Citat:
Ursprungligen postat av Tobias1984
Nja tyckte han såg ut mer som en Bondskurk än James Bond 007. Riktigt synd att Pierce Brosnan inte fick spela Bond ännu en gång, han har gjort bra ifrån sig i de senaste två Bondrullarna men tyvärr inte haft något bra material att jobba med, förutom i "The World Is Not Enough" då möjligtvis. Bara producenterna inte gör samma misstag som med "License To Kill" och "Golden Eye" och gör det hela till en actionfilm i mängden. Bond måste ha glimten i ögat, det får inte bli för stelt.
Vilken som är min favorit som Bond syns på avataren...
Håller med nästan till 100% fast jag tycker inte att Golden Eye är sååå dålig, när man ser om den. Däremot är License to Kill sämst någonsin!!!! (Frånsett en klassisk Bond-öppning när man på väg till ett bröllop fångar en skurk iklädda jaquette och hoppar falskärm till kyrkan, DET är Bond...
Roger Moore var även enligt mig den coolaste Bond hittils - arrogant, humoristisk, sexistisk, "stiff uper lip" och sade möjligen "Oh dear" om skurkarna blev för svåra....
I rättvisans namn om Timothy Dalton måsta jag dock säga att när man ser om Living Daylight så är den faktiskt en ganska klassisk Bond, många av de rätta elementen finns med och det var not inte TD fel att producenterna ballade ut när de skulle göra nästa (LtK)...