Finns inget värre än när en tjej tror att rida är att gnida sig mot mig, dvs. bryta kuken åt alla möjliga håll och i massa cirklar, visst, det är väl skönt för tjejen, men det gör ju för fan ont, man slaknar ju. Upp och ner ska det vara, upp så att bara ollonet är kvar inne i slidan och sen tillbaka hela vägen.
Inget annat, men det är jag det, tycker det ser grymt osexigt ut när tjejen gnider sig mot mig. Säger man till att det inte är skönt så blir tjej otaggad och torr, det misstaget gör man inte om.
Nej, man får ta kommando, säga åt henne att vända sig om för nu ska det bli hårda tag och så kör man doggystyle tills hon blir galen.
Den viktigaste egenskapen tycker jag ändå är att tjejen kniper och verkligen anstränger sig att få känna min kuk. Det är inte för att min kuk är extremt liten, den är ett par cm över medellängden. Lagom enligt mig med andra ord. Vet inte vad det är, men det blir mycket skönare iaf, inget snack om saken.
Sen att tjejen smeker ens pung när man kör doggystyle (Med fördel när man kör lite långsammare, annars blir det svårt

)
Att vara aktiv är bra också, absolut inte för hårdhänt, man vill inte ha naglar inkörda i ryggen och i armarna, rivas går bra, men att verkligen utsätta smärta, nej tack.
Edit: Sug inte för hårt

Samma sak där, slaknar direkt, mycket saliv och mjuka, djupa och lätt rörande rörelser, det är fina grejer det, djupt ner i halsen också.