vatten.

Om det går hade jag åkt i förväg med bil och gömt en hoff varje kilometer så man slipper bära. Man får väl se till så att dom står rätt öppet ju närmare mål man kommer så att dom är lätta att hitta i fyllan.
__________________
Senast redigerad av SvetlaPower 2010-01-26 kl. 19:50. Anledning: glömde en mening
Citera
2010-01-26, 19:53
  #125
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvetlaPower
Hoff är bra det brukar jag ta när jag är för full på krogen och egentligen bör dricka vatten.

Om det går hade jag åkt i förväg med bil och gömt en hoff varje kilometer så man slipper bära. Man får väl se till så att dom står rätt öppet ju närmare mål man kommer så att dom är lätta att hitta i fyllan.
Eller så fixar man 20 nykteristpolare som står varje km.

Då får man ju även mer sällskap/push ju längre man går.
Citera
2010-01-26, 20:13
  #126
Medlem
SvetlaPowers avatar
Går inte skulle aldrig ha en nykterist som polare.
Citera
2010-01-27, 12:23
  #127
Medlem
ExPociias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetzz
Det har börjat sprida sig nu bland mina vänner, ser ut som en gruppanmälan kommer dyka upp i veckan.

När kommer ni i arrangörsgruppen finnas hemma i sverige igen? Så man vet när listan hålls uppdaterade lite bättre.

Jag har idag fixat databasen sa att en arrangor som ar hemma i sverige ska kunna lagga in fler namn.
Det blev fel med en dubbelanmalan.
Vi kommer att komma hem om 2 veckor, fast det ska flyta pa bra sa fort han som ar kvar i sverige borjar lagga in alla betalda, antagligen ikvall.
Citera
2010-03-15, 15:10
  #128
Medlem
gMeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royahl
har två flak hemma, bjuder på 20 om jag får filma din framfart bor du i sthlm och är du taggad redan nu i kylan eller ska vi vänta tills kylan kmr?

Hehe, tyvärr så bor jag långt åt helvete uppe i norr.
Får nog dra igång ett liknande race här hemma.
Citera
2010-03-26, 12:28
  #129
Medlem
Sweemans avatar
Detta bör du klara av, vi i studentvärlden har en sak som kallas backmärket, dock dricker vi då en back starköl och vi har 12 timmar på oss att häva i oss det, många failar (mer info om du söker på backmärket här på fb) men en som klarade detta var din storlek typ, gäller att häva i dig vatten och äta riktig mat så du har en bra grund att supa på. Han gick på krogen sen utan att visa någon märkbart tecken på berusning
Citera
2010-03-26, 14:32
  #130
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Eller så fixar man 20 nykteristpolare som står varje km.

Då får man ju även mer sällskap/push ju längre man går.

Citat:
Ursprungligen postat av SvetlaPower
Går inte skulle aldrig ha en nykterist som polare.

Vad var det för jävla ide?
Vem är kompis med 20 nykterister?
Var skulle man hitta 20 stycken? Skogen är stor!
Citera
2010-03-30, 20:01
  #131
Medlem
Claysons avatar
Låter som ett riktigt trevligt arrangemang, men det skulle vara ordnat så det fanns en öl att hämta varje kilometer så man slipper släpa runt på en låda öl.
Citera
2010-04-04, 15:58
  #132
Medlem
Stonedboys avatar
Jadu du kanske ska börja vänja in dig redan nu om du väger 60 kg. Det är ingen stor hydda direkt. Du lär tänja ut magen mera, det är ju en del öl man ska få i sig. Men ja annars är det inga problem :P är det hof man ska dricka är det ju peace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in