2016-11-15, 19:34
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Totalt sant. Varför är familjen känd ÖHT? Såg något program i USA om att "Kardashians är kända för ingenting". Jag har försökt snoka på internet, och fick bara fram att framlidne Robert Kardashian var OJ Simpsons advokat, och att Bruce Jenner gifte in sig i familjen och senare klippte av snoppen.
Okej att det är tillräckligt som manus för en dålig TV-såpa, men kändisskapet fattar jag inte riktigt egentligen. Inte beror det på någon vidare talang i alla fall.

Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Kardashian

Krapdashians är kända för nakenutvik,dålig TV,Primatsex,dålig klädsmak,stora feta rumpor,OJ såpan och att någon "frisk" människa kan följa dessa människors "vardag" i media...verkar sanslöst sjukt 😒
Citera
2016-11-15, 19:37
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerealtubeman
Nu ska Agneta Sjödin och Niklas Strömstedt dotter göra karriär Hon har inte fått en chans på grund av att föräldrarna är kända enligt henne. Antagligen är hon med i årets Lets Dance för att få ut sitt namn.

Vad heter dottern? Jag antar att det är i juniortävlingen som hon deltar?
Jädrar vad jag tyckte synd om Niklas, när Eva lämnade honom till förmån för "Efva" eller vad hon heter.
Man tänkte så här: "Han är så dålig make, att hans fru lämnar honom för en annan. Till råga på allt, *en annan kvinna*.". Niklas verkar vara en trevlig och snäll person.

Men åter: Vad heter dottern som ska dansa? (Så vi kan få en uppfattning om hon är talanglös eller inte)
Citera
2016-11-15, 19:39
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Krapdashians är kända för nakenutvik,dålig TV,Primatsex,dålig klädsmak,stora feta rumpor,OJ såpan och att någon "frisk" människa kan följa dessa människors "vardag" i media...verkar sanslöst sjukt 😒

De sysslar alltså med samma saker som vanliga Flashbackare gör dagligen. Frågan är då: Varför är Kardashians kända och inte vi? (Bortsett från att Flashback är ett "anonymt" forum då..)
Citera
2016-11-15, 19:46
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Han är väl inte talanglös?
Enrique kan inte sjunga alls. Det är välkänt. SÖk på google så får du se.
Citera
2016-11-15, 19:50
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Jädrar vad jag tyckte synd om Niklas, när Eva lämnade honom till förmån för "Efva" eller vad hon heter.
Man tänkte så här: "Han är så dålig make, att hans fru lämnar honom för en annan. Till råga på allt, *en annan kvinna*.". Niklas verkar vara en trevlig och snäll person.

Men åter: Vad heter dottern som ska dansa? (Så vi kan få en uppfattning om hon är talanglös eller inte)

Maja

https://m.facebook.com/story.php?sto...24292684247609

Skrev aldrig att hon ska vara med utan att det antagligen blir så framöver. Så många andra kändisbarn har varit mdz. Bra sätt att nå ut.
Citera
2016-11-16, 06:00
Medlem
Tycker charlie sheen är helt bedrövlig, generellt i allt han gjort.

Även klassiker som platoon och wall street gör han bedrövlig, och det syns extra väl i just wall street där han spelar mot sin farsa martin sheen som är ljusår bättre.
Citera
2016-11-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Enrique kan inte sjunga alls. Det är välkänt. SÖk på google så får du se.

Måste vara därför han har fått ett flertal stora hits då....för att han helt enkelt inte kan sjunga!
Man kanske skulle slå sig på en sång-karriär då trots allt
Citera
2016-11-16, 07:11
Medlem
Jimbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Har du hört hans plattor? Långt ifrån talanglös, kan jag säga...
Mikael Ramel är högre upp i min bok än pappa Povel.
Mikaels 2 första plattor är ju för fan klassiker.
Grym musik att röka gräs till!
Citera
2016-11-16, 08:48
Medlem
Citat:
Totalt sant. Varför är familjen känd ÖHT? Såg något program i USA om att "Kardashians är kända för ingenting". Jag har försökt snoka på internet, och fick bara fram att framlidne Robert Kardashian var OJ Simpsons advokat, och att Bruce Jenner gifte in sig i familjen och senare klippte av snoppen.
Okej att det är tillräckligt som manus för en dålig TV-såpa, men kändisskapet fattar jag inte riktigt egentligen. Inte beror det på någon vidare talang i alla fall.

Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Kardashian

Tror bruce tog något os-guld back in the day och resten är kända för ingenting, som om i sin tur ledde att de är kända för att de är kända för ingenting
Citera
2016-11-16, 11:00
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Måste vara därför han har fått ett flertal stora hits då....för att han helt enkelt inte kan sjunga!
Man kanske skulle slå sig på en sång-karriär då trots allt
Googla var för jobbigt? Musikindustrin är lite speciel. Boney M, Milli Vanni och enriqe är skivbolagsprodukter. Dvs man sätter ett snyggt ansikte på omslaget för att lura idioter som dig.
Citera
2016-11-16, 11:39
Medlem
Citat:

Ett par klargöranden, det var Efva som lämnade Niklas för Eva (Niklas och Eva har aldrig varit tillsammans). Och för att undvika förvirring, Maja är inte dotter till Efva, utan Niklas fick henne med Agneta Sjödin efter skilsmässan.
Citera
2016-11-16, 13:25
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Lundell eller Bonnevie? (Little Jinder är inte gift med "Gunvald Larsson", vad jag vet.)
Han var sambo med skådespelerskan Maria Bonnevie 1998–2003. Han har två söner med skribenten Sanna Lundell.
Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Mikael...andt#Privatliv

och Sanna Lundell är dotter till Ulf Lundell, var nog det som åsyftades
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in