2010-01-21, 14:50
Medlem
Annnarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konformatist
Jag gillar det klassiska citatet: "Kåt, Glad och Tacksam"

Det räcker långt..

Haha, klockrent!
Citera
2010-01-21, 19:31
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Jo, man tycker ju det. Ändå så är det få tjejer som passerar testet för samtliga punkter. Min nuvarande tex skulle få IG på 4an & 5an på crazy_fox lista, och 3an är G-, och hon är bland de bättre jag stött på.

Seriöst? Jag blir ärligt talat lite ställd. Själv kan jag inte vara kvar hos en kille som inte får VG+ på mina måste-punkter. Då kan jag lika gärna ta hand om min egen njutning.

Nä, jag håller mig borta ifrån människor som är för lata för att vara det bästa de kan vara.
Citera
2010-01-21, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InkMeBaby
Det är egentligen rätt så enkelt att pricka för alla de där punkterna. Man måste bara ha självförtroendet och ge sig hän åt njutningen. Då följer allt det andra per automatik.

Absolut men om vi ska se efter listan som finns här så är jag inte så mycket för att ställa upp för honom och ta den i tvåan.
Finns så mycket mer njutning än bara det.
Sen så gillar jag inte dirty talk heller så nja då kan jag inte vara tillräckligt bra helt enkelt.
Fan också.
Citera
2010-01-21, 20:54
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Seriöst? Jag blir ärligt talat lite ställd. Själv kan jag inte vara kvar hos en kille som inte får VG+ på mina måste-punkter. Då kan jag lika gärna ta hand om min egen njutning.

Nä, jag håller mig borta ifrån människor som är för lata för att vara det bästa de kan vara.

tur för dig att du e tjej då så du slapp att leta så länge...

Det finns många som inte tycker sex är det viktigaste i en relation med.
Citera
2010-01-21, 21:05
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Absolut men om vi ska se efter listan som finns här så är jag inte så mycket för att ställa upp för honom och ta den i tvåan.
Finns så mycket mer njutning än bara det.
Sen så gillar jag inte dirty talk heller så nja då kan jag inte vara tillräckligt bra helt enkelt.
Fan också.

Alla har vi våran egen lista, både tjejer och killar.
Citera
2010-01-21, 21:36
Bannlyst
Citat:
Efter att ha gått genom hela tråden kan jag inte låta bli att vara sjukt stolt över mig själv. Jag tror inte att jag är bäst i sängen för alla men nu förstår jag varför min lover älskar att ligga med mig.

När du sa att du inte gillade muskulösa manliga kroppar så förstod jag att vi hade med ett skabb att göra.
Citera
2010-01-21, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Alla har vi våran egen lista, både tjejer och killar.

Jag var väldigt ironisk där
Citera
2010-01-21, 22:47
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av death_in_a_box
Tjejen skall inte ha en massa principer om saker man gör och inte gör, hon skall vara öppen för nya möjligheter.

Så förbannat avtändande med tjejer som vägrar analsex "för att det gör ont" eller "för att det är förnedrande" om dom aldrig har provat. Dito med att svälja eller ta satsen i ansiktet. Jag säger inte att alla måste gilla allt, men prova åtminstone innan du bestämmer dig.
Gött. Ifall jag och du någon gång har sex så vill jag inte höra något tjafs som "nej, jag vill inte" när jag är redo att köra upp min feta strap-on i din anal och pumpa på. Sen vill jag squirta dig i ansiktet och i munnen utan att du gnäller.
Citera
2010-01-21, 23:29
Medlem
Det finns mycket som gör en tjej bra på att knulla, men följande egenskaper är viktigast enligt mig.

Självsäkerhet: Att hon vet vad hon vill ha och tar för sig. Inget är värre än när man måste försöka läsa tankar.

Spontanitet: Att kunna följa den första impulsen som dyker upp i huvudet, utan att blanda in allt för mycket av det sans och förnuft som man i vanliga fall fattar beslut med. Det gör sexualiteten så mycket mer vild och rå.

Generositet: Att släppa alla tankar i stil med "jag har ingen skyldighet att ge min partner njutning". Man har en viss skyldighet att ge sin partner njutning och man har en viss skyldighet att se till sin egen njutning.
Detta gäller givetvis både män och kvinnor i lika stor utsträckning.
Självklart är det ju dock helt acceptabelt att bara den ena partens njutning står i fokus någon gång ibland.

