2016-11-16, 20:59
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzer
Tror bruce tog något os-guld back in the day och resten är kända för ingenting, som om i sin tur ledde att de är kända för att de är kända för ingenting

Inflikar med att Jenner på sin tid var en superstjärna Han blev en stor ikon då USA inte haft några framstående idrottare i just friidrott. När styvdottern släppte sexvideon Det trista är hur dumma tonårstjejer påverkas. Var några nyheter med flickor som försökte förstora läpparna själv för att efterlikna någon ur Kardashian. Slutade med sjukvård
Citera
2016-11-16, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
.....Nu spyr jag.....

Vill ni unga verkligen ha det på denna låga nivå...????.

Vad menar du med detta? Han hade uppenbarligen ingen talang och blev en 120 kgs bjässe istället för tennisspelare.
Citera
2016-11-16, 22:51
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Systrarna Jankell är ganska talanglösa. Titta på Jordskott och 100 code så förstår ni vad jag menar. Ett gäng tioåringar på Vår Teater sitter inne på mer skådespelartalang än vad de kan skrapa ihop tillsammans

Vilka är deras föräldrar?
Citera
2016-11-16, 22:52
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Varenda jävla popartist är fejk idag, allt görs i studion. (Sorry för "jävla", brukar inte svära.)

Vad har det för betydelse?
Citera
2016-11-16, 22:54
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Inflikar med att Jenner på sin tid var en superstjärna Han blev en stor ikon då USA inte haft några framstående idrottare i just friidrott.

Finns det ingen gräns för dumheten i den här tråden? USA var dominanta i friidrott i många årtionden före Jenners guld.
Citera
2016-11-17, 13:41
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedbug
Systrarna Jankell är ganska talanglösa. Titta på Jordskott och 100 code så förstår ni vad jag menar. Ett gäng tioåringar på Vår Teater sitter inne på mer skådespelartalang än vad de kan skrapa ihop tillsammans
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Vilka är deras föräldrar?
Thorsten Flinck + Annika Jankell = Happy & Flisan
Citera
2016-11-17, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Är Julian Lennon talangfylld eller talanglös enligt Flashbackeliten?

Han har absolut talang. Såklart att han inte skulle ha fått samma uppmärksamhet om pappan inte varit en Beatle, men han har gjort flera bra låtar. "Saltwater" är ju fantastisk:
https://www.youtube.com/watch?v=ql1EnjVYrZM
Citera
2016-11-17, 19:34
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Vad har det för betydelse?

Eftersom alla numera är talanglösa, inte enbart kändisbarn. Skivbranschen plockar ju bara upp "nya talanger" som ser snygga ut, sångtalangen kan fixas i studion med "fusk".
Citera
2016-11-17, 20:15
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Eftersom alla numera är talanglösa, inte enbart kändisbarn. Skivbranschen plockar ju bara upp "nya talanger" som ser snygga ut, sångtalangen kan fixas i studion med "fusk".

Det har man kunnat göra länge. På Milli Vanillis tid bytte man helt enkelt ut de snygga bandmedlemmarna mot riktiga sångare när det skulle spelas in. Synd bara att det kom ut.

Det värsta "fusket" i musikstudion gäller ändå musik som är så hjärndöd att ingen något så när intelligent människa står ut med att lyssna på den.
Citera
2016-11-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Talang eller inte? Jag har aldrig hört henne sjunga, inte ens vetat om att hon sjunger , Maja Strömstedt(dotter till Niklas Strömstedt och tv4-Agneta.). Dock tycker jag att det är larvigt och talanglöst av kändisbarn att låtsas som om de inte alls blivit uppmärksammade för att de är just kändisbarn....
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle23911753.ab

Detsamma gäller Pernilla Wahlgrens barn. Vägrar heta Wahlgren, hyllar pappa, fast det är mammans "förtjänst" att de är kända? Eller någon som tror att ungarna(Oliver, Bianca och Benjamin) skulle ha blivit kända utan sin mamma?

Alexander Skarsgård har väl aldrig låtsats att hans karriär inte mått bra av att pappa varit duktig? Sen är han ju istället megaduktig själv(tycker jag.) så han hade ju kanske slagit igenom även utan pappans hjälp?

På så vis så re-startade jag igång en tråd från senast skriven på 2010. Synd att ingen läste vad jag skrev, kul dock att så många fler skrev.

Skriva till sig själv...
Senast redigerad av Ruskette 2016-11-17 kl. 21:11.
Citera
2016-11-17, 21:33
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Det har man kunnat göra länge. På Milli Vanillis tid bytte man helt enkelt ut de snygga bandmedlemmarna mot riktiga sångare när det skulle spelas in. Synd bara att det kom ut.

Det värsta "fusket" i musikstudion gäller ändå musik som är så hjärndöd att ingen något så när intelligent människa står ut med att lyssna på den.

Håller med. Har inte pratat emot dig.
Citera
2016-11-17, 22:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
E-Type måste väl platsa här?

Han sjunger i princip bara en ton och sedan är det väl någon körtjej som sjunger refrängen

För övrigt var hans far en duktig vetenskapsjournalist som hette Bo G Eriksson.
Kanske hans son hade passat bättre som journalist än som artist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in