Citat:
Ursprungligen postat av hetzz
Det har börjat sprida sig nu bland mina vänner, ser ut som en gruppanmälan kommer dyka upp i veckan.
När kommer ni i arrangörsgruppen finnas hemma i sverige igen? Så man vet när listan hålls uppdaterade lite bättre.
Jag har idag fixat databasen sa att en arrangor som ar hemma i sverige ska kunna lagga in fler namn.
Det blev fel med en dubbelanmalan.
Vi kommer att komma hem om 2 veckor, fast det ska flyta pa bra sa fort han som ar kvar i sverige borjar lagga in alla betalda, antagligen ikvall.