2010-01-22, 09:25
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Ja, jag är seriös. Min teori:

Tjejer behöver inte vara de som jagar, speciellt om de ser bra ut kan de ju välja och vraka som de vill. Tyvärr föder detta en mentalitet där de, om de inte själv från början är genuint intresserade att ge killen den bästa upplevelsen någonsin, helt enkelt skiter i att lära sig/göra så värst mycket.

Män har ju den skillnaden att de ofta försöker göra sitt bästa, om inget annat för att öka chanserna att de får ligga med samma tjej igen.

Normaltjejen slutar vanligen efter ca 5 minuter för [sätt in valfri förevändning här som de i längden aldrig skulle acceptera själva från killen].

1+ bra skrivet det är jävligt sant. Tjejer är i allmänhet lata och ego, tyvär.
Citera
2010-01-22, 11:26
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ja, jag är seriös. Min teori:

Tjejer behöver inte vara de som jagar, speciellt om de ser bra ut kan de ju välja och vraka som de vill. Tyvärr föder detta en mentalitet där de, om de inte själv från början är genuint intresserade att ge killen den bästa upplevelsen någonsin, helt enkelt skiter i att lära sig/göra så värst mycket.

Män har ju den skillnaden att de ofta försöker göra sitt bästa, om inget annat för att öka chanserna att de får ligga med samma tjej igen.

Själv har jag nog bara träffat 1 enda tjej som jag verkligen kan säga att det märktes att hon aktivt VILLE behaga en man. Det var ett KK via BC. Tyvärr var hon ganska oerfaren, men hon hade helt rätt inställning och jag är helt övertygad om att hon är världens superligg idag.

Tex var hon inte bra på att suga av, men hon övade gärna och länge, och även om jag aldrig kom så var det en sjukt skön känsla att som man för en gång skull bara få ligga på rygg och koppla av medan hon kysste/smekte/lekte 20-30min i sträck. Det är bland de skönaste sexuella upplevelserna jag haft, och jag kom inte ens av det (ojojoj, om hon idag kan avsluta det hela med att ge mannen ett ordentligt sprut).

Normaltjejen slutar vanligen efter ca 5 minuter för [sätt in valfri förevändning här som de i längden aldrig skulle acceptera själva från killen].

Jag tror att din teori stämmer väl! Men sedan finns det många förnuftiga tjejer där ute som jag själv som insåg snabbt att vi visserligen inte behöver jaga för att få knulla men om vi ska behålla vårt byte då gäller det att vi engagerar oss till fullo.

Dessutom ska man som tjej inte förvänta sig mer än vad man ger. Eftersom jag vill ha fullständig tillfredsställelse i sängen så ger jag det också.
Citera
2010-01-22, 11:36
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Jag tror att din teori stämmer väl! Men sedan finns det många förnuftiga tjejer där ute som jag själv som insåg snabbt att vi visserligen inte behöver jaga för att få knulla men om vi ska behålla vårt byte då gäller det att vi engagerar oss till fullo.

Dessutom ska man som tjej inte förvänta sig mer än vad man ger. Eftersom jag vill ha fullständig tillfredsställelse i sängen så ger jag det också.

Sund inställning sprid den så mycke du tyar(smålänska).
Citera
2010-01-22, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby

Det är skönt att veta att ni finns därute. Tyvärr är ni i minoritet bara.

Citat:
Dessutom ska man som tjej inte förvänta sig mer än vad man ger.

Fast ska och kan är tyvärr inte samma sak.
Men jobba hårt på att sprida din attityd till andra tjejer med.
Citera
2010-01-22, 11:39
Medlem
TheBoots avatar
Vad som gör en person bra i sängen är väl en smaksak.

Själv gillar jag maniska brudar som går loss ordentligt. Hade en tjej som inte kunde kontrollera sig. Var vi än knullade, t.ex. på toan på T-centralen, eller när jag pullade henne på bian så stönade hon högt och okontrollerat. Sket i vad alla andra tyckte och tänkte.

Sen ska en tjej vara initiativrik - har haft allt för många brudar som aldrig ens tog initiativ till sex - och gärna ha bra fantasi. Inte vara rädd att ta för sig, och är hon vig är det också ett plus
Citera
2010-01-22, 15:40
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Sund inställning sprid den så mycke du tyar(smålänska).

Jag försöker. Oftast får jag tjejerna emot mig och blir kallad för förrädare haha! Men jag gör mitt bästa!

Citat:
Det är skönt att veta att ni finns därute. Tyvärr är ni i minoritet bara.

Fast ska och kan är tyvärr inte samma sak.
Men jobba hårt på att sprida din attityd till andra tjejer med.

Jag får starta en klubb och sprida budskapet
Citera
2010-01-22, 15:45
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Gött. Ifall jag och du någon gång har sex så vill jag inte höra något tjafs som "nej, jag vill inte" när jag är redo att köra upp min feta strap-on i din anal och pumpa på. Sen vill jag squirta dig i ansiktet och i munnen utan att du gnäller.

Åh, älskling!
Citera
2010-01-22, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Har alltid undrat över det.
Är det hur hon låter, är det hur hon rider av en kille, är det hur hon är innan ni har sex?
Är det hur hon är när ni har sex?
Vad är det en tjej måste göra för att anses vara bra i sängen?

Skulle vara intressant att höra hur ni killar tänker.

Edit: Snälla försök ge seriösa svar eller så behöver ni inte skriva alls.
En hint, ju kåtare tjejen är desto bättre är hon i sängen.
Citera
2010-01-24, 05:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisti
En hint, ju kåtare tjejen är desto bättre är hon i sängen.

Är det verkligen så lätt?
Citera
2010-01-24, 05:31
Medlem
Tomatpures avatar
Ta den i 2an, annars har jag charmat i onödan.
Citera
2010-01-24, 06:33
Medlem
Svampss avatar
Finns inget tråkigare än brudar som tycker att dom är så snygga att de inte behöver göra något i sängen, tycker att hon ska vara lika aktiv som jag, suga kuk är också väldigt uppskattat. Stön är mysigt men skrik är ju bara jobbigt. Tjejer som inte är rädda för att säga till hur de vill att man slickar dem/knullar dem är heller inget fel. Bättre det än att man gör fel så ingen blir nöjd.
Citera
2010-02-04, 17:17
Medlem
Verkar som det är väldigt många unga killar här som bara tänker på sig själva.
Självklart ska tjejen vara intresserad och bjuda på sig själv och våga visa att hon gillar sex. MEN det mesta beror ju på hur killen behandlar henne. Blir det ett långt förspel med mycket kyssar, smek och slick så hon hinner tända ordentligt så brukar tjejerna också ge mycket tillbaka. Det ska inte vara pang på och tömma påsen och så ligger tjejen där otillfredsställd. Eller att hon ska suga av killen och så vänder han på sig och somnar. Då är det väl klart att tjejen blir besviken och inte ger något av sig själv.
Mitt svar till dig är alltså att det är inte vad du ska göra utan vad killen ska göra för dig. Resten ger sig självt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in