2010-01-06, 22:13
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Oj vad är det för tjejer, jag skulle aldrig ha sex med en kille om jag inte var kåt.
Vad är poängen med det .
Det där med teknikerna är ju inte samma från kille till kille heller, alla tänder ju på olika saker.
Nej det är därför det är bra att vara lyhörd

Man ska aldrig säga aldrig.Jag har ju haft sex några gånger fastän jag inte varit kåt, ett exempel : Jag var 15 han var 19 , han skull köra mig hem hade han lovat, men sen på kvällen så ville han inte göra det om vi inte knullade först.

Ja, det var bara att välja gå hem en mil mitt i natten mitt i vintern eller lägga sig ned och bli knullad i fem minuter, valet var ganska lätt.
Citera
2010-01-06, 22:29
Medlem
Choklaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Ja.

Det kan vara rätt mycket. Det viktiga är att hon faktiskt ÄR pervers. Det gör mig glad.
Pervers för en är kanske inte pervers för en annan, så därför undrade jag.
Citera
2010-01-06, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Man ska aldrig säga aldrig.Jag har ju haft sex några gånger fastän jag inte varit kåt, ett exempel : Jag var 15 han var 19 , han skull köra mig hem hade han lovat, men sen på kvällen så ville han inte göra det om vi inte knullade först.

Ja, det var bara att välja gå hem en mil mitt i natten mitt i vintern eller lägga sig ned och bli knullad i fem minuter, valet var ganska lätt.

Var det kallt ute , nej tro mig jag är så envis så jag lätt skulle gå en mil oavsett väder.
Jag har gjort det förut haha.
Citera
2010-01-06, 23:10
Medlem
Pestens avatar
En tjej som tar för sig och visar att hon gillar sexet, får gärna vara lite kinky och så måste hon gilla att suga kuk.
Citera
2010-01-06, 23:20
Medlem
ButtiBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK
Bästa knullet jag hade var med en som klöste, fräste, bet. Lite småtrång var hon också

Honkatt..?
Citera
2010-01-06, 23:56
Bannlyst
Att hon tar den i 2:an är ett måste
Citera
2010-01-07, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choklaad
Pervers för en är kanske inte pervers för en annan, så därför undrade jag.

Jo jag förstår det. Jag skrev ju även "sexuellt undergiven", och det i kombination med pervers borde ju göra det lite tydligare. Men jag menar faktiskt det jag säger, att det viktigaste är att hon är pervers. Det behöver inte nödvändigtvis vara en typ av perversitet som jag tänder på.. utan att hon gör det. Har säkert med att göra att jag är pervers med.
Citera
2010-01-07, 02:46
Bannlyst
Stackars brisingamen, utpressad till sex av nagon skoter raggare. Vilken djavla typ!
Citera
2010-01-07, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Stackars brisingamen, utpressad till sex av nagon skoter raggare. Vilken djavla typ!

Ja jävla skoter raggare
Citera
2010-01-07, 05:31
Medlem
När jag klickade på den här tråden förväntade jag mig snack om c-kupor och 2:an . Skönt att se att det verkligen inte blev så.

Jag själv är också inne på "kåt"-spåret. Tjejen ska vilja ha sex, visa det och agera oförställt. Och: runka aldrig kuk. Ni kan inte. Punkt. Håll er till det vi inte klarar av att utföra.

Hatar förställt dirty talk också. Fick nyligen höra "Åh, knulla min lilla våta fitta", med så uselt skådespeleri att man börjar hysa sympatier för Hagamannen.
Då är det 1000 gånger mer tändande att få höra ett oförställt och gnyande "åh, gud" där man hör att det inte var hennes avsikt att ens yttra de orden, utan att de bara kom reflexmässigt.
Citera
2010-01-07, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ec0490
Då är det 1000 gånger mer tändande att få höra ett oförställt och gnyande "åh, gud" där man hör att det inte var hennes avsikt att ens yttra de orden, utan att de bara kom reflexmässigt.
Eller varför inte "nej, nej, nej!"

Eller va?
Citera
2010-01-07, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Svenska brudar ar oftast for lata eller for tjocka for att klara av att rida pa det sattet Asiatiska tjejer ar helt overlagnsa pa just den positionen!
I kina sitter man väl i squatläge när man talas vid och så emellanåt, har jag uppfattat det som, så är ju inte så konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in