Kreativitet: Att tänka utanför ramarna. Det finns massvis med platser, ställningar, scenarion, redskap och idéer som kan användas. Det finns ingen anledning att låta bli!

Variation: Att inte fastna i ett mönster. Vi har alla våra favoritsätt att göra det på, men vad som helst kan bli tråkigt om det praktiseras för ofta.
Sex är lite som mat på det viset. Även om potatisgratäng är gott så vill man ju inte äta det varje dag.

Öppenhet: Att våga prova. Detta innebär dels att våga föreslå saker för sin partner, och dels att våga prova det som partnern föreslår. Man bestämmer ju givetvis själv var gränsen går, men se till att tänka igenom ett förslag rationellt. Finner man ingen konkret anledning till att inte prova så kan man lika gärna ge det en chans. Gudarna vet vilka underbara upplevelser man går miste om annars!

Utveckling: Hur bra man än är så kan man alltid bli bättre. Så fort man tänker att sexet duger som det är så infinner sig en speciell likgiltighet som gör att sexlivet sakta men säkert kommer att försämras.

Avspändhet: Det är sex det handlar om, inte hjärnkirurgi. Det måste inte alltid vara perfekt.

Nu blev det här ett långt inlägg som säkert gick OT på vissa ställen då jag misstänker att flera av punkterna jag tog upp även gäller män. Jag hoppas åtminstone att någon finner något matnyttigt i min lilla uppsats.
Senast redigerad av Cobalt 2010-01-21 kl. 23:33.
Citera
2010-01-22, 04:57
Medlem
Generellt sätt..

Hur involverad tjejen är under förspel och akten. Och de är typ allt.

Dvs, att inte skämmas för att hon vill skrika, inte skämmas för att hon vill bli spankad, att inte skämmas för att gilla sex i allmänhet och på sitt sätt.. Alla gillar olika saker.

Sen ska de fortfarande vara de klassiska sentimentala könsroller.

En man ska TA tjejen, men de betyder inte att hon ska spela dödfisk (knulla på fyllan kan antingen gå jävligt bra för att hon släpper sina spärrar eller jävligt dåligt för att hon är för full, och är hon nummer två så skiter jag häldre i de och tar de en annangång.) utan respons på saker är sjukt uppskattat, bara de är en sjuk turn on. Vet inte hur andra killar är men om en tjej är involverad i sexet ser jag direkt flickvän / KK material. Finns fan inget värre än tysta blyga tjejer i min mening.

Hoppas de svarar på din fråga, sen kan jag säkert skriva ner lite tips till dig vad just du kan göra med din kille i vardagen för att få de coolare i sängen.

One love, peace.
Citera
2010-01-22, 09:20
Medlem
Citat:

Ja, jag är seriös. Min teori:

Tjejer behöver inte vara de som jagar, speciellt om de ser bra ut kan de ju välja och vraka som de vill. Tyvärr föder detta en mentalitet där de, om de inte själv från början är genuint intresserade att ge killen den bästa upplevelsen någonsin, helt enkelt skiter i att lära sig/göra så värst mycket.

Män har ju den skillnaden att de ofta försöker göra sitt bästa, om inget annat för att öka chanserna att de får ligga med samma tjej igen.

Själv har jag nog bara träffat 1 enda tjej som jag verkligen kan säga att det märktes att hon aktivt VILLE behaga en man. Det var ett KK via BC. Tyvärr var hon ganska oerfaren, men hon hade helt rätt inställning och jag är helt övertygad om att hon är världens superligg idag.

Tex var hon inte bra på att suga av, men hon övade gärna och länge, och även om jag aldrig kom så var det en sjukt skön känsla att som man för en gång skull bara få ligga på rygg och koppla av medan hon kysste/smekte/lekte 20-30min i sträck. Det är bland de skönaste sexuella upplevelserna jag haft, och jag kom inte ens av det (ojojoj, om hon idag kan avsluta det hela med att ge mannen ett ordentligt sprut).

Normaltjejen slutar vanligen efter ca 5 minuter för [sätt in valfri förevändning här som de i längden aldrig skulle acceptera själva från killen].
Citera
2010-01-22, 09:22
Bannlyst
Hon tar den analt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här