2010-01-15, 00:53
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Äh, det finns betydligt värre trådar i samma genre i drogakuten-forumet (där jag läser lite eftersom knarkare är rätt roliga i sin dumhet ), istället för att ringa 112 när de överdoserat (eller polaren gjort detsamma) så skriver de en tråd på FB . Några exempel:

Behöver hjälp snabbt! [Methedron]
Kille vaknar inte efter heroin. Vaken i 3 dagar på tjack innan
Ja jävlar... Det är tamejfan komiskt att se hur hjälplösa en del är. "Fan, kompisen har hängt sig, och nu har han ingen puls och är alldeles blå i ansiktet! Behöver hjälp snabbt!"
Citera
2010-01-15, 05:17
Medlem
Bad er om hälp för det finns många här som har stor kunskap...
Men om ni inte tror mig får ni väl hacka på någon annan, jag skiter i vilket.
ni är dom enda jag kan få tips av just nu...kan ni inte disskutera hur man får hem den istället?

Btw den var laddad med 4.
Citera
2010-01-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boosta
Bad er om hälp för det finns många här som har stor kunskap...
Men om ni inte tror mig får ni väl hacka på någon annan, jag skiter i vilket.
ni är dom enda jag kan få tips av just nu...kan ni inte disskutera hur man får hem den istället?

Btw den var laddad med 4.

Blir ju bara värre och värre, först har han panik när han inte vet vad han ska ta sig till med vapnet, och nu ska han TA HEM det till Sverige? Besudla inte forumet mer, det kan finnas "folk" i din kaliber som faktiskt tror att du är sann.
Citera
2010-01-15, 10:26
Medlem
Malvolios avatar
han kan ju prova att plocka isär vapnet i alla dess beståndsdelar och prova skicka hem ett par delar i separata paket till sverige och de resterande delarna kan han sen försöka gömma i väska i tex. elektroniska apparater och hoppas att varken tullen eller posten upptäcker något.
Citera
2010-01-15, 12:06
Medlem
HRTs avatar
Få hem den?
Ja det var väl droppen av dumhet!

Först hittat och vad göra?
Sen trots upprepade råd att lämna in det till polisen kommer det fram att man vill ha hem det till Sverige..öhh host vad blir nästa smarta ide? Att bygga om det till pansarvagn kanske?

Jag tror nog att ni två är ena riktiga skarpt begåvade och kan säkert räkna ut detta själva utan våra råd.
Vi kan ju bara hoppas på nyheterna!

2 idioter hittade mordvapen efter driveby shooting i USA, blev kåta och ville leka med det på stan i Sverige och skickade hem det i delar..
Nu dömda för brott mot internationellt vapenbrott, förhindrade av mordutredning, undanröjande av bevis osv..osv...

hujeda undrar hur detta kommer gå
har vi riktigt tur letar Bluescarf negrerna efter det och hittar din kompis innan polisen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in