2016-11-16, 13:52
Medlem
Systrarna Jankell är ganska talanglösa. Titta på Jordskott och 100 code så förstår ni vad jag menar. Ett gäng tioåringar på Vår Teater sitter inne på mer skådespelartalang än vad de kan skrapa ihop tillsammans
Citera
2016-11-16, 13:54
Medlem
Man kan ju undra hur ungarna mår med en ärvd identitet? Hade jag varit en Wahlgren så hade jag iallafall bytt namn fort som fan.
Citera
2016-11-16, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Googla var för jobbigt? Musikindustrin är lite speciel. Boney M, Milli Vanni och enriqe är skivbolagsprodukter. Dvs man sätter ett snyggt ansikte på omslaget för att lura idioter som dig.

Det är ju du som påstår att han är fejk, så fram med länkar som bevisar detta. Med betoning på bevis.
Citera
2016-11-16, 14:28
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Det är ju du som påstår att han är fejk, så fram med länkar som bevisar detta. Med betoning på bevis.
Att enriqe är fejk är allmängods. Därför skrev han enriques namn i tråden. Jag är inte din mamma. Jag har inget ansvar för dig.Googla "Enrique can't sing" om intresse finns.....annars håll käft.
Citera
2016-11-16, 14:50
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
De sysslar alltså med samma saker som vanliga Flashbackare gör dagligen. Frågan är då: Varför är Kardashians kända och inte vi? (Bortsett från att Flashback är ett "anonymt" forum då..)

Hahaha du har alltså blivit påsatt av en "Silverhanne" 😉
Nejdå inte alla FBare.....😁
Citera
2016-11-16, 17:57
Medlem
Är Julian Lennon talangfylld eller talanglös enligt Flashbackeliten?
Citera
2016-11-16, 18:48
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Ett par klargöranden, det var Efva som lämnade Niklas för Eva (Niklas och Eva har aldrig varit tillsammans). Och för att undvika förvirring, Maja är inte dotter till Efva, utan Niklas fick henne med Agneta Sjödin efter skilsmässan.

Snurrigt värre!
(Kan det inte vara som "förr" i tiden? En familjesammansättning med mor, far och barn, alternativt par som skiljer sig EN gång?). Reda ut allt tar för mycket bandbredd här på Flashback!
Citera
2016-11-16, 18:56
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Googla var för jobbigt? Musikindustrin är lite speciel. Boney M, Milli Vanni och enriqe är skivbolagsprodukter. Dvs man sätter ett snyggt ansikte på omslaget för att lura idioter som dig.

Boney M tycker jag var riktigt bra, för de är så dåliga. "Daddy Coool" är ett bra exempel, och nästan topic: Inget kändisbarn per se, men väl en pappa..

När det gäller talanglösa kändisbarn, så promoveras (hehe) dessa av sina kända föräldrar genom kontakter som föräldrarna har på skivbolag och tv-bolag/radiostationer. Ungefär som alla andra barn i samhället, det är lättare att ha samma yrke som föräldrarna: Curlingbanan är liksom redan sopad av mamma och pappa....
Citera
2016-11-16, 19:00
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Att enriqe är fejk är allmängods. Därför skrev han enriques namn i tråden. Jag är inte din mamma. Jag har inget ansvar för dig.Googla "Enrique can't sing" om intresse finns.....annars håll käft.

Varenda jävla popartist är fejk idag, allt görs i studion. (Sorry för "jävla", brukar inte svära.)
Citera
2016-11-16, 19:58
Medlem
Citat:

Vill/kan du inte bevisa dina egna påståenden så får du leva med att bli misstrodd vare sig du gillar det eller ej.
Citera
2016-11-16, 20:02
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Talanglösa är kanske synd och säga men jag tror varken Cajsa-Stina Åkerström, Jack Vreeswijk eller Sven-Bertil Taube blivit kända utan sina föräldrar.

Den som inte inser att Sven-Bertil Taube är en stor artist och skådespelare är en idiot.
Citera
2016-11-16, 20:06
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRPOE
Känns spontant som Familjen Wahlgren är värsta straffsparken, nästan fusk att nämna dom.

Jag tänkte på Lennie Norman, har väl gjort en del inom standup, men talang???

Är föräldrarna Wahlgren så stora stjärnor?

Lennie Norman är en utmärkt musiker, och en riktigt rolig komiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in