2010-01-14, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Head
Men den där bilden lär han ju inte själv ha tagit?
Bilden är ju bland annat gammal (Datum och tid filen senast ändrades: 2009:10:02 13:39:46)?

Tror nog han driver med dig.

jaså? ja han kan ju driva men det kan vara sant också...kan det vara så att kameran inte är inställd riktigt?
Citera
2010-01-14, 20:16
Medlem
HRTs avatar
Man behöver ju inte vara specialbegåvad för att förstå att sånn vapen kan ha använts vid ett mord. Man tar inte hem sånt utan ringer polisen utan att ha tagit i det. (öhh finger avtryck) känns säkert fräckt nu men den dagen de upptäcker dej med vapnet eller dina fingeravtryck på det och det stämmer överrens med drive by shooting eller mord..
är det inte lika häftigt var hittar man sånna kompisar som inte kan räkna ut sånt här själv?
Citera
2010-01-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Man behöver ju inte vara specialbegåvad för att förstå att sånn vapen kan ha använts vid ett mord. Man tar inte hem sånt utan ringer polisen utan att ha tagit i det. (öhh finger avtryck) känns säkert fräckt nu men den dagen de upptäcker dej med vapnet eller dina fingeravtryck på det och det stämmer överrens med drive by shooting eller mord..
är det inte lika häftigt var hittar man sånna kompisar som inte kan räkna ut sånt här själv?

händelse kedjan tyder på sort sunt förnuft.

vännen hittar vapen - vännen loggar in på msn; frågar kompis vad göra - kompis förvirrad; skapar ämne på flashback

Ribban höjs varje dag, väntar med på spänning när det första geniet som har skjutit sig i foten skapar ett ämne på flashback och frågar hur missödet ska lösas. Lämpliga frågor; Är det farligt; Varför gör det ont; Vart hittar jag ett sjukhus osv.
Citera
2010-01-14, 21:10
Bannlyst
han får väl putsa bort fingeravtrycken och lägga tillbaka vapnet där han hittade det..
Citera
2010-01-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G..

vännen hittar vapen - vännen loggar in på msn; frågar kompis vad göra - kompis förvirrad; skapar ämne på flashback

Ribban höjs varje dag, väntar med på spänning när det första geniet som har skjutit sig i foten skapar ett ämne på flashback och frågar hur missödet ska lösas. Lämpliga frågor; Är det farligt; Varför gör det ont; Vart hittar jag ett sjukhus osv.

Både jag och min vän har licens...vi tävlar med handeldsvapen.
Citera
2010-01-14, 22:07
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boosta
Både jag och min vän har licens...vi tävlar med handeldsvapen.

Ni båda har licens och tävlar i skytte, och din kompis hittar ett automatvapen på gatan, - ett vapen som dessutom är så pass "gangsta" som det bara går, dvs inte direkt något precisions-tävlingsvapen - varpå han tar upp det och tar hem det? Och då ställer du en sådan här dum jävla fråga?

Ljug lite till, jävla trollare. En person med licens och tävlingserfarenhet av vapen vet mer än vad du gör.

Edit: Förresten, ta nu och gå in i din andra tråd ("Polisen tvingade mig att visa mina vapen" - https://www.flashback.org/showthread.php?t=1037719 ) och fortsätt förklara dig där, folk väntar med spänning på dina lögner där.

För de som missade det så handlade den tråden om att TS (boosta) gnällde över att polisen skulle ha varit hemma hos denne efter att han haft fest, varpå polisen tvingade TS att öppna sitt vapenskåp varpå de skulle ha "behandlat vapnen som skit" och - dessutom - stulit en ask 22lr bara sådär.

Bara så ni övriga vet vilken nivå det är på denne användaren...
Senast redigerad av frange 2010-01-14 kl. 22:16.
Citera
2010-01-14, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Fan skall man kontakta snuten för?
Vapen är fan inte det billigaste att inhandla.

Vapen är billigt. Och att inte ringa polisen i USA kommer att leda till fängelsestraff om dom kommer på den personen. Troligen ett långt fängelsestraff.
Citera
2010-01-14, 23:05
Medlem
aliasjomens avatar
undanröjande av bevis i staterna är nog inget att leka med.
Citera
2010-01-14, 23:56
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ni båda har licens och tävlar i skytte, och din kompis hittar ett automatvapen på gatan
En TEC-9 är inte ett "automatvapen" per definition om det inte har modifierats till full-auto av någon illegalt. Det säljs som vilken semi-automatisk pistol som helst i USA.
Citera
2010-01-15, 00:00
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Tec-9 är ett neger-driveby-shooting vapen.

Precis. Hade jag hittat ett vapen vid vägkanten hade jag genast misstänkt att det dumpats efter ett brott, hade det varit just en Tec-9 hade jag varit ganska säker.

Citat:
Ursprungligen postat av G..

Du måste ha missat förra årets Nobelpristagare i akuta åtgärder: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1022434
Citera
2010-01-15, 00:36
Medlem
HRTs avatar
Ja mina vänner ni har en poäng här helt klart, men man blir ju lite bekymrad när man läser sånna dumheter..hittade ett vapen vad göra? jag tog hem det, och fotade det och nu leker jag gangster..eller en kompis hittade den är också bra..

ja det där med sprayen var nog det sämsta/värsta jag läst utanför pedofilforumet
Citera
2010-01-15, 00:37
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungbackaerik
Du måste ha missat förra årets Nobelpristagare i akuta åtgärder: https://www.flashback.org/showthread.php?t=1022434
Äh, det finns betydligt värre trådar i samma genre i drogakuten-forumet (där jag läser lite eftersom knarkare är rätt roliga i sin dumhet ), istället för att ringa 112 när de överdoserat (eller polaren gjort detsamma) så skriver de en tråd på FB . Några exempel:

Behöver hjälp snabbt! [Methedron]
Kille vaknar inte efter heroin. Vaken i 3 dagar på tjack innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in