2010-01-07, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spazzie
Du later iaf. som en bra tjejkompis

Haha ja det vet jag att jag är
Man har det aldrig tråkigt med mig haha.
Citera
2010-01-07, 19:43
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Min tjej säger att ju snyggare ju sämre ligg.
Så det var inte bara ett fint sätt av henne att säga att hon antingen tycker du är ful eller dålig i sängen då?
Citera
2010-01-07, 22:03
Medlem
Under---18s avatar
Ska kunna njuta mannen i sängen. Det är bra
Citera
2010-01-08, 00:26
Medlem
Äsch, 18år är jag och brud.

Vissa killar som är äldre kan inte ens hålle uppe snoppen då de tappar känslen. Prestationsångest kallas det väl! Och senare babblar de på om att man inte kom...

Ni killar som är här inne jiddrar bara. Ni har en massa krav själva men har svårt att tillfredställa en tjej.
Citera
2010-01-08, 00:29
Medlem
Hard To Beats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flummig1333
Äsch, 18år är jag och brud.

Vissa killar som är äldre kan inte ens hålle uppe snoppen då de tappar känslen. Prestationsångest kallas det väl! Och senare babblar de på om att man inte kom...

Ni killar som är här inne jiddrar bara. Ni har en massa krav själva men har svårt att tillfredställa en tjej.
Äldre? Syftar du på personer över femtio, eller vad är det för jävla nollor du hoppar i säng med?
Citera
2010-01-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Äldre? Syftar du på personer över femtio, eller vad är det för jävla nollor du hoppar i säng med?

22 år gammal.
Citera
2010-01-08, 00:33
Medlem
Hard To Beats avatar
Citat:
22 år gammal.
Ja, som sagt; nollor.
Citera
2010-01-08, 00:34
Bannlyst
Citat:
22 år gammal.

Antar att du syftade på det jag sa om äldre .
Jag fyller snart 27 och jag syftade på dom som är 30-40.
Dom flesta i den åldern vet vad dom gör, dom har ju en del erfarenhet bakom sig.
Inte alla men dom flesta.
Citera
2010-01-08, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Ja, som sagt; nollor.
Äsch innan man väl gör det så är det fitta hit och knulla dit. När det väl kommer till kritan är kuken liten, tappar känslen och han är nervös. Innan är han värsta playern och ååååh han har varit med så många men i sängen då?
När man väl slitit av kondomen för att underlätta kommer han på 1 min. Och då skulle jag tydligen också vara tillfredställd? En skruv måste vara lös alltså.

Mm, jag vill ha någorlunda unga killar. Vill inte ha något peddo eftersom jag är ung själv men ja jag kan tänka mig att äldre killar är något avslappnare och bättre i sängen, ja.
Citera
2010-01-08, 00:45
Medlem
Citat:
Äsch innan man väl gör det så är det fitta hit och knulla dit. När det väl kommer till kritan är kuken liten, tappar känslen och han är nervös. Innan är han värsta playern och ååååh han har varit med så många men i sängen då?
När man väl slitit av kondomen för att underlätta kommer han på 1 min. Och då skulle jag tydligen också vara tillfredställd? En skruv måste vara lös alltså.

Mm, jag vill ha någorlunda unga killar. Vill inte ha något peddo eftersom jag är ung själv men ja jag kan tänka mig att äldre killar är något avslappnare och bättre i sängen, ja.

Du verkar ha en hel del dåliga erfarenheter om du drar alla över en kam, eller är det bara de som spelat "player" som du uttrycker det, som har visat sig vara dåliga?
Citera
2010-01-08, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dahle
Du verkar ha en hel del dåliga erfarenheter om du drar alla över en kam, eller är det bara de som spelat "player" som du uttrycker det, som har visat sig vara dåliga?

Den som utspelat sig vara player, ja. Kanske drar alla över en kam, förlåt men det är många tjejer som upplever att killar alltid ska skryta och när det väl händer är det tvärtom.
Citera
2010-01-08, 01:52
Bannlyst
Att hon knullar bra, och hon ska låta som hon aldrig fått bättre knull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in