2010-01-01, 03:54
Medlem
simonpimonpoos avatar
Jag har precis bombat 300 mg methedrone och känner mig så jävla trött. Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Jag är rädd för att jag ska somna in och aldrig vakna igen. SNÄLLA HJÄLP SNABBT. Jag har kompisar här om något skulle hända.

Kom igen jag är inget troll. Jag ramlar snart av stolen. Det här kan väl inte vara normalt?
Senast redigerad av simonpimonpoo 2010-01-01 kl. 04:00.
Citera
2010-01-01, 03:59
Medlem
CpRekas avatar
Du kommer typ vakna och glömma att du ens skrev denna tråd.
Citera
2010-01-01, 03:59
Bannlyst
Om du har oregelbunden puls i över 15 minuter som inte har sitt ursprung i ångest/rädsla, bör du dra till sjukan. Oroa dig inte, läkarna vill inte anmäla dig.
Du kommer antagligen få Stesolid/någon annan Bensodiazepin intravenöst. Så det är Win-Freaking-Win. Se till att inte somna bara.
Citera
2010-01-01, 04:01
Medlem
simonpimonpoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.E.L.B
Om du har oregelbunden puls i över 15 minuter som inte har sitt ursprung i ångest/rädsla, bör du dra till sjukan. Oroa dig inte, läkarna vill inte anmäla dig.
Du kommer antagligen få Stesolid/någon annan Bensodiazepin intravenöst. Så det är Win-Freaking-Win. Se till att inte somna bara.

Vad händer om jag somnar? Jag har även druckit alkohol, tagit MDAI och butylone. Kanske inte så smart nu i efterhand
Citera
2010-01-01, 04:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Vad händer om jag somnar? Jag har även druckit alkohol, tagit MDAI och butylone. Kanske inte så smart nu i efterhand
Man brukar bli jävligt trött då man överdoserar, och det har sitt ursprung att kroppen vill att du ska vila, ungefär som en försvarsmekanism - således bör du lägga dig ned i sängen och ta det lugnt ett tag, men se till att inte somna.
Många som dött i sömnen efter OD. Men jag tror ändå att det är ganska lugnt, men bättre ta det säkra före det osäkra. Du kan ju vara överkänslig mot vissa substanser också. Exempelvis så behöver jag ~3mg Xanor för att däcka i två dygn. Men jag har jävligt låg puls också. Så det kanske har lite med det att göra. Hursomhelst bör du ringa efter ambulans om du känner att du mår piss.
Men tänk på att du antagligen kommer vara tvungen att stanna där över natten.
Citera
2010-01-01, 04:08
Medlem
simonpimonpoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.E.L.B
Man brukar bli jävligt trött då man överdoserar, och det har sitt ursprung att kroppen vill att du ska vila, ungefär som en försvarsmekanism - således bör du lägga dig ned i sängen och ta det lugnt ett tag, men se till att inte somna.
Många som dött i sömnen efter OD. Men jag tror ändå att det är ganska lugnt, men bättre ta det säkra före det osäkra. Du kan ju vara överkänslig mot vissa substanser också. Exempelvis så behöver jag ~3mg Xanor för att däcka i två dygn. Men jag har jävligt låg puls också. Så det kanske har lite med det att göra. Hursomhelst bör du ringa efter ambulans om du känner att du mår piss.
Men tänk på att du antagligen kommer vara tvungen att stanna där över natten.

Tack så mycket!!!! Jag tror jag tar en promenad istället så att jag inte somnar.
Citera
2010-01-01, 04:27
Bannlyst
Men är det inte bäst att sova en sväng då? jag menar att då den lyxen att få dö när man sover - det är många människors dröm så lägg dig och sov ett tag
Citera
2010-01-01, 06:03
Bannlyst
Hur gick det för ts?
Citera
2010-01-01, 06:05
Medlem
simonpimonpoos avatar
Jag tog en promenad, flera faktiskt. Blev trött så fort jag kom in igen. Nu tänkte jag gå och lägga mig men är lite (mycket) skraj. Vill inte dö i sömnen
Citera
2010-01-01, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Jag tog en promenad, flera faktiskt. Blev trött så fort jag kom in igen. Nu tänkte jag gå och lägga mig men är lite (mycket) skraj. Vill inte dö i sömnen
Har du inte benso/opiater som du kan ta då?
Citera
2010-01-01, 06:12
Medlem
simonpimonpoos avatar
Nä, har endast zoloft tillgängligt hemma, tror inte det kommer funka så bra. Min kompis är nog bara nojig eftersom han ite haft denna effekt förut, jag hade exakt samma symptom tidikgare, och det var efter ett intag av MDAI. Jasg var så trött att jag kunde somna stående, så jag tror detta kan ha med mdai att göra.
Citera
2010-01-01, 06:17
Medlem
simonpimonpoos avatar
Han tänker lägga sig, han känner inget annat obehag än den akuta tröttheten, så inga andningsbesvär eller konstiga hjärtslag. Tror inte det är några problem.

Hade zoloft men det är nog ingen bra ide iom att det är en selektiv seretoninåterupptagningshämmare och han har tidigare tagit runt 300mg mdai, vilket är seretonergt. Detta kan ju vara direkt skadligt och kan leda till seretonergt syndrom? :S
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in