2010-02-04, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse52
Verkar som det är väldigt många unga killar här som bara tänker på sig själva.
Självklart ska tjejen vara intresserad och bjuda på sig själv och våga visa att hon gillar sex. MEN det mesta beror ju på hur killen behandlar henne. Blir det ett långt förspel med mycket kyssar, smek och slick så hon hinner tända ordentligt så brukar tjejerna också ge mycket tillbaka. Det ska inte vara pang på och tömma påsen och så ligger tjejen där otillfredsställd. Eller att hon ska suga av killen och så vänder han på sig och somnar. Då är det väl klart att tjejen blir besviken och inte ger något av sig själv.
Mitt svar till dig är alltså att det är inte vad du ska göra utan vad killen ska göra för dig. Resten ger sig självt.

+1
Citera
2010-02-04, 19:26
Medlem
Det ända och nästan viktigaste enligt mig är att ta initiativ och inte bara ligga o vänta på killen ska ta och göra något.

Och våga testa nya saker, utforska osv, Många killar gillar saker som ett finger i analen vid sex, så jag skulle säga att våga testa lite.
Citera
2010-02-04, 23:02
Medlem
SchtickyIckys avatar
Ambition. Och för att detta ska vara möjligt måste killen ha lite koll på sina kort, annars är det kört och tjejen är ambitionslös för en ordentlig kille ska få tjejen att tycka det är chillish och bli galen rakt igenom.
Citera
2010-02-04, 23:59
Medlem
Det absolut viktigaste är att tjejen i fråga tycker om att ha sex, för jag har inte sex bara för min egen skull utan blir minst lika upphetsad över att ge flickan vad hon vill ha. Hon ska inte vara rädd för att säga till hur hon vill ha det och gärna ta initiativ och visa vad hon tycker om. Att hålla på och byta ställningar stup i kvarten är jag inget fan av, men vill hon byta/har en som hon älskar skall hon också ta tag i det och se till att just den ställningen händer.

Tja, tjejer som känner sig själva är bra sammanfattningsvis.
Citera
2010-02-05, 01:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4hlberg
Det absolut viktigaste är att tjejen i fråga tycker om att ha sex, för jag har inte sex bara för min egen skull utan blir minst lika upphetsad över att ge flickan vad hon vill ha. Hon ska inte vara rädd för att säga till hur hon vill ha det och gärna ta initiativ och visa vad hon tycker om. Att hålla på och byta ställningar stup i kvarten är jag inget fan av, men vill hon byta/har en som hon älskar skall hon också ta tag i det och se till att just den ställningen händer.

Tja, tjejer som känner sig själva är bra sammanfattningsvis.

Gillar ditt svar
Citera
2010-02-05, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Gillar ditt svar

Ska vi ligga?

Nej men seriöst tror jag att det är många som tycker samma sak. Det är faktiskt inte så att alla killar är svin och bara tänker på sig själva. Kan vara lite svårt att formulera ibland och det är kanske inte alltid att vi får fram vad vi menar. Kommer inte tala för alla killar, för det finns många som bara vill ha sex också. Men när man har haft sex men någon man verkligen gillar så tror jag det går upp ett ljus för en. Att det är såhär sex ska vara, det spelar egentligen ingen roll om det bara är ett one night för det är som med all annan sex att båda ska njuta.
Citera
2010-02-05, 02:13
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag tycker att viktigast är ändå att våga ta för sig och inte skämmas för sin kropp, även om jag föredrar att dominera så är det härligt med exempelvis motjuck och nära kontakt.

Att spontant klämma ur sig saker som "Knulla mig", "Du är så jävla underbar" etc är inte heller helt fel, snarare tvärtom. Dirty-talk är något alla tjejer bör ta en kurs i.

Viktigast av allt när det kommer till mina preferenser är ändå att visa hur det känns, antingen med gester, stönanden, ord eller varför inte allt på en gång?

Håller med om typ allt.
Sen är det också väldigt viktigt att det finns en connection.
Att knulla någon man inte klickar med på något plan alls är ingen hit(sålänge man inte är packad då, då äre ju skitsamma).
Citera
2010-02-05, 02:15
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Att tjejen i fråga rör på sig lite, inte bara ligga som en död fisk
Sen om hon nu skulle vara lite vulgär och kunna snacka är aldrig heller fel!

Det är porrigt/sexigt när en tjej står när hon rider
Jag läser själv vad jag skrivit och ser att det låter helt sjukt..men ni fattar!

Jag skulle kunna säga att du är min idol, även fast du inte är det. Men herre min skapare vilka bra ord du fick ut i det där inlägget!
Citera
2010-02-05, 10:36
Medlem
För mig är det att hon tar egna initiativ o knullar av sig ordentligt.
Flera gångar har jag avbrutit när jag märkt att tjejen är för passiv!!

Många tjejer vill att killen ska ha det skönt o glömmer sin egen njutning. Jag tänder på en tjej som aktivt deltar i samlaget o knullar killen istället för att låta han knulla henne.

Latinskor har absolut lärt sig detta!!!

Viva la concha!
Citera
2010-03-03, 22:12
Medlem
toyys avatar
Good topic.

Några fler tips om hur man blir grym på att rida?
Citera
2010-03-04, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyy
Good topic.

Några fler tips om hur man blir grym på att rida?

Gärna! Vad vill du veta? Det är grymt skönt när hon sitter rakt upp och rör sig och samtidigt tittar en i ögonen. Sen ska hon naturligtvis hänga fram också!

Blev sugen på att vara häst nu!!!
Citera
2010-03-04, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonte
Gärna! Vad vill du veta? Det är grymt skönt när hon sitter rakt upp och rör sig och samtidigt tittar en i ögonen. Sen ska hon naturligtvis hänga fram också!

Blev sugen på att vara häst nu!!!

Men usch en häst? Nej haha fy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in