2010-01-14, 05:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av death_in_a_box
Bra försök. Och fan vet om jag inte hade det... jag menar, worst case scenario: det är skitäckligt så man får gå och tvätta bort det. Boo hoo.
Men i det fallet har ju de flesta människor en vettig anledning att tro att de inte kommer att gilla det. De flesta är inte direkt förtjusta i sitt eget bajs när det ligger och simmar i toastolen.

Om man däremot aldrig har smakat på sperma, utan bara hört att "det smakar typ salt.. ungefär", så har man ju ingen jäkla aning. Om man aldrig låtit någon annan eller sig själv peta på analöppningen så har man ju ingen jäkla aning om hur kul eller smärtsamt analsex är. Och det finns (så vitt jag har märkt) inga särskilt bra skäl att tro att det skulle vara fruktansvärt.

Så en tjej som vägrar att bli "munknullad" så att hon spyr har jag viss förståelse för: de flesta har spytt och vet om de gillar det eller inte. Men att totalvägra att svälja sperma med argument som "det är förnedrande" eller "men äckligt juh!!!11" är väl ungefär lika moget som att vägra att smaka på en ny grönsak... och det har ju till och med jag slutat med.

Ja okej
Försöka går ju haha.
Men förstår ju till en viss del vad du vill säga, jag är inte rädd att prova saker absolut inte men sen finns det ju folk som har så starka principer att dom skulle må dåligt om dom var tvungna att gå emot dom.
Hade en sådan gång men det var mer bara för att killen använde det som utpressning bara för att jag ville ha något utav honom som inte ens handlade om sex.
Så den gången vart ju ett nej.
Fast så länge det inte skadar en så visst ska man prova.
Citera
2010-01-14, 05:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkris
En bra kock

Vägen till mannens hjärta går genom magen eller vad då
Citera
2010-01-14, 13:58
Medlem
ypluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Heh, jag kanske vet damen för yplus, beskriver sig själv som "docka" och gillar att spela just docka ..

Langa över henne!
Citera
2010-01-14, 17:36
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena

Japp ! Och vägen till en kvinnas hjärta går via tarmen
Citera
2010-01-14, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Japp ! Och vägen till en kvinnas hjärta går via tarmen

Då kommer jag aldrig bli kvinna med andra ord
Citera
2010-01-14, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AylaNala
Efter att ha läst halva tråden så fick det mig att inse att jag sällan söker ögonkontakt... vilket jag är medveten om, jag tycker helt enkelt inte att jag "ser kåt ut", även om jag är det. Lite boring då med andra ord, får jobba på det där

Under själva akten tycker jag det är små svårt att vara tjej, kan ju inte göra så mycket. Därav älskar jag förspel Där kan man härja!

Det går att ta i killen även om det är svårt att stöta emot! Men bara ni visar att ni vill och njuter så är det upphetsande! Även i förspelet som jag som kille också kan tycka är hur bra som helst!
Citera
2010-01-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena

Matsex du vet!
Citera
2010-01-14, 21:50
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonte
Matsex du vet!
Citera
2010-01-14, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonte
Matsex du vet!

Nej men usch Jag hoppar helst över det, maten är till för att ätas.
Citera
2010-01-14, 22:09
Medlem
FBtjejens avatar
+1 på det mesta i alla fall.

Jag tycker också att man ska testa allt minst en gång. Och det gäller det mesta i livet.

Själv tycker jag det är väldigt intressant att vara med människor som ogenerat vågar testa eller vågar erkänna att de har testat saker som kanske inte är helt vanilj.

Jag har själv blivit förvånad över att ha börjat gilla saker som jag aldrig trodde att jag skulle testa. Fantasier och erfarenheter går ju framåt hela tiden, hoppas det aldrig slutar!

Citat:
Ursprungligen postat av death_in_a_box
Så förbannat avtändande med tjejer som vägrar analsex "för att det gör ont" eller "för att det är förnedrande" om dom aldrig har provat. Dito med att svälja eller ta satsen i ansiktet. Jag säger inte att alla måste gilla allt, men prova åtminstone innan du bestämmer dig.

Jag är kille och heterosexuell. Jag har slickat på mitt eget ollon (fan att man inte är vigare...), svalt min egen sats, tagit min egen sats i ansiktet (dock inte prickat i ögon eller näsa), pissat mig själv i munnen, kört upp saker i röven, sugit av en annan kille för att prova (själva sugandet var helt okej, men att kuken satt på en kille var jäkligt osexigt). En del var trevligt, annat var inte trevligt. Nu vet jag.
Citera
2010-01-14, 22:38
Medlem
Jag är livrädd för tjejer mellan 25 å 40 utan barn.

Känns som de tar all för ett barn.

Fertila som fan å bryr sej inte om de älskar killen.
Citera
2010-01-14, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4440
Jag är livrädd för tjejer mellan 25 å 40 utan barn.

Känns som de tar all för ett barn.

Fertila som fan å bryr sej inte om de älskar killen.

Hahaha det var det dummaste jag har hört, alla i åldern 25-40 vill inte ha barn
Så fråga nästa gång om dom vill ha barn i framtiden och säger dom nej så var lugn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in